Het meest succesvolle merk lovers-topic wordt vervangen door een volgende derde editie...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenHoe kom je aan die gegevens?
Pfff stak het vorige alweer vol?
Nu komt mijn vraag hier zo lullig staan.
Vinden jullie een E92 320i voor mijn leeftijd "gepast"?
Of toch beter een 1?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenHoe kom je aan die gegevens?
Of toch beter een 1?
Comment
-
Of toch beter een 1?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenMaar nee gij. Zelfs ne 7 Serie zou bij jou passen
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenKheb da allemaal liggen tellen, 178 pagina's lang
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk BerichtenHet meest succesvolle merk lovers-topic wordt vervangen door een volgende derde editie...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichteneen 120i
Want ik zou ze beiden in het rood kiezen denk ik.
Comment
-
Of toch beter een 1?
5 serie tot ong 52, en uiteindelijk 7 serie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenMaar nee gij. Zelfs ne 7 Serie zou bij jou passen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenDe e30 en e36 zijn allebij startersauto's voor tot 22a24 jaar, dan e46 of e90/91/92/93 tot ong 31a32 jaar.
5 serie tot ong 52, en uiteindelijk 7 serie
Comment
-
Net als wij Tulpje,
alleen is er in het verleden (bij vorige forumcrashes) vastgesteld dat de grote topics voor nog meer problemen kunnen zorgen (en dat vinden er veel meer jammer) en sindsdiien zijn de richtlijnen van de webmaster duidelijk. Max 5000 posts per thread. Een compromis, maar mocht iedereen zich houden aan de regel om het off topic te beperken dan zouden de meeste topics een lang leven kunnen leiden op het forum. Wij trachten het off topic eruit te halen, maar 't is dweilen met de kraan open.
En nu terug genieten, ontopic dus
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenIk blijf dit steeds jammer vinden
Comment
-
Of toch beter een 1?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rscalex Bekijk Berichtenhangt iets te laag vind ik
wel knappe velg.
Ze zijn trouwens niet goed bezig hé makker...
Comment
Comment