Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenMisschien moet je met die reclame verder denken...
Met Quattro rij je zeer zelfverzekerd in de regen, maar dan kan je ook verrast worden. Met RWD weet je dat je moet doseren.
't Is natuurlijk maar een gok...
Maar, 't hoeft geen betoog dat in omstandigheden met weinig grip, 4WD (een goéd 4WD-systeem zoals Audi's quattro of BMW's xDrive) de veiliger keuze is.
Comment
-
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
Comment
-
En tóch is 'ie eens zo lelijk in CC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenJa echt doen, die 335d, en een beetje tunen daarna. Zal nodig zijn als je een Audi RS gewoon bent...
Comment
-
CC is ideaal als 335i
Ik hou niet zo van "race-cabrio's"
M6 is ook al zoiets... vis noch vlees
Comment
-
Als je 'n niet al te grote rete-snelle kilometervreter wil, dan kan je niet om de 335d heen. Die rijdt elke andere diesel naar huis, zeker aan hogere snelheden. De mate waarin 'ie van een 330d wegtrekt is zeer impressionant. Ook 'n nieuwe A4/A5 3.0 TDI quattro (en nu enkel nog maar met manuele bak) hebben er geenszins 'n weerwoord tegen.
Nadeel is wel dat je dan in een 3-reeks rijdt. Als ik den Corre zo af en toe uit die RS6 van 'm zie komen, miljaar 't is precies een Grote Verschrikkelijk Lieve Sneeuwman die uit een Topolinootje komt gekropen. Ik vraag me af of 'ie wel 'n goeie zithouding zal vinden.
Anderzijds, gedelimiteerd en (niet al té) gechipt lopen die 335d makkelijk de 280 op teller. En dat tegen 'n verbruik dat op minder dan de helft ligt dan 'ie nu gewoon is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenCC is ideaal als 335i
Ik hou niet zo van "race-cabrio's"
M6 is ook al zoiets... vis noch vlees
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAls je 'n niet al te grote rete-snelle kilometervreter wil, dan kan je niet om de 335d heen. Die rijdt elke andere diesel naar huis, zeker aan hogere snelheden. De mate waarin 'ie van een 330d wegtrekt is zeer impressionant. Ook 'n nieuwe A4/A5 3.0 TDI quattro (en nu enkel nog maar met manuele bak) hebben er geenszins 'n weerwoord tegen.
Nadeel is wel dat je dan in een 3-reeks rijdt. Als ik den Corre zo af en toe uit die RS6 van 'm zie komen, miljaar 't is precies een Grote Verschrikkelijk Lieve Sneeuwman die uit een Topolinootje komt gekropen. Ik vraag me af of 'ie wel 'n goeie zithouding zal vinden.
Anderzijds, gedelimiteerd en (niet al té) gechipt lopen die 335d makkelijk de 280 op teller. En dat tegen 'n verbruik dat op minder dan de helft ligt dan 'ie nu gewoon is.
Ik heb indd geen idéé hoe ik in een 335d zou zitten, noch hoe ik er in zou passen. Zou dat graag eens testen.
Een audi 3.0 TDI is indd trager (or need I say: minder snel), maar ik moet zeggen..een pakweg A4 avant doet me emotioneel ook weinig. Dan vind ik een 335d ...nu ja..niet persé echt esthetisch mooi, maar wel gewaagder, stoerder en vooral aggressiever.
Het zou alleen een duur grapje zijn, en dan moet het wel ineens goed zijn: read -> comfy en spacy. En vooral betreft dat laatste I plea reasonable doubt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk vind 'n M3 geen race-auto. Een CSL is dat wel.
Ik persoonlijk zou niet kunnen leven met z'n minder elegante, zuivere lijn, meergewicht, en mindere stijfheid bij open rijden.
Als ik zoveel geld zou uitgeven aan een kar wens ik niet dat ik jaloers ben op de (goedkopere ) E92 van m'n buurman, om het zo te zeggen.
Comment
-
Terecht. 't Zijn lifestyle-stessies, hè, in die klasse. En wat de inzittenden betreft, zijn ze inderdaad ook voelbaar nauwer dan 'n auto uit de hogere middenklasse (A6, '5, E). Al is de '3 daar wel 'n halve klasse groter dan z'n concurrenten ... 'ie zit b.v. mooi halverwege tussen een A4 en een E.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk heb indd geen idéé hoe ik in een 335d zou zitten, noch hoe ik er in zou passen. Zou dat graag eens testen.
Een audi 3.0 TDI is indd trager (or need I say: minder snel), maar ik moet zeggen..een pakweg A4 avant doet me emotioneel ook weinig. Dan vind ik een 335d ...nu ja..niet persé echt esthetisch mooi, maar wel gewaagder, stoerder en vooral aggressiever.
Het zou alleen een duur grapje zijn, en dan moet het wel ineens goed zijn: read -> comfy en spacy. En vooral betreft dat laatste I plea reasonable doubt.
Comment
Comment