Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenEen 335d is zelfs stukken sneller in het hernemen dan een M3..
Ik vind dat geen argument. Een x35 is alleen met automaat verkrijgbaar dus in de hernemingen ga je sowieso kickdown'en of tenminste een versnelling terugschakelen.
Zet daar een 335i, E46 M3 of E90/E93/E92 M3 naast die ook mag terugschakelen en de 335d gaat altijd trager zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenEen 335d is zelfs stukken sneller in het hernemen dan een M3..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtendit vind ik wel yummie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIk vind dat geen argument. Een x35 is alleen met automaat verkrijgbaar dus in de hernemingen ga je sowieso kickdown'en of tenminste een versnelling terugschakelen.
Zet daar een 335i, E46 M3 of E90/E93/E92 M3 naast die ook mag terugschakelen en de 335d gaat altijd trager zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenKlopt. Maar op koppel rijden is toch ook plezant hoor, dan krijg je tenminste een duw in je rug, met kickdown op de autostrade heb je praktisch geen duw vind ik...
Je moet al een redelijk krachtige wagen hebben om nog een harde duw in de rug krijgen bij kickdown aan 120.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenVoor een keer iets anders: een witte 550i Touring met M-Pack
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
-
Ik schat dat dat ding mss 5000 km ofzo had? Was echt spliksplinternieuw binnen & buiten. Ask Cedrick of Tom Daem.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenIk schat dat dat ding mss 5000 km ofzo had? Was echt spliksplinternieuw binnen & buiten. Ask Cedrick of Tom Daem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenik wist zelfs niet dat er een x32i motor ooit geweest is
Die had geloof ik net geen 200 pk, zeker niet slecht voor die tijd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDie had geloof ik net geen 200 pk, zeker niet slecht voor die tijd.
Comment
Comment