Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
mijn pa vind deze wel interresant als 1ste wagen voor mij behalve het vermogen dan en de daar aan gekoppelde verzekering.
Het zit er dik in dat het een E36 zal worden omdat de E30 modellen op lpg (vereiste) in goede staat zeer schaars worden. Dus had ik graag wat zwakke plekken van de E36 gehoord om daar extra op te letten bij een eventuele aankoop
thnx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk BerichtenDe nieuwe 3 coupé ne hele zak nieuwe bureaubladen bijeen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenhttp://www.2dehands.be/beheer/favori...-26181979.html
mijn pa vind deze wel interresant als 1ste wagen voor mij behalve het vermogen dan en de daar aan gekoppelde verzekering.
Het zit er dik in dat het een E36 zal worden omdat de E30 modellen op lpg (vereiste) in goede staat zeer schaars worden. Dus had ik graag wat zwakke plekken van de E36 gehoord om daar extra op te letten bij een eventuele aankoop
thnx
Kijken of de Handrem pakt. Gekend probleem.
Ik zal nog eens denken welke problemen ik nog allemaal heb voorgehad bij E36's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenhttp://www.2dehands.be/beheer/favori...-26181979.html
thnx2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
thnxBMW E46 318d '05
VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenDat is het probleem, een 316i vinden op lpg. Het budget is 2000€ dus we kunnen geen 316i kopen en daar lpg in leggen. lpg vind je veel op een 320i en soms ook een 318i. Die laatste is natuurlijk de beste keuze ivm verzekering.BMW E46 318d '05
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
Tja... dat is duidelijk hé...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk BerichtenVoor 2.000 euro acht ik de kans dan ook redelijk klein dat je een E36 mét goedwerkende LPG-installatie vindt, waar je niet binnen de kortste keren een groot budget moet reserveren om achterstallig onderhoud uit te voeren.
De auto moet me 4 jaar op en neer naar de hoge school brengen, 60km per dag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenwat stel jij dan voor om te kopen voor 2000€
De auto moet me 4 jaar op en neer naar de hoge school brengen, 60km per dag.2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenTja... dat is duidelijk hé...
en voor hun eigen bestwil hebben ze er dan nog geen foto's bijgeplaatst van het interieur. Als daar nog een knap E46-dash langsstond, met geïntegreerd navi en alcantara M-stuurtje, dan werd die E92 nog roder van schaamte
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtendat vind ik nu eens ook... van achteruitgang gesproken
en voor hun eigen bestwil hebben ze er dan nog geen foto's bijgeplaatst van het interieur. Als daar nog een knap E46-dash langsstond, met geïntegreerd navi en alcantara M-stuurtje, dan werd die E92 nog roder van schaamte
Hierzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenwat stel jij dan voor om te kopen voor 2000€
De auto moet me 4 jaar op en neer naar de hoge school brengen, 60km per dag.BMW E46 318d '05
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk BerichtenYO,
Ik hoor dikwijls van mensen zeggen dat een 325ci niet tot het maximale kan gaan omdat hij vrij veel gedowngrade is en je het gevoel zou hebben dat hij niet alles geeft. Nu mijn moeder heeft een 320ci en dit gaat ook al lekker vooruit vind ik. Zo een 325ci moet die veel onderdoen voor een 330d of 330i?
ik spreek wel over de E92.Last edited by xxx; 06/09/2007, 10:11.
Comment
Comment