Oorspronkelijk geplaatst door xit2050
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk BerichtenHier mag toch alles over bmw gezet worden? Dus ook foto's?
Liever jouw foto's dan Xit zijn gezever2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk BerichtenHier mag toch alles over bmw gezet worden? Dus ook foto's?
'k Zou liever een apart topic zien, bv. het bmw fototopic.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenTuurlijk,
Liever jouw foto's dan Xit zijn gezever
Gefrustreerd omdat 't school is herbegonnen?
Zich stoer voelen omdat ze een klasje hoger zitten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenDe 15-jarigen voelen zich precies sterk de laatste dagen.
Als dit me binnen enkele (vele) jaren te wachten staat
Ik heb het gewoon over het feit,dat je hier (weer) voor het minste moeilijk begint te doen,terwijl "BMW" volkomen in zijn recht is2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenIk heb het gewoon over het feit,dat je hier (weer) voor het minste moeilijk begint te doen,terwijl "BMW" volkomen in zijn recht is
2. BMW ken ik niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten2. BMW ken ik niet.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichtenik zeg dan ook "BMW"
Hier zit enkel BMW-dubbele punt-sluitend haakje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenWhatever, ik ken geen BMW-eender welk lachend gezichtje.
Hier zit enkel BMW-dubbele punt-sluitend haakje.
Komaan zeg, gedraag je naar je leeftijd.
Swat, back on topic:
Speciaal voor Xit een BMW-spam foto
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenDude, Get a life!
Komaan zeg, gedraag je naar je leeftijd.
Swat, back on topic:
Speciaal voor Xit een BMW-spam foto
En als je foto's wil posten, neem er dan die ten minste de moeite zijn om te posten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenDe 15-jarigen voelen zich precies sterk de laatste dagen.
Zich stoer voelen omdat ze een klasje hoger zitten?
en uw reactie tegenover die jong gastjes is ook alles behalve, waar slaat dat op? dit gezegd zijnde verwacht ik mij op mijn beurt aan een reactie die evenzeer compleet van de pot gerukt is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenIk heb het gewoon over het feit,dat je hier (weer) voor het minste moeilijk begint te doen,terwijl "BMW" volkomen in zijn recht is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtendat geld dan ook voor u momenteel2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
komaan mannen , niet teveel op elkaars kap zitten! op een forum moet verdraagzaamheid heersen!
maar kritiek moet ook geaccepteerd kunnen worden als deze terecht is! mss heeft xit het een beetje ruuw uitgedrukt, maar ik volg hem wel in zijn mening dat als je een foto post het toch wel enig verband moet hebben met een specifiek onderwerp waarover een discussie gaande is. hiermee bedoel ik dus niet enkel BMW maar bijvoorbeeld een velg of kleur en dergelijke.. ofwel een artistieke waarde hebben (wat natuurlijk ook weer niet altijd collectief zal aanvaard worden).
ook het repetitief posten van foto's van dezelfde auto kan storend zijn!
dit gezegd zijnde, laat jullie nog maar eens goed gaan
mocht er kritiek zijn op mijn uiteenzetting gelieve me dit dan per pm door te sturen en niet dit topic te vervuilen! dank u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenIk heet niet Dude; ik ken wel een Swat, maar 'k vraag me af wat die ermee te maken heeft.
En als je foto's wil posten, neem er dan die ten minste de moeite zijn om te posten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
Comment
-
Comment