Het slaat natuurlijk wel nergens op hé die uitspraak ... integenstelling tot de Audi versie
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenAls de Audi-fans zoiets mogen maken, dan mogen de BMW-fans natuurlijk niet achterblijven:
Bron: Autoblog.nlOorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk BerichtenHet slaat natuurlijk wel nergens op hé die uitspraak ... integenstelling tot de Audi versie
²²²²²²²²²²²²²²²²
Wat een zielig werkje....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenAls de Audi-fans zoiets mogen maken, dan mogen de BMW-fans natuurlijk niet achterblijven:
Bron: Autoblog.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtennice,dit is tenminste geen photoshop zoals die BMW foto van Audi
Comment
-
True. 't Ligt nat en de Audi crasht ... een BMW hing dan waarschijnlijk al ergens in een boom ofzo. De uitspraak slaat inderdaad nergens op, wat de "por" betreft, die bij Audi wel. Maar voor de rest slaat de uitspraak van die Audi fun-ad uiteindelijk ook nergens op, wel qua "por" maar niet wat realiteit betreft. Zeker niet omdat die M3 in 't droge crashte.
Wel grappig gemaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWat is jullie mening over de 335d? Ben me er eens in aan het verdiepen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWat is jullie mening over de 335d? Ben me er eens in aan het verdiepen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDe mooiste reclame blijft trouwens die met de 4 sleutels (Benz kwaliteit, BMW rijplezier, en nog twee andere), die aan haakjes gehangen worden en waarbij uiteindelijk de sleutelringen 't Audi-logo vormen. Da's nu 'es reclame zie! Prachtig!
Deze komt wat mij betreft ook wel dicht in de buurt
+ YouTube Video
Comment
Comment