Ik wil eigelijk écht eens een ritje in een 335d.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIk wil eigelijk écht eens een ritje in een 335d.
Nog nooit mee meegereden, maar dat moet dé diesel zijn van't moment... fuck die 5.0 V10 TDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenIk ook.
Nog nooit mee meegereden, maar dat moet dé diesel zijn van't moment... fuck die 5.0 V10 TDI
Echt hé.
Niet alleen fuck die 5.0 V10, het voze is ook dat die niet in een A4 ligt.
Dikke diesels in kleine auto's... DAT is de shit!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijn Bekijk BerichtenBij hogere snelheden is het vooral vermogen dat een rol speelt. Koppel is relevanter bij hernemingen vanaf lagere snelheden. Verklaart perfect de initiële voorsprong en de terugval nadien. Tenslotte heeft hij 'maar' 286pk.Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenHeb juist eventjes dien Vauxhall VXR8 gegoogled en ik kwam op een 6.0 L V8 met 414 pk, die het sprintje 0-100 doet in 4,9 sec. En die is nog bijna de traagste weg
Maar ik hoop van niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIk wil eigelijk écht eens een ritje in een 335d.
(achter het stuur hè )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenIk ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenHeb juist eventjes dien Vauxhall VXR8 gegoogled en ik kwam op een 6.0 L V8 met 414 pk, die het sprintje 0-100 doet in 4,9 sec. En die is nog bijna de traagste weg
Ja, en 4.9 naar 100 lukt altijd feilloos met een V8 RWD koppelbeest met handbak, hé.
Ik denk dat het veel moeilijker is in deze situatie (filmpje) om de opgegeven acceleratietijd waar te maken voor de VXR8 dan voor de 335d. Bij die tweede is het gewoon gas platstampen en zitten.
Daarbij komt nog eens dat je duidelijk ziet dat er een ongelijke start plaatsvindt tussen alle auto's. De 335d is duidelijk eerder uit de startblokken dan de VXR8. En heeft niets te maken met dat 'ie meer grip heeft, maar simpelweg dat de chauffeur sneller de rechterpedaal tot de vloer drukt.
Denk ik eh.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenEcht hè, gewoon de snelste diesel van het moment (in de 3-Reeks hè), maar niet voor lang meer vrees ik...
Een W203 C320 CDI met AMG pakket, en gechipt naar 285pk en 630Nm... dat zou ik ook nog aanvaardbaar vinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenEen W203 C320 CDI met AMG pakket, en gechipt naar 285pk en 630Nm... dat zou ik ook nog aanvaardbaar vinden.
(damn, stel je voor )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenC420 CDI minstens.
(damn, stel je voor )
Jah, uiteraard. Maar ik had het over een iet of wat realistische combo.
Natuurlijk, een C420 CDI met chip; 360pk en 830Nm....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenJah, uiteraard. Maar ik had het over een iet of wat realistische combo.
Natuurlijk, een C420 CDI met chip; 360pk en 830Nm....
Nuja, in de CLS lepelen ze hem ook niet
Gij en uw fokking gechip altijd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenC420 CDI minstens.
(damn, stel je voor )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenEen W203 C320 CDI met AMG pakket, en gechipt naar 285pk en 630Nm... dat zou ik ook nog aanvaardbaar vinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenIk heb het over productiediesels hè. De 335d is makkelijk naar 350 pk te tunen...
Comment
-
-
BMW’s zijn altijd een dankbaar slachtoffer voor de tuner Hamann. Ditmaal werd de 535d onder handen genomen. Alle tupperware inclusief de M5-grilletjes aan de zijkant mogen wat mij betreft thuis blijven. Weliswaar is een gedeelte afkomstig van het M-Aerodynamica pakket, maar het blijft toch een diesel. Hamann kleedt de 5-serie nog verder aan met andere […]
Hamann Tuning 535d fase 2: 350 pk, de 335d heeft standaard al meer pk's dan de 535d...
Comment
Comment