Een collectie 7's onderweg
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenPrachtige foto's,
die brochures zijn soms toch echte juweeltjes...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenLeder kreukt en droog uit met de jaren. Maar een goed onderhoud houdt dit goed tegen.
Onderhoud: Het leder 1 à 2 x per jaar zuiver maken en voeden!
Voor zulke barsten en sleet bestaat er zwart voeding.
Producten: Sofa-Net (03/457.55.76 in Kontich)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenawel hier moet ik je zeker in tegenspreken F430 ...
persoonlijk vind ik ook altijd een lederen interieur veel mooier dan een stoffen interieur.
maar ik vind ook dat leder die 10j en meer oud is er meestal zo versleten uitziet ,
terwijl het alcantara interieur van de mijne er bijna als nieuw nog uitziet
het enige minpunt aan mijn M3 moet ik nog tegenkomen
Ik vind dat alcantara interieur ook wel knap alleen jammer dat het stof ertussen eigenlijk wat gedateerd is, integenstelling tot de rest van de wagen wat eigenlijk meer tijdloos is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90 driver Bekijk BerichtenHet leer van mijne ziet er nog steeds heel goed uit. Zal waarschijnlijk goed onderhouden geweest zijn door vorige eigenaars. De achterbank ziet er nog als nieuw uit.
Ik vind dat alcantara interieur ook wel knap alleen jammer dat het stof ertussen eigenlijk wat gedateerd is, integenstelling tot de rest van de wagen wat eigenlijk meer tijdloos is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenStaat prachtig in het wit, heb die hier ook in het klein in die kleur ... en die velgen
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mini-ahollic Bekijk Berichten
Als je goed kijkt zie je een beemer
Comment
Comment