Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• en nu stop ik met posten van al dat moois

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                        Fak nee zeker! Vooral diejen M5 moteur maakt het helemaal compleet!
                        Damn right. Dat moet een echt beest zijn. Als hij in de praktijk minstens zo goed rijdt als een gewone M3 tenminste, anders zou ik hem niet willen.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                          http://www.2dehands.be/bmw-318is-cou...desc&start=200

Reageer met een cijfer van 0 tot 10 aub

6 omdat hij toch wel zeer veel km heeft.
                          Wat ik niet begrijp: hij kan zijn verzekering niet meer betalen? Zo'n grote motor heeft die wagen toch niet? Moest het nu nog een zes-in-lijn zijn ...
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Weet iemand waarom er zo veel kale 318d's met carbon splitters en styling 179 velgen te koop staan bij verschillende BMW dealers ? (ik heb er 7 gevonden op nog geen 5 minuten tijd )

Comment

• vervolg

Comment

• nog ééntje en ik dacht dat ik exclusieve velgen had

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                  Weet iemand waarom er zo veel kale 318d's met carbon splitters en styling 179 velgen te koop staan bij verschillende BMW dealers ? (ik heb er 7 gevonden op nog geen 5 minuten tijd )
                                  Geen idee, maar 't blijven wel knappe velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                                    Geen idee, maar 't blijven wel knappe velgen.
                                    misschien zijn het wagens die ze zo niet verkocht kregen en hebbe ze er maar dikke velgen een een "sportkit" ondergesmeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                      misschien zijn het wagens die ze zo niet verkocht kregen en hebbe ze er maar dikke velgen een een "sportkit" ondergesmeten
                                      Weinig waarschijnlijk, maar kan altijd; die splitters zijn wel lelijk.

BTW: kan iemand BMW-dubbele punt-sluitende haakjes eens vragen te stoppen met dat foto-gespam in dit topic.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                                        Weinig waarschijnlijk, maar kan altijd; die splitters zijn wel lelijk.

BTW: kan iemand BMW-dubbele punt-sluitende haakjes eens vragen te stoppen met dat foto-gespam in dit topic.
                                        liever foto's dan gezeik eigelijk

Comment

Working...
                                        X