Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenAls ik zoveel geld zou uitgeven aan een kar wens ik niet dat ik jaloers ben op de (goedkopere ) E92 van m'n buurman, om het zo te zeggen.
Craaaaaap !!! Doe mij maar 'n E93 M3. Open rijden wanneer ik wil, en met dakje dicht even efficiënt als 'n coupé M3 ... tenzij wanneer je die auto's zó hard gaat rijden dat 't voor een privé funrijder véél te link wordt.
Schluss damit.
En als ik geen coupé mag, dan liefst een limousine. Die is VET, zeg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtengewoon zetel plat en helemaal naar achter,zo zit ik ook in mijn eendje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk BerichtenWuustwezel ... een 20km ten noorden van Antwerpen.
Vrijdag Kallo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenSchelen wij niet nog een hoofd ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDat ik de plaats van de RS6 zou missen, staat buiten kijf. In dat ding zit ik bij rustig cruisen in een soort van Romeinse aanligpositie
Comment
-
-
Hier kerel:
Zoek u een van de laatste top-of-the-line E39 530d: comfy, ruim, goedkoper en beter afgewerkt dan de E60
EN knapper, en low-profiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWel niet vergeten elektrische ruiten achteraan te bestellen, want met jouw 2m67 heb je nood aan 'n achterruit om je armpje door te steken, natuurlijk.
Been there done that
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenHier kerel:
Zoek u een van de laatste top-of-the-line E39 530d: comfy, ruim, goedkoper en beter afgewerkt dan de E60
EN knapper, en low-profiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
En als ik geen coupé mag, dan liefst een limousine. Die is VET, zeg.
Jaaaaaa, E36 M3 vierdeurs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtengewoon zetel plat en helemaal naar achter,zo zit ik ook in mijn eendje
Zo tjoening. Typisch voor gesten die niet weten hoe je goéd moet zitten om te rijden.
j/k
Maar er zit wel waarheid in. Da's de slechtste positie om te rijden. Je moet rechtop zitten, bovenlichaam goed dicht bij 't stuur, en de poep nét ver genoeg van 't stuur vandaan om met de voeten voldoende plaats te hebben om te heel/toe'en.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Been there done that
Comment
-
Zo tjoening. Typisch voor gesten die niet weten hoe je goéd moet zitten om te rijden.
j/k
Maar er zit wel waarheid in. Da's de slechtste positie om te rijden. Je moet rechtop zitten, bovenlichaam goed dicht bij 't stuur, en de poep nét ver genoeg van 't stuur vandaan om met de voeten voldoende plaats te hebben om te heel/toe'en.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDan moet we iig is afspreken.
Vrijdag Kallo?
Anders ne vrijdag erna ofzo ...
Comment
-
j/k
Duuh
Maar eerlijk: zo zit ik enkel als ik actief rij, lees Autobahn boven 200 km/h. Op kleine baantjes eigenlijk wel altijd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJe voélt je wel zo, maar ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJe moet rechtop zitten, bovenlichaam goed dicht bij 't stuur, en de poep nét ver genoeg van 't stuur vandaan om met de voeten voldoende plaats te hebben om te heel/toe'en.
Comment
Comment