Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
    ik vind er nergens iets van terug...hebben die een webstek? of heb je een adresje?
    ja dat heb ik zeker

laat maar weten als je het wilt

Comment

• hier schat

Comment

• Dat in Brussel is toch geen museum? Of mis ik iets?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
          en waar is dat?
          Munchen.

Comment

• Had een vraagje ivm de typebenaming op het kofferdeksel van een E39 (bj 2002)

Kan je dit zelf verwijderen of moet je dat in de garage laten doen? (gaatjes in plaatwerk?)

Thx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULES Bekijk Berichten
              Munchen.
              Is het museum al open ?

Op Vlaanderen Vakantieland zeiden ze zaterdag dat het pas in de zomer open gaat...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                Is het museum al open ?

Op Vlaanderen Vakantieland zeiden ze zaterdag dat het pas in de zomer open gaat...
                Ik denk het niet maar de firma heeft dat afgehuurd waarschijnlijk.
                Ik zal het eens vragen...

Comment

• Heeft iemand foto's waar duidelijk het verschil te zien is tussen de lijsten aluminium glacier silber en geborsteld alu? Liefst met een bruinachtig interieur (terra,...)
                  BMW E61 525d LCI '09
                  Suzuki Bandit 1250NA /07
                  Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregggie Bekijk Berichten
                    Had een vraagje ivm de typebenaming op het kofferdeksel van een E39 (bj 2002)

Kan je dit zelf verwijderen of moet je dat in de garage laten doen? (gaatjes in plaatwerk?)

Thx
                    Nope, da's gekleefd, dus geen gaatjes in 't koetswerk. 't Beste is een haardroger erbij nemen, en dan van dichtbij op de randjes tussen monogram en kofferdeksel blazen. Na een tijdje wordt de lijm week, en kan je 't monogram eraf halen. Eventuele lijmrestanten verwijder je met het juiste middel, en wat het juiste middel is zal wax-it je zeker kunnen zeggen.

Comment

• Bmw in oslo in sedona red een kleurke dat ik hier nog niet zag (individual)

Comment

• Mooie kleur. Ben niet zo'n liefhebber van de velgen :s

Comment

• zelfs in het verre noorden trekt gij tjoeners aan

Comment

• Dat kleur is echt Hoeveel kost zo'n individual kleurtje?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
                              Mooie kleur. Ben niet zo'n liefhebber van de velgen :s
                              Om eerlijk te zijn ik ook geen fan. Het lijkt van ver alsof ze kapot zijn

Zolang ik er gene aftrek in oslo is het goed e

Comment

• Met de juist velgen en juiste belichting komt alles tot leven ook een heel donker kleur
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Prachtige compositie foto. Tis bijna kunst
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                                    Bmw in oslo in sedona red een kleurke dat ik hier nog niet zag (individual)

Voor wie ooit in Sedona geweest is... Voor 'n steen is de kleur knap, op zo'n auto iets minder... Maar wel 'n frisse afwisseling met al die grijstinten van tegenwoordig...
                                    ----------------------------------------------------------------------------------
                                    2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                    2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                    Pictures here: BMW 7 Series
                                    1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                    Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                    It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                    It might need half a starsystem to turn around,
                                    but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                    Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Ik word duizelig van naar die velgen te kijken!
                                      Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                                        Prachtige compositie foto. Tis bijna kunst

Positie van de auto vind ik nochthans zeer vreemd.

Comment

• Inderdaad.
                                          Had betere foto geweest als de auto er volledig opstond.
                                          Maar blijft mooie foto!

Comment

Working...
                                          X