Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Most useless vid ever. 'k Versta er de noppen van. Buiten dat de RS4 enorme grip heeft uit de bocht weg, en dat de M3 'n driftmonster is. Euhm, duh!

Wat 'n duo. Zeer moeilijke keuze, eigenlijk.

Comment

• Ik versta er ook geen kl*ten van , maar het zijn wel knappe beelden, en de video geeft een goed idee van beide motorgeluiden.

Comment

• BMWMB kan volgens mij anders wel een aardig woordje meeklappen met die kerels
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
          Thuis rijdt ook een 335d en die gaat tot bijna 270 op teller.. De mijne gaat ook soms tot 255-260 op teller (bij lichte daling..)

LL, als je naar de WV komt met de RS6, dan kun je ritje doen met E92 335d en met E90 330d om verschil te voelen, ondertussen zorg ik wel voor je RS

Even over nadenken of dat een fair deal is

Comment

• Des te meer ik em zie des te mooier ik em vind.

Comment

• ff een vraagje: m'n broer moest weten wat z'n bmw (E90 320d) nieuw heeft gekost in 2005.
              Ik heb er daarnet eentje samengesteld met de huidige CC en kwam rond de 40000€ uit. Ik merkte wel op dat het een 177pk versie is. Hij heeft een 163pk. Dus in 2005 ietsjes goedkoper? zoja, hoeveel goedkoper?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                ff een vraagje: m'n broer moest weten wat z'n bmw (E90 320d) nieuw heeft gekost in 2005.
                Ik heb er daarnet eentje samengesteld met de huidige CC en kwam rond de 40000€ uit. Ik merkte wel op dat het een 177pk versie is. Hij heeft een 163pk. Dus in 2005 ietsjes goedkoper? zoja, hoeveel goedkoper?
                als je kan uitrekenen hoeveel het verschil bedraagt tussen de belgische en nederlandse verkoopprijzen, ben je misschien hier iets mee: http://www.autoweek.nl/carbasedata.p...35274&cache=no (tel dan ook gewoon de prijzen van de opties er bij)
                2015 BMW F11 520dA
                1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                  nice,dit is tenminste geen photoshop zoals die BMW foto van Audi
                  De M3 op de foto's is geen fotoshop, die zit wss gewoon vast in't zand. De audi en de autobaan zijn der bij depaint of geshopt
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ja da bedoelt em ook hè.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                      M3 vs. RS4

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                      Wat een geluid dat dieje M3 maakt
                      De keuze is voor mij direct gemaakt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                        Wat een geluid dat dieje M3 maakt
                        De keuze is voor mij direct gemaakt!
                        Same here.

Comment

• Wat zijn de zwakke punten van een 318tds ? Iemand hier ervaring mee ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
                            Wat zijn de zwakke punten van een 318tds ? Iemand hier ervaring mee ?
                            ideaal, moet ik het niet meer vragen

bijkomende vraag: iemand die interessante E36-infosites weet?
                            2015 BMW F11 520dA
                            1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Iemand foto's van een witte E36 touring ?

Comment

Wat zijn de zwakke punten van een 318tds ? Iemand hier ervaring mee ?
                                318tds-motor is toch wat onderhoudsgevoeliger dan de 25-tds motor. Distributieketting moet vervangen worden na 160.000 à 200.000 km, injectoren zijn ook sneller aan vervanging toe. Voor de rest relatief goed motortje, betrekkelijk zuinig en voelt snel genoeg aan voor het huidige verkeer.
                                BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• Comment

Wat zijn de zwakke punten van een 318tds ?
                                    De motor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten

Kijk eens 22 bladzijden terug...

Comment

• Iemand een idee wat dit is:

(sorry voor de crappy pic)
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                                          Iemand een idee wat dit is:

(sorry voor de crappy pic)
                                          Een straat.

Comment

Working...
                                          X