Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vrijdag zijn mijn alu instaplijsten voor mijn 1-reeks gearriveerd. Ik krijg de oude standaard instaplijsten er echter niet uit. Deze zijn erop geplakt. Heeft iemand een idee om deze oude instaplijsten te verwijderen? Ik heb het al geprobeerd met een breekmes (maar de plakstrookes zittente hoog onder de instaplijsten. Ik heb het ook al geprobeerd om visdraad onder de instaplijsten te schuiven en ze zo omhoog te trekken, ook zonder resultaat. Tips zijn dus zeer welkom
Ik zou dat durven ja, maar dan zou ie wel de RS6 moeten vervangen. En die gaat sowieso niet weg, dus ik kijk eerder naar bv een tweedehandse 330d, of zoals eerder vermeld een seat leon of golf IV tdi 150 pk.
Maar heeft er iemand de exacte specs en prestaties van zo'n 330d touring vorige generatie, E46 is dat zeker?
Ik zou dat durven ja, maar dan zou ie wel de RS6 moeten vervangen. En die gaat sowieso niet weg, dus ik kijk eerder naar bv een tweedehandse 330d, of zoals eerder vermeld een seat leon of golf IV tdi 150 pk.
Maar heeft er iemand de exacte specs en prestaties van zo'n 330d touring vorige generatie, E46 is dat zeker?
Comment