Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Niet alleen geen 6, maar ook geen 5 eigenlijk, of toch geen nieuw model 5 (sorry, ik ben niet echt thuis is in al die E's).
Sommige van men leveranciers rijden zelf met een 3, ik zie me daar al aankomen met een 5 op men 24ste. Kan gewoonweg niet, en al zeker geen 6.
Een oude 5 daarentegen is dan weer wel een optie.
Misschien moet je met die reclame verder denken...
Met Quattro rij je zeer zelfverzekerd in de regen, maar dan kan je ook verrast worden. Met RWD weet je dat je moet doseren.
't Is natuurlijk maar een gok...
Zoals 'k al zei ... *misschien* kan die quattro-aandrijving inderdaad ook 'n vals gevoel van veiligheid geven. Vooreerst word je met 4WD minder uitgedaagd, hoef je niet zo'n "piloot" te zijn om tegen de grens van de auto aan te rijden als met 'n (speelser) RWD. Secundo gaat zo'n 4WD ook véél minder vaak z'n kontje zetten, waardoor je ook quasi nooit tot nooit daadwerkelijk die auto hebt moeten corrigeren. En dan komt *misschien* (voor die ene ongelukkige) wel 't moment waarop je inderdaad té snel een vochtige of nat liggende bocht komt ingestuurd, waardoor je hopeloos de gripgrens van de banden overschrijdt en in den decor belandt, terwijl de achterop komende, iets trager rijdende RWD-bestuurder die bocht niet zal missen omdat 'ie al veel vroeger (door z'n communicatieve wagen) de gladheid goed ondervond.
Maar, 't hoeft geen betoog dat in omstandigheden met weinig grip, 4WD (een goéd 4WD-systeem zoals Audi's quattro of BMW's xDrive) de veiliger keuze is.
Coupé is nog 'n tikkie mooier, maar zo'n CC is dubbel zo handig. Ik zou 't wel weten. En 99,999% van de mensen die dan naar m'n kar zouden wijzen, lachend en "Aaaahaaaa!" roepend, rijden toch geen M3 en ik dan wel. Doei!
Als je 'n niet al te grote rete-snelle kilometervreter wil, dan kan je niet om de 335d heen. Die rijdt elke andere diesel naar huis, zeker aan hogere snelheden. De mate waarin 'ie van een 330d wegtrekt is zeer impressionant. Ook 'n nieuwe A4/A5 3.0 TDI quattro (en nu enkel nog maar met manuele bak) hebben er geenszins 'n weerwoord tegen.
Nadeel is wel dat je dan in een 3-reeks rijdt. Als ik den Corre zo af en toe uit die RS6 van 'm zie komen, miljaar 't is precies een Grote Verschrikkelijk Lieve Sneeuwman die uit een Topolinootje komt gekropen. Ik vraag me af of 'ie wel 'n goeie zithouding zal vinden.
Anderzijds, gedelimiteerd en (niet al té) gechipt lopen die 335d makkelijk de 280 op teller. En dat tegen 'n verbruik dat op minder dan de helft ligt dan 'ie nu gewoon is.
Als je 'n niet al te grote rete-snelle kilometervreter wil, dan kan je niet om de 335d heen. Die rijdt elke andere diesel naar huis, zeker aan hogere snelheden. De mate waarin 'ie van een 330d wegtrekt is zeer impressionant. Ook 'n nieuwe A4/A5 3.0 TDI quattro (en nu enkel nog maar met manuele bak) hebben er geenszins 'n weerwoord tegen.
Nadeel is wel dat je dan in een 3-reeks rijdt. Als ik den Corre zo af en toe uit die RS6 van 'm zie komen, miljaar 't is precies een Grote Verschrikkelijk Lieve Sneeuwman die uit een Topolinootje komt gekropen. Ik vraag me af of 'ie wel 'n goeie zithouding zal vinden.
Anderzijds, gedelimiteerd en (niet al té) gechipt lopen die 335d makkelijk de 280 op teller. En dat tegen 'n verbruik dat op minder dan de helft ligt dan 'ie nu gewoon is.
Ik heb indd geen idéé hoe ik in een 335d zou zitten, noch hoe ik er in zou passen. Zou dat graag eens testen.
Een audi 3.0 TDI is indd trager (or need I say: minder snel), maar ik moet zeggen..een pakweg A4 avant doet me emotioneel ook weinig. Dan vind ik een 335d ...nu ja..niet persé echt esthetisch mooi, maar wel gewaagder, stoerder en vooral aggressiever.
Het zou alleen een duur grapje zijn, en dan moet het wel ineens goed zijn: read -> comfy en spacy. En vooral betreft dat laatste I plea reasonable doubt.
Ik persoonlijk zou niet kunnen leven met z'n minder elegante, zuivere lijn, meergewicht, en mindere stijfheid bij open rijden.
Als ik zoveel geld zou uitgeven aan een kar wens ik niet dat ik jaloers ben op de (goedkopere ) E92 van m'n buurman, om het zo te zeggen.
Terecht. 't Zijn lifestyle-stessies, hè, in die klasse. En wat de inzittenden betreft, zijn ze inderdaad ook voelbaar nauwer dan 'n auto uit de hogere middenklasse (A6, '5, E). Al is de '3 daar wel 'n halve klasse groter dan z'n concurrenten ... 'ie zit b.v. mooi halverwege tussen een A4 en een E.
Ik heb indd geen idéé hoe ik in een 335d zou zitten, noch hoe ik er in zou passen. Zou dat graag eens testen.
Een audi 3.0 TDI is indd trager (or need I say: minder snel), maar ik moet zeggen..een pakweg A4 avant doet me emotioneel ook weinig. Dan vind ik een 335d ...nu ja..niet persé echt esthetisch mooi, maar wel gewaagder, stoerder en vooral aggressiever.
Het zou alleen een duur grapje zijn, en dan moet het wel ineens goed zijn: read -> comfy en spacy. En vooral betreft dat laatste I plea reasonable doubt.
gewoon zetel plat en helemaal naar achter,zo zit ik ook in mijn eendje
Comment