bedankt
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Comment
-
Indeed hoofdsteunen zijn gewijzigd. Zijn er nog wijzigingen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door e60520i Bekijk BerichtenMaw. fuck runflats.
'k Begin me ernstige vragen te stellen over de algemene materiaalkwaliteit bij BMW.
Ze hebben eindelijk dat nieuwe deurpaneel geplaatst; ze hebben het gekraak in het dashboard eindelijk opgelost; ben ik gisteren een beetje de binnenkant van de auto aan het kuisen, zie ik plots hetzelfde afpellen aan de middenconsole boven de handrem.
'k Heb intussen wel de TSB gevonden i.v.m. dat afpellen:
SI B 51 18 06
Body Equipment May 2007
Technical Service
This Service Information bulletin supersedes S.I. B51 18 06 dated August 2006. designates changes to this revision
SUBJECT
Interior Door Grab Handle Peeling
MODEL
E90, E91, E92, E93 (3 Series)
SITUATION
The painted surface finish on the interior door grab handle may peel off due to exposure to certain hand creams and sun-tanning lotions.
CORRECTION
On a customer complaint basis, the armrest (left-front door) or door panel (right-front and rear doors) should be replaced. The following procedure should only be carried out on the affected grab handle(s) which are confirmed to be peeling.
PROCEDURE
Left-front door grab handle:- Replace the armrest per repair instruction RA 51 41 081.
- Replace door panel in accordance with repair instruction RA 5141001 (front door) or RA 5142001 (rear doors).
Refer to the Electronic Parts Catalog (EPC) for appropriate parts information.
WARRANTY INFORMATION
Covered under the terms of the BMW New Vehicle Limited Warranty. Defect Code
51 41 00 30 00 – Front
or
51 42 00 30 00 – Rear
Labor Operation:
Refer to KSD
Labor Allowance:
Refer to KSD
[ Copyright © 2007 BMW of North America, LLC ]
Bericht aan BMW: ik gebruik dat niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten520d niet meer beschikbaar op de configurator?BMW E46 318d '05
VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten520d niet meer beschikbaar op de configurator?
En die comfortzetels zijn precies veranderd (hoofdsteunen)?Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenIndeed hoofdsteunen zijn gewijzigd. Zijn er nog wijzigingen?
http://users.pandora.be/europrojektz/seat.doc
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
Klopt dit? Ben niet echt zeker van de remvloeistof want dacht dat die altijd in een rechte lijn achter de rem uitkwam.
Is voor het rijexamen.
Meestal staat op elk dekseltje toch een logo ?
Zou zoiets moeten zijn voor de remvloeistof :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichtenwaar remvloeistof bijstaat lijkt me eerder t reservoir voor de hydrauliek olie voor uw servostuur, als dat geen elektrische servo is tenminste...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenOp dat dekseltje staat er atp oil only dus dat is het niet. En ik kan nergens een klepje vinden met het logo op van remvloestof.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichtenveel kans dat dat reservoir verscholen zit onder de lijst van uw voorruit. de motor van een 1 zit vrij ver naar achter dus vermoed ik dat de rempomp ook vrij ver naar achter zit omdat dit meestal tegen 't schutbord gemonteerd staat. Kijk eens of je aan de linkerzijde, in de buurt van uw voorruit geen stuk plastic ziet zitten dat je kan lospeuteren?
Thx soepap!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk denk 't ook wel. De CSL was, ondanks z'n korte productieleven, een succes, en een serieuze image-booster. Ik denk dat de E46 CSL eerder 'n testcase was van BMW of de klanten zoveel extra euri over hadden voor zo'n versie ... en het is dus gebleken dat dat zeker zo is. De CSL verschilt ook meer van de gewone M3 dan enkel maar een beetje carbon in 't interieur ... het is, op rijtechnisch vlak, zowat het summum ... en dan is z'n prijs helemaal niet te hoog, ook niet als je 't relatief grote verschil met de basisprijs van een gewone M3 bekijkt.
Ik *hoop* dat BMW wederom radicaal tewerk gaat, om een serieuze gewichtsbesparing te kunnen bekomen, én dat er ook wederom een compromisloze afstelling komt die de wagen wederom tot de referentie maakt. En ik denk dat, als die komt, 'ie qua basisprijs dicht bij de 100.000 EUR zal zitten.
Voorlopig vind ik de E46 M3 CSL toch nog altijd dé M3, ze gaan al serieuze toeren moeten uithalen met de nieuwe om dat te veranderen
Comment
-
-
we zitten al twee pagina's verder, dit mag hier nog eens staan
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenen ik die maar half op de foto staan de vijfde dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenBMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
Comment