Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
    Ja, een poll lijkt me idd wel een goed idee
    al gebeurd ondertussen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk Berichten
      Jammergenoeg geen grotere foto's beschikbaar.

Een GT in het "eigen" British Racing Green :

Op zo'n moment zou je beginnen twijfelen...

Pinkers vooraan zouden wel direct weer oranje worden.
      De GT had standaard witte pinkers vooraan, en oranje pinkers achteraan. Houden zo, dus. Een GT dient compleet origineel te blijven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten

dit met oranje pinkers
        Als 't een 3.2 is, dan horen die witte pinkers erin. Niks lelijker of de prefacelift-velgen combineren met witte pinkers (dan horen 't gele te zijn), of omgekeerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk Berichten

Zalig.

Op dees kar (de 3.2 limousine) debuteerde chiarettorood metallic.

Dit, gecombineerd met het uitgebreid leder Nappa 'modena natuur' (een soort mosterdgeel) :

Comment

• Hoe langer ik er over nadenk hoe zekerder ik ben:

E36 > E46

Die foto van die M3 van hierboven roept herinneringen op aan de tijd toen mijn vader bij Van Osch in Halen prijs was gaan laten maken voor een Bordeaux E36 325tds. De folder die we toen mee naar huis kregen heb ik echt van voor naar achter vanbuiten bestudeerd maar uiteindelijk zijn we nog een paar jaar met onze Sierra blijven rijden omdat de taxen te hoog waren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Als 't een 3.2 is, dan horen die witte pinkers erin. Niks lelijker of de prefacelift-velgen combineren met witte pinkers (dan horen 't gele te zijn), of omgekeerd.

ORANJE!

Jij zegt nu eens altijd gele pinkers eh

Comment

• "Blinkleuchten gelb."

Geel, dus.

Doei.

Comment

"Blinkleuchten gelb."

Geel, dus.

Doei.
                  Ooppssssssssss

En toch ga'k blijven oranje zeggen, ze zijn trouwens oranje ook!

Comment

• £40K Half Miles Drag Race

335d Touring vs. Audi S5 vs. Subaru WRX vs. Jag S-type R vs. Vauxhall VXR8

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                      De 335d schiet wel vrij goed weg (door het monsterkoppel? ), maar de anderen halen hem al snel in (door het hogere vermogen). But when you come to think of it, het gaat hier om een touring, dus 100 kg zwaarder dan een Coupé (het eerste dat al niet eerlijk is), hij heeft het minste vermogen en het is en blijft een diesel...

Dus als je al die factoren in beschouwing neemt vind ik dat hij het er nog vrij goed vanaf brengt.
                      Last edited by ; 30/08/2007, 04:35.

Comment

• Het kan natuurlijk ook zijn dat de 335d getuned is... (misschien ook de reden dat hij vrij goed wegschiet)

Comment

Houden zo, dus.

BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

Het kan natuurlijk ook zijn dat de 335d getuned is... (misschien ook de reden dat hij vrij goed wegschiet)
                            De 335d gaat toch ook in 6 sec naar 100 dus vind ik het vrij normaal dat hij nog goed meekan..

Comment

• Heb juist eventjes dien Vauxhall VXR8 gegoogled en ik kwam op een 6.0 L V8 met 414 pk, die het sprintje 0-100 doet in 4,9 sec. En die is nog bijna de traagste weg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                zijn de berlines niet zowiezo meer waard dan de coupe's?
                                Inderdaad. Maar LPG op zo'n wagen noem ik niet bepaald meerwaarde. Neem daar nog es de kmstand bij ...

Comment

£40K Half Miles Drag Race

335d Touring vs. Audi S5 vs. Subaru WRX vs. Jag S-type R vs. Vauxhall VXR8

Bij hogere snelheden is het vooral vermogen dat een rol speelt. Koppel is relevanter bij hernemingen vanaf lagere snelheden. Verklaart perfect de initiële voorsprong en de terugval nadien. Tenslotte heeft hij 'maar' 286pk.

Comment

• Als we nu toch over de e36 M3's bezig zijn:
                                    Kheb toch liever de coupé in M3
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• ik niet

zalige wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                                        Die rechtse heeft mijn broer op zenne coupé steken en zijn zooo veel te lekker!

Ja, maar wel een bitch om te kuisen!

Comment

Working...
                                        X