Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenDe nieuwe coupe is het toch eigenlijk volledig aan het maken voor mij.
Iemand die me 35k kan geven? In het slechtste geval lenen zonder rente?
E92 320i
Comment
-
Vandaag, om 05.15 toen ik naar een werk vertrok, op mijn scherm: bandendrukverlaging,... Even gestopt om te kijken of ik iets zag.
Niets gezien, dus doorgereden, rustig. Na dat werk naar de garage gereden, ( ongeveer een 30 tal km ) met die platte band. Toen ik aankwam bleek er 0,0 Bar in te zitten,.. Dus volledig leeg, een nageltje of iets dergelijks vermoed ik.
M.a.w héél tevreden van de Run flats,.. mocht ik andere gehad hebben had ik deze morgen te laat gekomen, en in de donker mijn band moeten vervangen.
Een wiekje ingestoken, en opgelost.
Comment
-
Runflats zouden niet mogen worden gerepareerd met een wiekje...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mila Bekijk BerichtenRunflats zouden niet mogen worden gerepareerd met een wiekje...
Ik heb dat laten doen in de officiële BMW garage??!
Comment
-
speciale cabrio. Normaal een kit die ik niet graag zie maar op wit valt het op deze foto mee
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
Comment
-
da's gelijk een gigantische puist op Claudia Schiffer haar voorhoofd, ge moet er naar kijken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk BerichtenOmdat een goede LPG-installatie al rap 1.500 euro kost. Welk nen idioot gaat er voor 2.000 euro een BMW mét LPG verkopen als de LPG-installatie perfect werkt én als de wagen nog in goede staat is? Geen enkele! En als ge iemand vindt, dan is't echt wel nen stommekloot
Nuja, voor mij maakt het niet uit hoor, maar ik klasseer de zoektocht zeer duidelijk onder "wishful thinking".
Voor 2000€ haal je niet veel in huis maar het is niet anders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenEr zijn toch genoeg 320i en 520i op lpg te vinden voor deze prijs.
Voor 2000€ haal je niet veel in huis maar het is niet anders
Als jongere met een BMW gaan rijden is zeker een aantrekkelijk vooruitzicht. Maar met 2.000 euro vis je beter in een andere vijver, als je tenminste het deksel niet op uw neus wilt krijgen.
Soit, ik zwijg erover, ieder zijn goesting.BMW E46 318d '05
VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mila Bekijk BerichtenRunflats zouden niet mogen worden gerepareerd met een wiekje...
Als 't in het loopvlak is, maakt het niet veel uit, dacht ik (of was 't nu omgekeerd? )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenDeze mooie Mercedes mag verhuizen naar een ander topic eh pmmeke
Liever niet.
Comment
-
Really nice...
Zo is hij gewoon perfect! Geen M-pakketje nodig!Senna, Driven To Perfection
Comment
-
bmw press release frankfurt auto show
Just to add some accurate info, to feed this post a bit more like a pro:
IAA Premieres:
- Facelifted 6er coupe & 6er cabrio (incl. 635d)
- 520i & 520d
- 3er with new I4 & I6 engines
- M3 coupe
- 1er coupe (new 1er engines: 116i & 123d)
- X5 3.0sd
- X3 2.0d
- EfficientDynamics features across the model line
- Crash-active (anti-whiplash) headrests
- 6er Individual Virtuoso (incl. High End Audio System)
Source: BMW AG (Thx EnI)
Comment
-
nog wat oem pics
Comment
Comment