Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk BerichtenNeen klopt, de tijd dat wij nog een Alfa hadden was het oldskool stof al wat de klok sloeg
Comment
-
Zwart leder is pas "té stylish" als het hoogwaardig leder is (minstens 'n goeie vel nappa, dus) én het gehele interieur in dat goedje is bekleed. Het typische gewone zwarte leder dat we overal vinden, op zetels en een beetje op de deuren, gecombineerd met gewoon zwart plastic van 't interieur ... naaaah. Da's in mijn ogen niet zo edel als 'n beige interieur (zeker als er wat contrast in zit met 'n zwarte bovenkant en een streepje hout, b.v.).
De Audi Q7 4.2 TDI b.v.op 't salon ... zilver, S-Line, zwart binnenin ... maar wel alles in 't leder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk BerichtenBeige plastiek, zowaar nog crappy-er dan de zwarte variant.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBij Opel en Renault, zéker! Bij de E46 geenszins...
Comment
-
ze hebbe mijn wagen niet gerust kunnen laten
dikke vette kras van motorkap tot achteraan om van te janken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenGa maar eens in een lederen interieur van een 147 of 156 zitten...uw gedacht veranderd wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 SMGII Bekijk Berichtenze hebbe mijn wagen niet gerust kunnen laten
Typisch! Jaloezie ten top! 'k Verwacht dat ik er ook nog eens zal aanwaaien. In de buurt wonen er een aantal marginalen waarvan de domheid af druipt (op hun voorhoofd kan je lezen : IDIOOT) en die hun jaloezie niet onder stoelen of banken steken. 'k Kan mijn goed voorstellen dat ze zich wel eens verlagen tot een dergelijk laag niveau.BMW E46 318d '05
VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13
Comment
-
Zulke lul-de-behangers moet je eens lekker op hun kloten krassen.
Oorspronkelijk geplaatst door M3 SMGII Bekijk Berichtenze hebbe mijn wagen niet gerust kunnen laten
Comment
-
Ik heb het ook eens meegemaakt met de Mercedes van mijn vader toen hij hooguit een jaar oud was. Ik was echt pissed. Had ik de dader op heterdaad kunnen betrappen, ik denk niet dat ik me had kunnen inhouden. Van zulke dingen word ik écht kwaad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
De compact zegt me minder, maar die andere twee...
't Is uitzonderlijk dat ze es buiten stonden, dus daar moest een pic van genomen worden hé
Die Compact is anders wel 100% volledig m'n goesting. Dang ! Grijs met zo'n sportpakketje, leuke 17" velg, verlaging en rood lederen interieur
Comment
-
Ja idd pure jaloezie!
De kras op achterlicht laat ik zo, maar hij loopt idd vanvoor tot vanachter tot aan de achterlichten.
Echt margie! Als ik die kerel zie, dan zou ik mij ook niet kunnen inhouden hoor. Das volkomen normaal! Wel weer kosten van 1000euro's ofzo.Volledig de flanken herspuiten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 SMGII Bekijk BerichtenJa idd pure jaloezie!
De kras op achterlicht laat ik zo, maar hij loopt idd vanvoor tot vanachter tot aan de achterlichten.
Echt margie! Als ik die kerel zie, dan zou ik mij ook niet kunnen inhouden hoor. Das volkomen normaal! Wel weer kosten van 1000euro's ofzo.Volledig de flanken herspuiten.
Hopelijk was het dan de eerste keer, want als ze je je wagen elk jaar mag laten herspuiten.
Ik heb zelf ook wat strepen op mijn lak, maar ik laat het zo. Zie dat er binnen een paar maand eentje in mijn bumper knalt, dan moet er toch een nieuwe op. Op zijn kosten.
Edit:
OK, er is een verschil tss een bumper en een flank natuurlijk.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mila Bekijk BerichtenEcht zwaar klote. Ik mag er niet aan denken... Da's zo super laf. Waar is dit gebeurd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenHopelijk was het dan de eerste keer, want als ze je je wagen elk jaar mag laten herspuiten.
Ik heb zelf ook wat strepen op mijn lak, maar ik laat het zo. Zie dat er binnen een paar maand eentje in mijn bumper knalt, dan moet er toch een nieuwe op. Op zijn kosten.
Edit:
OK, er is een verschil tss een bumper en een flank natuurlijk.
Comment
-
Als de Audi-fans zoiets mogen maken, dan mogen de BMW-fans natuurlijk niet achterblijven:
Bron: Autoblog.nl
Comment
Comment