Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

10 tekens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
      Helaas.

Het zal dus toch de 330d worden vrees ik.

Wie weet!

Comment

• Comment

• Comment

• Amaj dikke auto's, een te zalige kleur ook

Comment

• Mag hier ook wel staan vond ik!

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Fak man, wat een geile motoren waren dat toch...

Comment

• Comment

• OMG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                    Mag hier ook wel staan vond ik!

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Inderdaad + veel meer spectakel dan nu.

Trouwens ooit heb ik toch eens in een BMW gereden,op mijn huwelijk.

Hier mijn bruidswagen!!!

De ex-Domenique Bruyneel M3 grA
                    Last edited by ; 27/09/2007, 03:00.

Comment

Wat een klank!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                        Nice! Zeer modern, en toch op en top BMW. Hier mogen ze gerust inspiratie uit putten voor de nieuwe 7'.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Two cars, 12 cylinders, 4 turbo chargers, 592 hp. Diesel versus petrol, coupé versus convertible - which one do you prefer?

Ik weet wel wat ik zou kiezen.

Comment

• Gisteren bijgeleerd dat een E93 325i eigenlijk ook een 3liter is

dus 325i, 330i en 335i zijn dezelfde blok?

M'n nieuwe schoonbroer heeft er zich gisteren ééntje gekocht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                              Gisteren bijgeleerd dat een E93 325i eigenlijk ook een 3liter is

dus 325i, 330i en 335i zijn dezelfde blok?

M'n nieuwe schoonbroer heeft er zich gisteren ééntje gekocht
                              kameraad van me heeft ook een 325i e93 en hij beweerde ook dat z'n wagen een 3liter was en ik hem maar uitlache

Comment

Dat is één van de mooiste voorbeelden in welke mate 'n mooie inlaatsound het gehele motorgeluid supergeil kan maken!!! Als die karren naar je toe rijden in dat videootje, is 't dus nagenoeg 100% inlaatsound dat je hoort.

En 't grote voordeel van 'n "open inlaat" is dat 'ie enkel bij volgas gaat brullen, bij gewoon rondtuffen is 'ie geen meter luider dan een gewone standaard versie met dichtgemoffelde luchtfilterkast. Dat in tegenstelling tot een sportuitlaat die vanaf de eerste seconde al iedereen attent maakt op je tjoening-roots.

Maar dat moet ik tegen jou niet zeggen, zeker? Alfa + 25 EUR "K&N" =

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                  http://youtube.com/watch?v=E97w5rn0H0Y

Ik weet wel wat ik zou kiezen.
                                  Ik ook. Als geld geen rol speelt, metéén de 335i. Uiteraard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Dat is één van de mooiste voorbeelden in welke mate 'n mooie inlaatsound het gehele motorgeluid supergeil kan maken!!! Als die karren naar je toe rijden in dat videootje, is 't dus nagenoeg 100% inlaatsound dat je hoort.

En 't grote voordeel van 'n "open inlaat" is dat 'ie enkel bij volgas gaat brullen, bij gewoon rondtuffen is 'ie geen meter luider dan een gewone standaard versie met dichtgemoffelde luchtfilterkast. Dat in tegenstelling tot een sportuitlaat die vanaf de eerste seconde al iedereen attent maakt op je tjoening-roots.

Maar dat moet ik tegen jou niet zeggen, zeker? Alfa + 25 EUR "K&N" =

Ja.

Dat vind ik er net zo leuk aan. Deze ochtend nog deed ik een paar boodschappen in't dorp, zo rustig aan, weet je wel. En als je op die manier rondrijdt, hoor je er helemaal niets van. Zo goed als identiek het geluid (oké, wel een béétje verschil natuurlijk) van de standaard setup.
                                    Maar als je dan buiten het dorp komt, en het ding eens goed op z'n staart trapt (zelfs op de allerallerallerlaagste toerentallen) hoor die héérlijke roffel/brul/jammiesound superduidelijk.

Ben eigelijk niet zo'n fan van tuninguitlaten. 95% van alle sportuitlaten die ik al gehoord heb, vind ik rommel op vlak van het geluid dat ze produceren, zéker bij kleinere motoren (4 en 6 cilinders). Ongeacht het merk van de uitlaat zelfs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                                      Inderdaad + veel meer spectakel dan nu.

Trouwens ooit heb ik toch eens in een BMW gereden,op mijn huwelijk.

Hier mijn bruidswagen!!!

De ex-Domenique Bruyneel M3 grA
                                      kheb die nog aan het werk gezien in de RAC rally in Tielt, zalig ding

Comment

• Moest daarnet naar de bank en ineens maar ff langs de bmw-stealer geweest.

Even in de 1serie gaan zitten, moet zeggen dat ik het veel minder ruim verwacht had. Ok, achter mij kan enkel nog een strijkplank zitten maar soit.
                                        Daarna in de 3 gaan zitten, en da's toch wel een aanmerkelijk verschil met de 1. Die paar cm's doen het em wel met mijn lengte.

Ook nog even een Saphirschwarz E46 320d touring gaan checken met M Sportpaket 2, was echt een prachtig ding!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Ja, dat is het lekkere aan STW's en BTCC's hun geluid indertijd. Slechts viercilinders over 't algemeen, maar zo lekker toeren makend in combinatie met die inlaat

In de Belcar hebben nog vele jaren ex-fabrieks E36 320i gereden, als die naderden... pr0n!!!
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X