Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
    Thanks!
    Raar, maar hij vond de 335d aangenamer rijden dan de M3

Het zal uiteindelijk toch het Terra interieur worden met nussbaumwurzel lijsten en de active steering ipv de navi prof. Die business navigatie zal ook wel voldoen
    Ik kan me inbeelden dat een 335d op bepaalde vlakken beter scoort dan een M3, als het om een dagelijks bruikbare wagen gaat.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Een 335d is zelfs stukken sneller in het hernemen dan een M3..

Ik vind dat geen argument. Een x35 is alleen met automaat verkrijgbaar dus in de hernemingen ga je sowieso kickdown'en of tenminste een versnelling terugschakelen.

Zet daar een 335i, E46 M3 of E90/E93/E92 M3 naast die ook mag terugschakelen en de 335d gaat altijd trager zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Een 335d is zelfs stukken sneller in het hernemen dan een M3..
        Als je herneemt vanaf relatief lage toeren toch.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• dit vind ik wel yummie

Comment

• Knappe combinatie!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
              dit vind ik wel yummie

Zo had die van ons dus moeten zijn hè. Maar nu is het ook al mooi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                Ik vind dat geen argument. Een x35 is alleen met automaat verkrijgbaar dus in de hernemingen ga je sowieso kickdown'en of tenminste een versnelling terugschakelen.

Zet daar een 335i, E46 M3 of E90/E93/E92 M3 naast die ook mag terugschakelen en de 335d gaat altijd trager zijn.
                Klopt. Maar op koppel rijden is toch ook plezant hoor, dan krijg je tenminste een duw in je rug, met kickdown op de autostrade heb je praktisch geen duw vind ik...

Comment

• de vergelijking 335d <--> M3 is toch totaal zoek? zijn totaal andere wagens met een totaal ander doel...
                  335d is een Kanon, M3 is een dodelijk precieswapen...

Comment

• Voor een keer iets anders: een witte 550i Touring met M-Pack

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                        Klopt. Maar op koppel rijden is toch ook plezant hoor, dan krijg je tenminste een duw in je rug, met kickdown op de autostrade heb je praktisch geen duw vind ik...
                        ? Hoe bedoel je? In de 335d?

Je moet al een redelijk krachtige wagen hebben om nog een harde duw in de rug krijgen bij kickdown aan 120.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                          Voor een keer iets anders: een witte 550i Touring met M-Pack

Superdik

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
                            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten

RESPECT!

Comment

• Slee²

Comment

• ik wist zelfs niet dat er een x32i motor ooit geweest is

Comment

• Ik schat dat dat ding mss 5000 km ofzo had? Was echt spliksplinternieuw binnen & buiten. Ask Cedrick of Tom Daem.
                                    1991 Mazda MX-5 NA
                                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                      Ik schat dat dat ding mss 5000 km ofzo had? Was echt spliksplinternieuw binnen & buiten. Ask Cedrick of Tom Daem.
                                      Heeft gewoon 30 jaar binnegestaan en nu rijdt ie weer rond. Check de nummerplaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                        ik wist zelfs niet dat er een x32i motor ooit geweest is

Die had geloof ik net geen 200 pk, zeker niet slecht voor die tijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                          Die had geloof ik net geen 200 pk, zeker niet slecht voor die tijd.
                                          Idd Bijna zo veel als de M3 van die tijd

Comment

Working...
                                          X