Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
    Daar kan ik enkel maar bevestigend op antwoorden

miljaar, zo'n Z4 vind ik nog altijd een prachtige wagen, vooral in dat kleurke !

Bij mij ook mijn favoriete relatief betaalbare funcar, al zou ik wel iets bijleggen om de nieuwere 2.5si te hebben. Nu ja, vooral moest ik hem nieuw kopen dan.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
      En aan een eerste wagen zou ik nu ook niet meteen veel geld geven, liever eerst wat rondtuffen met 'n krel des huises en verdersparen...
      E36 318is of 320i?
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
        E36 318is of 320i?
        Qué? Niks bijkopen en met dat Yaris-krel rondkegelen, en dan sparen voor 'n bimmer. Ofwel koop ik me die 3 cabrio die Maxime Sels te koop heeft staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
          beenruimte in een 3 reeks is eigenlijk behoorlijk krap. Zeker als je mensen moet vervoeren zoals jij soms doet heb ik begrepen.

Ik zie eigenlijk maar een oplossing zoals Caesar al aanhaalde: een 5, of een A6 of iets in die klasse, want de rest is te klein.

Ik ben 1m86 en vind het goed doenbaar in een 5 voor een rit van een paar 100 km, vanals dat we over meer spreken, wordt het echt krap vind ik. Dus dan spreken we nog niet eens van een 3 reeks.

Mja het is allemaal te zien hoevéél plaats je nodig hebt als rijder,doe je toegevingen vooraan dan gaan die achteraan ook redelijk ruim zitten in lengte hoor.
          Niet in de breedte hé,die is te krap voor drie personen achteraan.
          Nora!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
            Qué? Niks bijkopen en met dat Yaris-krel rondkegelen, en dan sparen voor 'n bimmer. Ofwel koop ik me die 3 cabrio die Maxime Sels te koop heeft staan
            Aiai, toch geen 3' Cabrio.

De enige goeie cabrio, is een roadster.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• BTW, Z4 M, wat heb je nu staan om mee te leren rijden dan?

Ik lees het morgen wel. Mijn bed (en vriendin ) roept.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichten
                Mja het is allemaal te zien hoevéél plaats je nodig hebt als rijder,doe je toegevingen vooraan dan gaan die achteraan ook redelijk ruim zitten in lengte hoor.
                De enigste plaats die mij interesseert is links vooraan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                  De enigste plaats die mij interesseert is links vooraan

Ik denk dat jij in een E46 geen problemen zult hebben om een deftige zitpositie te vinden.

Het zou erg zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                    Ik denk dat jij in een E46 geen problemen zult hebben om een deftige zitpositie te vinden.

Het zou erg zijn.

Ik ga al mijn psychologische moed eens samenrapen en binnenkort gTa is tot de orde roepen voor een Sitzprobe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichten
                      Als er 1 ding is wat ik niet doe, is het als chauffeur mijn zetel in een andere positie zetten dan dat ik gewoon ben. Levensgevaarlijk!

Als ze te krap zitten achter mij, moeten ze zelf maar rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        Als er 1 ding is wat ik niet doe, is het als chauffeur mijn zetel in een andere positie zetten dan dat ik gewoon ben. Levensgevaarlijk!

Als ze te krap zitten achter mij, moeten ze zelf maar rijden

²²²²²²²

Maar ik zit sowieso altijd redelijk dicht tegen het stuur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                          ²²²²²²²

Maar ik zit sowieso altijd redelijk dicht tegen het stuur.
                          Ik ook.

En zowieso is er achter mij in de Espace plaats zat

Comment

• Ik heb 2 posities, als ik in cruise positie zit heb ik redelijk wat marge om me aan te passen aan de mensen die achter me zitten.

D'r is maar 1 ding dat ik haat, en dat is 5 man in m'n wagen.

Comment

D'r is maar 1 ding dat ik haat, en dat is 5 man in m'n wagen.
                              Sorry

Comment

• Ik hoop gewoon dat je dat begrijpt

Comment

Ik ga al mijn psychologische moed eens samenrapen en binnenkort gTa is tot de orde roepen voor een Sitzprobe.
                                  No prob!

Ik kan Rabbit z'n stelling ook geenszins onderschrijven. Alsof je links vooraan niet voldoende ruimte hebt. Ik kan m'n zetel zo afstellen dat ik het koppelingspedaal bijna niet meer kan indrukken, en ik ben toch ook 1m87 groot.

Wel ZOWIEZO sportzetels nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    No prob!

Ik kan Rabbit z'n stelling ook geenszins onderschrijven. Alsof je links vooraan niet voldoende ruimte hebt. Ik kan m'n zetel zo afstellen dat ik het koppelingspedaal bijna niet meer kan indrukken, en ik ben toch ook 1m87 groot.

Wel ZOWIEZO sportzetels nemen.
                                    Dit weekend is een mini meet houden eventueel..ik neem dan wel contact op

Comment

• Je hebt gewoon het cockpit gevoel in een E46. Ik vind dat zalig, maar mijn pa (1.92m) vind dat benauwend. Hij zit liever 'op' het interieur dan er in (cfr Range Rover).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                        Je hebt gewoon het cockpit gevoel in een E46. Ik vind dat zalig, maar mijn pa (1.92m) vind dat benauwend. Hij zit liever 'op' het interieur dan er in (cfr Range Rover).

Comment

• @ LL: geen E90 330d (231 pk) kopen?

93.000 km !

Comment

Working...
                                          X