Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk Berichten
    Op deze foto is da toch wel héél blauw...
    Komt door de belichting. In gewone omstandigheden zie je amper dat er blauw in dat kleur zit.

Check:

120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik vind eigelijk Saphireschwarz knapper dan Carbon.Er zit teveel blauwe schijn in CarbonSchwarz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
        120i Aero ,heb er al 1week niet meegereden ,vanavond is van stal halen

Kan er iemand m'n velg in het zwart photoshoppen en rand gepolierd laten,lijkt me wel vet

Comment

• De mensen die al langer lid zijn, weten wel waarover het hier juist gaat.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Heb hem eigelijk nooit gekend terwijl ik hier toch al eventjes lid ben,maar spijtige zaak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten

De mensen die al langer lid zijn, weten wel waarover het hier juist gaat.
              Wies dieje mens?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                Heb hem eigelijk nooit gekend terwijl ik hier toch al eventjes lid ben,maar spijtige zaak
                Ik heb er maar één keer mee gesproken, de dag dat ik die foto maakte. Maar idd, een jammere zaak. Hij was een goeie mod ook.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Inderdaad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                    Wies dieje mens?
                    Ex-moderator van dit forum. Veel te vroeg gegaan (je weet wel wat ik bedoel).
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                      Wies dieje mens?
                      Blink360 (Benedict Decraemer)

Comment

Ik heb er maar één keer mee gesproken, de dag dat ik die foto maakte. Maar idd, een jammere zaak. Hij was een goeie mod ook.
                        Ik herinner me z'n account wel,maar al de rest niet meer.Maar ik ben ook maar zo'n 2jaar echt actief op dit forum ervoor had ik amper 200 posts ofzo

Comment

Ex-moderator van dit forum. Veel te vroeg gegaan (je weet wel wat ik bedoel).
                          Ja ksnapet

Comment

Dan komt er toch nog iets dat een beetje in de buurt komt van de M3.
                            Proficiat trouwens!
                            Moet een zalige bak worden. Niemand verwacht zo'n motor in een gewone E90.
                            Thanks!
                            Raar, maar hij vond de 335d aangenamer rijden dan de M3

Het zal uiteindelijk toch het Terra interieur worden met nussbaumwurzel lijsten en de active steering ipv de navi prof. Die business navigatie zal ook wel voldoen
                            BMW E61 525d LCI '09
                            Suzuki Bandit 1250NA /07
                            Fiesta Red Edition '16

Comment

• Enkel nog de 35d uitlaatjes

BMW E61 525d LCI '09
                              Suzuki Bandit 1250NA /07
                              Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                                Thanks!
                                Raar, maar hij vond de 335d aangenamer rijden dan de M3
                                Dat is niet raar, een 335d komt niet 'een beetje' in de buurt van de E46 M3, die komt heel dicht in de buurt. In hernemingen zou een E46 M3 zelfs wel eens een pak slaag kunnen krijgen van een 335d.

Comment

• BMW E61 525d LCI '09
                                  Suzuki Bandit 1250NA /07
                                  Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                    Dat is niet raar, een 335d komt niet 'een beetje' in de buurt van de E46 M3, die komt heel dicht in de buurt. In hernemingen zou een E46 M3 zelfs wel eens een pak slaag kunnen krijgen van een 335d.
                                    Dat beloofd!
                                    BMW E61 525d LCI '09
                                    Suzuki Bandit 1250NA /07
                                    Fiesta Red Edition '16

Comment

• Een 335d is zelfs stukken sneller in het hernemen dan een M3..
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                        Ik zou nog wachten, deze ziet er nog perfect in orde uit. Tenzijn ze zwemt in het geld natuurlijk.

Of ze gewoon iets anders wilt?

Comment

De mensen die al langer lid zijn, weten wel waarover het hier juist gaat.
                                          Inderdaad.

Comment

Working...
                                          X