Oorspronkelijk geplaatst door MPower
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichtenzie vorige pagina..
Trouwens waar heb jij zo lang egzeten?
(Vorige week ben ik je gepasseerd op de snelheidsbaan (jij, niet ik ) aan het rondpunt aan de dierengeneeskunde )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenHet was om even met het forum te sollen.
Trouwens waar heb jij zo lang egzeten?
(Vorige week ben ik je gepasseerd op de snelheidsbaan (jij, niet ik ) aan het rondpunt aan de dierengeneeskunde )
Was dat 's morgens? Met wat reed ik?BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenna jarenlang X3-klanten die een automaat wilden,
verplicht een 3liter diesel te kopen:
IS ER NU EINDELIJK DE 2.0d automaat
(en ons ma heeft gelukkig een 3.0d=beresterk)
(en het enigste leuke van dat autoke)
Denk niet dat dat een slechte combinatie is, de 2.0d gekoppeld aan die automaat.
Mooi dat ze dit toch ook hebben doorgevoerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenSnelheidsbaan? Noemt dat daar zo?
Was dat 's morgens? Met wat reed ik?
Die baan tussen die 2 rondepunten met dat oudmeet- en ventjescomplex of wat dat ook is.
mmm uur van de dag weet ik niet meer goed. Ik denk namiddag ofzo. Je was met uwen eigen 3.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenNee dat noemt niet zo, jij maakt dat ervan!
Die baan tussen die 2 rondepunten met dat oudmeet- en ventjescomplex of wat dat ook is.
mmm uur van de dag weet ik niet meer goed. Ik denk namiddag ofzo. Je was met uwen eigen 3.
Ik heb trouwens ook vorige week uw ma zien rijden. Allé ze reed achter mij met een E60. Ze moest net als ik precies iemand gaan afhalen aan het station.BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenDat baantje nodigt daarvoor uit
Ik heb trouwens ook vorige week uw ma zien rijden. Allé ze reed achter mij met een E60. Ze moest net als ik precies iemand gaan afhalen aan het station.
*thinking the worst*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenWaarom zijn ze nu al die mislukte varianten van de '1 aan het maken?
De 5-deurs blijft de mooiste.
Die 3-deurs is lelijk, en die cabrio trekt ook op niks. Ging er ook niet een coupé komen?
Fuck zeg. Daar gaat het 'cool-gehalte' van de 1-serie...
Ze hadden het idd beter bij de hatchback gehouden.
Nu, met een beetje geluk krijgen we ook nog een break-, sedan-, MPV- en SUV-variant.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenKende gij mijn ma?
*thinking the worst*
BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door e60520i Bekijk Berichtenverleden week zag ik een vijs in mijn achterband zitten-> druk controleren, was nog 1.6 bar, druk terug op 2.4 gezet-> 's anderendaags naar bandencentrale om tap te laten steken, bij het demonteren van band gezien dat er een snede van ongeveer 25 cm in de flank zat langs binnen->naar BMW met die band, die zeiden dat da kan voorkomen door met te weinig druk te rijden,das een nadeel van runflats zeiden ze, kan gebeuren volgens hun.... banden hebben 28.000 Km en zijn nog niet half versleten maar mogen in de vuilbak.
In de bandencentrale hebben ze met 2 man sterk zitten sleuren om die runflats v/d velgen te krijgen-> gevolg; 2 velgen beschadigd.
De velgen zijn daar gebleven om op hun kosten te laten herspuiten.
Maw. fuck runflats.
Hebben ze met 3 zitten sleuren om de band op de velg te krijgen.
Gelukkig zonder de velg te beschadigen.
Had al 2 maal een vijs in m'n runflat.
Eerste maal bij BMW een tap laten steken.
Bij de bandencentrale zeggen ze dat ze runflats normaal gezien niet mogen herstellen.
Ze weten niet hoe je met de band reed toen die heel weinig of geen spanning had.
De karkas kan beschadigd zijn. Indien ze zo een bank herstellen kunnen ze verantwordelijk worden gesteld bij een eventueel ongeval veroorzaakt door een klapband.
Comment
Comment