2003-2006 330d - 2993 cc, 204 hp (150 kW)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk wist zelfs niet dat dat bestond
Comment
-
2de handse 330d's touring zijn wel te vinden aan schappelijke prijzen, maar wat een oersaaie kleuren
Zo'n bak staat ergens niet met zwart of grijs, dat moet iets in het oog springend hebben vind ik. De kleur van gTa z'n babs bv vind ik een stuk mooier dan de zoveelste grijze kombi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtende facelift heeft 204 pk denk ik hé. Heb je daar ook specs van Nemo?
Type 330d
Series 3 (e46)
Body Touring
Built '03-'05
Weight -
Dimensions
Length 4478mm
Width 1739mm
Height 1409mm
Performance
Top speed 237km/h
Acceleration 0-100km/h 7.6s
Elasticity 80-120km/h (4th gear) 6.4s
Fuel Consumption
City 9.4 l/100km
Highway 5.3 l/100km
Combined 6.8 l/100km
Engine
Type M57
M Number M57TU D30
Displacement 2993cc
Cylinders 6
Valves per cylinder 4
Fuel type diesel
Power 150kW / 204HP
@ RPM 4000rpm
Torque 410Nm
@ RPM 1500rpm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten*Dang* prestaties zijn blijkbaar wel een serieus verschil
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten2de handse 330d's touring zijn wel te vinden aan schappelijke prijzen, maar wat een oersaaie kleuren
Zo'n bak staat ergens niet met zwart of grijs, dat moet iets in het oog springend hebben vind ik. De kleur van gTa z'n babs bv vind ik een stuk mooier dan de zoveelste grijze kombi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk zou dat durven ja, maar dan zou ie wel de RS6 moeten vervangen. En die gaat sowieso niet weg, dus ik kijk eerder naar bv een tweedehandse 330d, of zoals eerder vermeld een seat leon of golf IV tdi 150 pk.
Maar heeft er iemand de exacte specs en prestaties van zo'n 330d touring vorige generatie, E46 is dat zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenGroot gelijk dat ie niet weggaat, eens RS6-bitch altijd RS6-bitch
Net nog eens de clubsport filmpjes bekeken...fak man
Maar bon da's offtopic. De slet zuipt teveel voor mijn zowat 70.000 jaarlijkse km's.
En uiteraard check ik ook even BMW of er nog wat powerful, mooi en zuinig spul te vinden is voor een aannemelijke prijs. En zo'n E46 330d touring facelift lijkt dus al bij al nog een goeie keuze!
Comment
-
Zoiets, maar dan eentje met meer kilometers en een lagere prijs
Mysticblau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenZoiets, maar dan eentje met meer kilometers en een lagere prijs
Mysticblau
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=4ebur1ntozi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten2de handse 330d's touring zijn wel te vinden aan schappelijke prijzen, maar wat een oersaaie kleuren
Idd,Mysticblauw is het knapste kleur voor de E46.Wat wel raar is je ziet ze eigenlijk niet zovéél.Nora!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenSowieso!
Net nog eens de clubsport filmpjes bekeken...fak man
Maar bon da's offtopic. De slet zuipt teveel voor mijn zowat 70.000 jaarlijkse km's.
En uiteraard check ik ook even BMW of er nog wat powerful, mooi en zuinig spul te vinden is voor een aannemelijke prijs. En zo'n E46 330d touring facelift lijkt dus al bij al nog een goeie keuze!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk BerichtenIdd,Mysticblauw is het knapste kleur voor de E46.Wat wel raar is je ziet ze eigenlijk niet zovéél.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenAls het zo eentje wordt, dan is het sowieso zoeken in Duitsland geblazen..
Wel zorgen dat er een multifuctioneel stuurwiel opzit (cruise control)Nora!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk BerichtenWel zorgen dat er een multifuctioneel stuurwiel opzit (cruise control)
Comment
Comment