Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
Magistraal wijze foto !!!!
Echt zalig, en 't feit dat je touring volledig OEM is en er zowa bijna nieuw uitziet ... maakt 't extra zalig. Zo zie je maar dat 't geen full option M moet zijn om een knappe pic te trekken.
Echt zalig !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk BerichtenThnx. Maar doe de touring oneer aan door er witte pinkers op te plaatsen?
Tuurlijk niet! Doen!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten*roept vanachter gTa z'n rug en loopt dan snel weg*
Tuurlijk niet! Doen!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenOp zwarte stalen velgen is zo'n ding ook geil ja, maar dan moet 'ie niet "zomaar" gedropt zijn, maar moet 'ie tegen de grond hangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtendat bedoel ik dus met droppen, helemaal tegen de grond, niet van die nichterige verlagings-dingetjes van een paar centimeter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAkkoord. Dat in combinatie met licht verbrede zwarte stalen velgen en iets oversized banden achteraan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMaar dan moet 'ie z'n half-gespoten bumpers en z'n gele pinkertjes houden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtengele pinkertjes alleen als er standlichtjes inzitten.
US
edit: we moeten dat eens regelen met mijn BMW.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenEindelijk iemand met smaak hier.
US
edit: we moeten dat eens regelen met mijn BMW.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenEindelijk iemand met smaak hier.
Dragstyle = cool. Berooide-Zuid-Italiaanse-Pooier-Zonder-Klandizie-tuningstyle = uncool.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZegt de kerel die z'n eigen krel zo smaakloos als wat aankleedt. (jammer maar 't is jouw kar, so ik moet niet zeiken)
Dragstyle = cool. Berooide-Zuid-Italiaanse-Pooier-Zonder-Klandizie-tuningstyle = uncool.
Heb geduld.
edit: je had het over m'n 5 hé?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZegt de kerel die z'n eigen krel zo smaakloos als wat aankleedt. (jammer maar 't is jouw kar, so ik moet niet zeiken)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenik fiks dat. en je pinkers zullen ook nog werken, niet zoals bij die Afval Rommelo.
Zo'n socketje voor zo'n dubbele lamp inpleuren
Comment
Comment