Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
    welke kleur is dit? Doet mij denken aan die Duitse 1 wat hier gepost was

Als ik me niet vergis is dit ARKTISZILVER.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
      thanks, is eens iets anders dan zilver of zwart
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• 4.4i

Comment

• Comment

• Sorry voor de slechte pics...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
              Waarom zijn ze nu al die mislukte varianten van de '1 aan het maken?

De 5-deurs blijft de mooiste.
              Die 3-deurs is lelijk, en die cabrio trekt ook op niks. Ging er ook niet een coupé komen?

Fuck zeg. Daar gaat het 'cool-gehalte' van de 1-serie...
              Da's jouw mening, de meesten denken er anders over, en vooral de klant, die echt boven verwachting kiest voor de BMW '1 in al z'n varianten, bewijzen je ongelijk.

Ikzelf vind de '1 5-deurs eigenlijk maar een trieste wagen, met z'n grote matzwarte boorden rond z'n ramen en z'n kleine ruitekes. Z'n deurtjes zijn belachelijk kort en 'ie lijkt veel te gedrongen. Helemaal niet mooi, er zit niks verfijnd in, en de looks zijdelings worden veel teveel doorbroken door verticale lijnen (van de raamstijlen en de koetswerknaden). Ik moest en zou dan ook nooit een BMW '1 hebben ...

... tot de 3-deurs kwam. Die versie van de BMW '1 is langs de zijkant veel gestrekter van looks, en daarmee, net zoals met z'n opener ruiten met chroomrandje errond (als je dat wil) oogt 'ie 4 keer zo chique als de 5-deurs. Z'n proporties komen ook beter uit omdat de korte "erin gestoempte" deurtjes de gehele zijdelingse oppervlakte niet "opeten". Alles vanaf de A-zuil lijkt daardoor wat langer, waardoor de 3-deurs ook niet die "opeengekropte" look heeft van 'n 5-deurs, die veel te druk is opzij. De 5-deurs lijkt door z'n te smalle deurtjes ook hoger, en die vele verticale lijnen accentueren dat ook ; de 3-deurs oogt slanker, gestrekter, langer, eleganter.

Altans, da's mijn mening.

De 3-deurs is wel minder handig, voor 'n mama met kindjes is een 5-deurs inderdaad de betere keuze. Dat is wel waar. En dat is ook een zéér serieus verkoopsargument. Maar daar eindigt het.

Ikzelf vind de '1 coupé ook niet mooi. Heb nu al tijd gehad om eraan te wennen, and i don't like it (very much).

Comment

• 3-deurs is minder handig denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                  3-deurs is minder handig denk ik

Hij heeft het al ge-edit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                    welke kleur is dit? Doet mij denken aan die Duitse 1 wat hier gepost was

Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
                    Onmogelijk. Arktis bestond nog niet ten tijde van de E46, en zat ook niet in 't Individual gamma.

Deze kleur is 'n kleur uit 't standaardpallet, en heet (als ik me niet vergis) "graugrün metallic", wat zoveel betekent als grijsgroen metaalkleur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                      deal, ik trakteer op een steakje boven Kohl

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten

nieuw bureaublad thx
                          2015 BMW F11 520dA
                          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• :S

blauwe pinkers

En M6 velgen vind ik ook mer niets

Comment

• Comment

• Last edited by ; 05/09/2007, 22:15.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Onmogelijk. Arktis bestond nog niet ten tijde van de E46, en zat ook niet in 't Individual gamma.

Deze kleur is 'n kleur uit 't standaardpallet, en heet (als ik me niet vergis) "graugrün metallic", wat zoveel betekent als grijsgroen metaalkleur.
                                        Arktis is iets lichter van kleur en bestaat maar sinds de E90.

Dit is inderdaad het graugrün metallic. In dit kleur stond de E46 facelift op de brochure.

Comment

• Comment

Working...
                                          X