Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• MMMMMM ben helemaal zot van de nieuwe M3!

Just zalige rit meegereden

Comment

• Zalig!

Ik heb hem enkel nog maar gezien. Wel een enorm knappe kar eigenlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
        Zalig!

Ik heb hem enkel nog maar gezien. Wel een enorm knappe kar eigenlijk

Amai nog niet, en dat geluid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          Yeps!!

Wel wat te kleine wielekens.

Comment

• Wat zijn eigenlijk de specs van de vorige 330d?

Ter vergelijking met de nieuwe 335d.

Comment

• Comment

• zijn wel mooie velgen voor onder een één

Comment

• Blijft prachtig!
                  Na mijn rit gisteren ben ik gewoon zot van de nieuwe M3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                    zijn wel mooie velgen voor onder een één
                    Welke velgencode hebben deze velgen? Staan die ook opgenomen in de configurator voor de 1-reeks?

Comment

• Vrijdag zijn mijn alu instaplijsten voor mijn 1-reeks gearriveerd. Ik krijg de oude standaard instaplijsten er echter niet uit. Deze zijn erop geplakt. Heeft iemand een idee om deze oude instaplijsten te verwijderen? Ik heb het al geprobeerd met een breekmes (maar de plakstrookes zittente hoog onder de instaplijsten. Ik heb het ook al geprobeerd om visdraad onder de instaplijsten te schuiven en ze zo omhoog te trekken, ook zonder resultaat. Tips zijn dus zeer welkom

Comment

Een bommeke, zeer mooie touring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                          zou je een 335d durven kopen leftlane?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DB7 Vantage Bekijk Berichten
                            Welke velgencode hebben deze velgen? Staan die ook opgenomen in de configurator voor de 1-reeks?
                            zijn velgen voor BMW 3 e90 denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichten
                              zou je een 335d durven kopen leftlane?
                              Ik zou dat durven ja, maar dan zou ie wel de RS6 moeten vervangen. En die gaat sowieso niet weg, dus ik kijk eerder naar bv een tweedehandse 330d, of zoals eerder vermeld een seat leon of golf IV tdi 150 pk.

Maar heeft er iemand de exacte specs en prestaties van zo'n 330d touring vorige generatie, E46 is dat zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                                Donkere achterlichten, groter velgje....en AF!

Comment

Ik zou dat durven ja, maar dan zou ie wel de RS6 moeten vervangen. En die gaat sowieso niet weg, dus ik kijk eerder naar bv een tweedehandse 330d, of zoals eerder vermeld een seat leon of golf IV tdi 150 pk.

Maar heeft er iemand de exacte specs en prestaties van zo'n 330d touring vorige generatie, E46 is dat zeker?
                                  facelift of Pré facelift ?

Comment

Donkere achterlichten, groter velgje....en AF!
                                    Dat waren de dingen die ik ook zou doen

Blacklines en BBS'en eronder

Comment

• dit is pré facelift

Motor: langs-voorin 6 diesel-lijn, 4 kl./cil., directe common rail-inspuiting + turbo + intercooler, cil.inh. 2926 cc, boring x slag 84,0 x 88,0 mm, compr. verh. 18,0:1, max. vermogen 135 kW/184 pk bij 4000 tpm, max. koppel 390 bij 1750 tpm.
                                      Onderstel: aandrijving achterwielen, 5-versnellingsbak, voorwieloph. onafhankelijk, MacPherson + stabilisator, achter onafhankelijk, multilink + stabilisator, stuurbekrachtiging, draaicirkel 10,5 m, remmen voor geventileerde schijven, achter geventileerde schijven, ABS.
                                      Maten/gewichten: l/b/h 4,48/1,74/1,41 m, wielbasis 2,73 m, banden 205/50 R 17, kofferruimte 435-1345 l, tankinh. 63 l, gewicht 1615 kg, laadverm. 515 kg, aanhanger geremd 1800 kg.
                                      Prestaties: Topsnelheid 225 km/h, acceleratie 0-100 km/u 8,3 s, 80-120 km/u in 4/5 7,5/9,3 s, testverbruik 8,0 l/100 km, geluid bij 100/120 km/u 63,5/65,5 dB

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                        facelift of Pré facelift ?
                                        Ik wist zelfs niet dat dat bestond

Comment

Working...
                                        X