Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 2003-2006 330d - 2993 cc, 204 hp (150 kW)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Ik wist zelfs niet dat dat bestond
      Ge moogt u gerust schamen LL

Comment

• de facelift heeft 204 pk denk ik hé. Heb je daar ook specs van Nemo?

Comment

• 2de handse 330d's touring zijn wel te vinden aan schappelijke prijzen, maar wat een oersaaie kleuren
          Zo'n bak staat ergens niet met zwart of grijs, dat moet iets in het oog springend hebben vind ik. De kleur van gTa z'n babs bv vind ik een stuk mooier dan de zoveelste grijze kombi.

Comment

• dit is pré

facelift ook zonder M pack

Comment

de facelift heeft 204 pk denk ik hé. Heb je daar ook specs van Nemo?
              Brand BMW
              Type 330d
              Series 3 (e46)
              Body Touring
              Built '03-'05
              Weight -
              Dimensions
              Length 4478mm
              Width 1739mm
              Height 1409mm
              Performance
              Top speed 237km/h
              Acceleration 0-100km/h 7.6s
              Elasticity 80-120km/h (4th gear) 6.4s
              Fuel Consumption
              City 9.4 l/100km
              Highway 5.3 l/100km
              Combined 6.8 l/100km
              Engine
              Type M57
              M Number M57TU D30
              Displacement 2993cc
              Cylinders 6
              Valves per cylinder 4
              Fuel type diesel
              Power 150kW / 204HP
              @ RPM 4000rpm
              Torque 410Nm
              @ RPM 1500rpm

Comment

• *Dang* prestaties zijn blijkbaar wel een serieus verschil

Comment

*Dang* prestaties zijn blijkbaar wel een serieus verschil
                  facelift is zuiniger,sneller en valt nog goed te chippen ook

Comment

2de handse 330d's touring zijn wel te vinden aan schappelijke prijzen, maar wat een oersaaie kleuren
                    Zo'n bak staat ergens niet met zwart of grijs, dat moet iets in het oog springend hebben vind ik. De kleur van gTa z'n babs bv vind ik een stuk mooier dan de zoveelste grijze kombi.
                    Een knalrode zeg ik u !

Comment

Ik zou dat durven ja, maar dan zou ie wel de RS6 moeten vervangen. En die gaat sowieso niet weg, dus ik kijk eerder naar bv een tweedehandse 330d, of zoals eerder vermeld een seat leon of golf IV tdi 150 pk.

Maar heeft er iemand de exacte specs en prestaties van zo'n 330d touring vorige generatie, E46 is dat zeker?
                      Groot gelijk dat ie niet weggaat, eens RS6-bitch altijd RS6-bitch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                        Groot gelijk dat ie niet weggaat, eens RS6-bitch altijd RS6-bitch
                        Sowieso!

Net nog eens de clubsport filmpjes bekeken...fak man

Maar bon da's offtopic. De slet zuipt teveel voor mijn zowat 70.000 jaarlijkse km's.
                        En uiteraard check ik ook even BMW of er nog wat powerful, mooi en zuinig spul te vinden is voor een aannemelijke prijs. En zo'n E46 330d touring facelift lijkt dus al bij al nog een goeie keuze!

Comment

• Zoiets, maar dan eentje met meer kilometers en een lagere prijs

Mysticblau

Comment

Zoiets, maar dan eentje met meer kilometers en een lagere prijs

Mysticblau

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=4ebur1ntozi
                            en Xenon

Comment

2de handse 330d's touring zijn wel te vinden aan schappelijke prijzen, maar wat een oersaaie kleuren

Idd,Mysticblauw is het knapste kleur voor de E46.Wat wel raar is je ziet ze eigenlijk niet zovéél.
                              Nora!

Comment

Sowieso!

Net nog eens de clubsport filmpjes bekeken...fak man

Maar bon da's offtopic. De slet zuipt teveel voor mijn zowat 70.000 jaarlijkse km's.
                                En uiteraard check ik ook even BMW of er nog wat powerful, mooi en zuinig spul te vinden is voor een aannemelijke prijs. En zo'n E46 330d touring facelift lijkt dus al bij al nog een goeie keuze!
                                Daar heb je uiteraard groot gelijk in, niet alleen het verbruik is belangrijk maar ook het feit dat de RS6 anders te snel opgebruikt gaat zijn. Doe me dan ook maar zo een mazoutstoof

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichten
                                  Idd,Mysticblauw is het knapste kleur voor de E46.Wat wel raar is je ziet ze eigenlijk niet zovéél.
                                  Als het zo eentje wordt, dan is het sowieso zoeken in Duitsland geblazen..

Comment

• mooi exemplaar

Comment

Als het zo eentje wordt, dan is het sowieso zoeken in Duitsland geblazen..

Wel zorgen dat er een multifuctioneel stuurwiel opzit (cruise control)
                                      Nora!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichten
                                        Wel zorgen dat er een multifuctioneel stuurwiel opzit (cruise control)
                                        250 € en ze plaatsen dat bij BMW

Comment

Working...
                                        X