Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenHelaas.
Het zal dus toch de 330d worden vrees ik.
Wie weet!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Inderdaad + veel meer spectakel dan nu.
Trouwens ooit heb ik toch eens in een BMW gereden,op mijn huwelijk.
Hier mijn bruidswagen!!!
De ex-Domenique Bruyneel M3 grA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenGisteren bijgeleerd dat een E93 325i eigenlijk ook een 3liter is
dus 325i, 330i en 335i zijn dezelfde blok?
M'n nieuwe schoonbroer heeft er zich gisteren ééntje gekocht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
En 't grote voordeel van 'n "open inlaat" is dat 'ie enkel bij volgas gaat brullen, bij gewoon rondtuffen is 'ie geen meter luider dan een gewone standaard versie met dichtgemoffelde luchtfilterkast. Dat in tegenstelling tot een sportuitlaat die vanaf de eerste seconde al iedereen attent maakt op je tjoening-roots.
Maar dat moet ik tegen jou niet zeggen, zeker? Alfa + 25 EUR "K&N" =
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDat is één van de mooiste voorbeelden in welke mate 'n mooie inlaatsound het gehele motorgeluid supergeil kan maken!!! Als die karren naar je toe rijden in dat videootje, is 't dus nagenoeg 100% inlaatsound dat je hoort.
En 't grote voordeel van 'n "open inlaat" is dat 'ie enkel bij volgas gaat brullen, bij gewoon rondtuffen is 'ie geen meter luider dan een gewone standaard versie met dichtgemoffelde luchtfilterkast. Dat in tegenstelling tot een sportuitlaat die vanaf de eerste seconde al iedereen attent maakt op je tjoening-roots.
Maar dat moet ik tegen jou niet zeggen, zeker? Alfa + 25 EUR "K&N" =
Ja.
Dat vind ik er net zo leuk aan. Deze ochtend nog deed ik een paar boodschappen in't dorp, zo rustig aan, weet je wel. En als je op die manier rondrijdt, hoor je er helemaal niets van. Zo goed als identiek het geluid (oké, wel een béétje verschil natuurlijk) van de standaard setup.
Maar als je dan buiten het dorp komt, en het ding eens goed op z'n staart trapt (zelfs op de allerallerallerlaagste toerentallen) hoor die héérlijke roffel/brul/jammiesound superduidelijk.
Ben eigelijk niet zo'n fan van tuninguitlaten. 95% van alle sportuitlaten die ik al gehoord heb, vind ik rommel op vlak van het geluid dat ze produceren, zéker bij kleinere motoren (4 en 6 cilinders). Ongeacht het merk van de uitlaat zelfs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenInderdaad + veel meer spectakel dan nu.
Trouwens ooit heb ik toch eens in een BMW gereden,op mijn huwelijk.
Hier mijn bruidswagen!!!
De ex-Domenique Bruyneel M3 grA
Comment
-
Moest daarnet naar de bank en ineens maar ff langs de bmw-stealer geweest.
Even in de 1serie gaan zitten, moet zeggen dat ik het veel minder ruim verwacht had. Ok, achter mij kan enkel nog een strijkplank zitten maar soit.
Daarna in de 3 gaan zitten, en da's toch wel een aanmerkelijk verschil met de 1. Die paar cm's doen het em wel met mijn lengte.
Ook nog even een Saphirschwarz E46 320d touring gaan checken met M Sportpaket 2, was echt een prachtig ding!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDat is één van de mooiste voorbeelden in welke mate 'n mooie inlaatsound het gehele motorgeluid supergeil kan maken!!! Als die karren naar je toe rijden in dat videootje, is 't dus nagenoeg 100% inlaatsound dat je hoort.
In de Belcar hebben nog vele jaren ex-fabrieks E36 320i gereden, als die naderden... pr0n!!!
Comment
Comment