Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ff een vraagje: m'n broer moest weten wat z'n bmw (E90 320d) nieuw heeft gekost in 2005.
Ik heb er daarnet eentje samengesteld met de huidige CC en kwam rond de 40000€ uit. Ik merkte wel op dat het een 177pk versie is. Hij heeft een 163pk. Dus in 2005 ietsjes goedkoper? zoja, hoeveel goedkoper?
ff een vraagje: m'n broer moest weten wat z'n bmw (E90 320d) nieuw heeft gekost in 2005.
Ik heb er daarnet eentje samengesteld met de huidige CC en kwam rond de 40000€ uit. Ik merkte wel op dat het een 177pk versie is. Hij heeft een 163pk. Dus in 2005 ietsjes goedkoper? zoja, hoeveel goedkoper?
als je kan uitrekenen hoeveel het verschil bedraagt tussen de belgische en nederlandse verkoopprijzen, ben je misschien hier iets mee: http://www.autoweek.nl/carbasedata.p...35274&cache=no (tel dan ook gewoon de prijzen van de opties er bij)
Wat zijn de zwakke punten van een 318tds ? Iemand hier ervaring mee ?
318tds-motor is toch wat onderhoudsgevoeliger dan de 25-tds motor. Distributieketting moet vervangen worden na 160.000 à 200.000 km, injectoren zijn ook sneller aan vervanging toe. Voor de rest relatief goed motortje, betrekkelijk zuinig en voelt snel genoeg aan voor het huidige verkeer.
Comment