Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mijne fiets is al het meeste kapotgegaan van al en krij daar nochtands ni mee op de ring. Ophanging is perfect en nieuw...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
      ,moet maandag terug binnen bij BMW
      ale bon oe kommet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
        Mijne fiers is al het eeste kapotgegaan van al en krij daar nochtands ni mee op de ring. Ophanging is perfect en nieuw...
        come again?

Comment

ale bon oe kommet?
          Alle bedieningen van de ramen worden vervangen + afdekking van stuur
          softlak bladert eraf en boordcomputer doet weer raar,wordt ook vervangen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
            come again?
            Zie origineel bericht geedit

Comment

Alle bedieningen van de ramen worden vervangen + afdekking van stuur
              softlak bladert eraf en boordcomputer doet weer raar,wordt ook vervangen
              aiai zware kosten dus...

Comment

aiai zware kosten dus...
                garantie....

Comment

garantie....
                  ok...

Comment

ok...
                    en daarna verkoop ik hem

Comment

• Hier is vandaag de vervanger voor de 525d besteld, een 335d berline Limited Edition Sport
                      BMW E61 525d LCI '09
                      Suzuki Bandit 1250NA /07
                      Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                        Hier is vandaag de vervanger voor de 525d besteld, een 335d berline Limited Edition Sport
                        Vet, welke opties en interieur?
                        1991 Mazda MX-5 NA
                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

en daarna verkoop ik hem
                          Hahaha zo moet dadde, wachte tot de garantie verlopen is, daarvoor hem elemaal oplappen en dan perfect in orde verkopen!

Comment

Hahaha zo moet dadde, wachte tot de garantie verlopen is, daarvoor hem elemaal oplappen en dan perfect in orde verkopen!
                            Wagen is in perfecte staat,buiten die kleine problemen die niks voorstellen en allemaal worden vervangen
                            er is nog 4 of 5 maanden garantie,dus ik verkoop hem met garantie

Comment

Wagen is in perfecte staat,buiten die kleine problemen die niks voorstellen en allemaal worden vervangen
                              er is nog 4 of 5 maanden garantie,dus ik verkoop hem met garantie
                              Voor hoeveel? En welke wordt de substitutiewagen?

Comment

Voor hoeveel? En welke wordt de substitutiewagen?
                                check pm

Comment

Hier is vandaag de vervanger voor de 525d besteld, een 335d berline Limited Edition Sport
                                  Dat klinkt alvast niet slecht... Meer specs?

Comment

een 335d

moet zalig rijden

oja proficiat he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk Berichten
                                      Dat klinkt alvast niet slecht... Meer specs?
                                      Opties zijn het limited edition sport pakket, trekhaak en de business-line.
                                      Kleur is carbonzwart, voorlopig heeft ie terra interieur genomen, maar is er niet zo zot van en onze huidige '5 heeft al kastanjebruin. Daarom zou hij liever het lemonleder nemen in combinatie met nussbaumwurtzel lijsten.
                                      Ook gaat hij misschien nog de navi prof laten vallen en in de plaats daarvan het active steering nemen.
                                      BMW E61 525d LCI '09
                                      Suzuki Bandit 1250NA /07
                                      Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                                        Kan iemand mij helpen? Wie weet hier veel af van BMW? gTa misschien?

We hebben een 320d besteld met limited edition sport pakket erop. We hebben lemon interieur gekozen en hebben glacier silber inleglijsten. Die wilden we oorspronkelijk niet, maar het kan blijkbaar niet anders in combinatie met die LES pakket.

We wilden eerst leder Dakota Beige nemen met donker hout, omdat dit een mooie combo is met het carbonzwart (zo stond er een X5 met m-pakket in de garage), maar het alu kwam zo gek over met het beige leder. Daarom hebben we lemon genomen, omdat de inleg in de zwarte stukken komt...

Maar nu wou ik eens kijken op welke bmw sites deze versie al te configureren was. Duitland en België nog niet, maar op de Oostenrijkse cc kan je al een LES configureren. Nu was ik aan het kijken op de cc. Nu kan je daar wel het hout combineren met het pakket.

Weet iemand hier meer over te vertellen? Want toen het pakket nog niet in het computersysteem zat bij bmw (de verkopers), toen zei hij dat het geborsteld aluminium niet te krijgen was met dit pakket, maar de houtsoorten wel.

Ik ga morgen bellen en ik ga hem dit zelfde verhaal doen. Ik wil zeker zijn van wat we kunnen bestellen en wat niet! Dit vind ik gek...
                                        Weet jij hier al meer over?
                                        BMW E61 525d LCI '09
                                        Suzuki Bandit 1250NA /07
                                        Fiesta Red Edition '16

Comment

Opties zijn het limited edition sport pakket, trekhaak en de business-line.
                                          Kleur is carbonzwart, voorlopig heeft ie terra interieur genomen, maar is er niet zo zot van en onze huidige '5 heeft al kastanjebruin. Daarom zou hij liever het lemonleder nemen in combinatie met nussbaumwurtzel lijsten.
                                          Ook gaat hij misschien nog de navi prof laten vallen en in de plaats daarvan het active steering nemen.
                                          Sta me toe te zeggen dat Active Steering grote vodden zijn, je verliest er een pak stuurgevoel mee en laat dat nu net een van de voornaamste redenen zijn om een BMW te kopen.

Comment

Working...
                                          X