Wat een machine
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Vooral zeer lelijk.
Comment
-
-
The horsepower race is on, again! BMW's M5 was king of the hill with its hi-revving 507hp V10 until Mercedes released the E 63 AMG with 511hp. Surely only just a few extra horsepower but it still counts as the German premium marques compete with each other.
Now, there’s a new kid in town - the twin-turbo V10 Audi RS 6. With its massive 580 horsepower under the hood, it is speculated that Audi has understated the true horsepower figure of 600hp. How long will the RS 6 hold the throne? Well, most likely until the new Mercedes E 63 AMG is released in mid 2009 with a unconfirmed 544hp, however, it seems based upon these latest spy photos that BMW may have a trick or two planned.
Evidence shows BMW is preparing a slightly more evil version of the M5, and this time it appears to be twin-turbos! According to the photographer who snapped this M5 prototype, the engine sound was different from the usual M5. In addition, clearly visible are the extra air intakes cut in the front bumper. However, take a closer look inside the lower air duct openings on the sides of the front bumper and you'll notice a verticle flap which redirects the air flow into what appears to be sitting behind an intercooler for a turbo.
And while we are on the subject, why not speculate about the testing of an 7 Series based M7. The pictured 7-series prototype has shows a few clues beyind the normal 7-series prototypes that we have been seeing lately. Check out the big air scoop in the hood and two smaller air outlets at the back edge of the hood. Could this be the sign we have been hoping for? It’s known that the new 7 series will be sportier and more fun to drive, so why shouldn’t there also be an M7, after all to compete with Mercedes' S 65 AMG and Audi's potential RS8?
Source:Lehmann Photo-Syndication
Comment
-
Comment
-
Ik begrijp eerlijk waar niet dat zoveel Davo-klanten dat hondslelijke garageteken op hun auto willen. Ik zou, mocht ik er daar eentje bestellen, zéér duidelijk stipuleren dat ze er nooit zo'n verschrikkelijk ding op mogen hangen (en zéker niet vooraan in de grille!!!!!!!), of ik moet de auto niet. Jongens toch...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
The horsepower race is on, again! BMW's M5 was king of the hill with its hi-revving 507hp V10 until Mercedes released the E 63 AMG with 511hp. Surely only just a few extra horsepower but it still counts as the German premium marques compete with each other.
Now, there’s a new kid in town - the twin-turbo V10 Audi RS 6. With its massive 580 horsepower under the hood, it is speculated that Audi has understated the true horsepower figure of 600hp. How long will the RS 6 hold the throne? Well, most likely until the new Mercedes E 63 AMG is released in mid 2009 with a unconfirmed 544hp, however, it seems based upon these latest spy photos that BMW may have a trick or two planned.
Evidence shows BMW is preparing a slightly more evil version of the M5, and this time it appears to be twin-turbos! According to the photographer who snapped this M5 prototype, the engine sound was different from the usual M5. In addition, clearly visible are the extra air intakes cut in the front bumper. However, take a closer look inside the lower air duct openings on the sides of the front bumper and you'll notice a verticle flap which redirects the air flow into what appears to be sitting behind an intercooler for a turbo.
And while we are on the subject, why not speculate about the testing of an 7 Series based M7. The pictured 7-series prototype has shows a few clues beyind the normal 7-series prototypes that we have been seeing lately. Check out the big air scoop in the hood and two smaller air outlets at the back edge of the hood. Could this be the sign we have been hoping for? It’s known that the new 7 series will be sportier and more fun to drive, so why shouldn’t there also be an M7, after all to compete with Mercedes' S 65 AMG and Audi's potential RS8?
Source:Lehmann Photo-Syndication
Als dat nou nog 'es waar was...
Miljaar wat een insane gedoe, eigenlijk...
Feit is : BMW en Mercedes zullen wel bang zijn van de nieuwe RS6...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Als dat nou nog 'es waar was...
Miljaar wat een insane gedoe, eigenlijk...
Feit is : BMW en Mercedes zullen wel bang zijn van de nieuwe RS6...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk begrijp eerlijk waar niet dat zoveel Davo-klanten dat hondslelijke garageteken op hun auto willen. Ik zou, mocht ik er daar eentje bestellen, zéér duidelijk stipuleren dat ze er nooit zo'n verschrikkelijk ding op mogen hangen (en zéker niet vooraan in de grille!!!!!!!), of ik moet de auto niet. Jongens toch...
Nuja, een sticker van Jean Michel Martin vind ik niet veel beter hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenBende meelopers...
Ik vind het maar niets die pk-wedloop. Allemaal zware logge bakken met een V10 biturbo, niet echt mijn smaak.
Maar enfin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenBende meelopers...
Ik vind het maar niets die pk-wedloop. Allemaal zware logge bakken met een V10 biturbo, niet echt mijn smaak.
Maar enfin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk zeg 't toch ... "insane gedoe".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
Normaal gezien doet een m6 me maar weinig, maar dit is echt überknap.
Van welk merk is die tuning? Precies een AMG-style voorbumper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk BerichtenWow!
Normaal gezien doet een m6 me maar weinig, maar dit is echt überknap.
Van welk merk is die tuning? Precies een AMG-style voorbumper.
Edit
De Duitsers zijn ook met de M6 aan de gang gegaan, die zij omdoopte tot de G-POWER G6 Coupe 5.0 S…
Bij de dikke 507 pk sterke V10 motor, die al twee jaar op rij is verkozen tot motor van het jaar, tel je niet eventjes 190 pk op zoals ze dat eerder bij de 7-serie deden.
Desondanks zijn ze toch nog uitgekomen op een winst van 113 pk, waardoor er 620 paardekrachten schuil gaan onder het gaspedaal van G-POWER G6. Rondom werden vanzelfsprekend de benodigde aanpassingen gedaan om al die paarden te beteugelen, die samen goed zijn voor een koppel van 580 Nm en een sprintje van 0 tot 100 km/u in minder dan 4,5 seconden. Lekkerrrr!
Comment
Comment