Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Moest daarnet naar de bank en ineens maar ff langs de bmw-stealer geweest.
Even in de 1serie gaan zitten, moet zeggen dat ik het veel minder ruim verwacht had. Ok, achter mij kan enkel nog een strijkplank zitten maar soit.
Daarna in de 3 gaan zitten, en da's toch wel een aanmerkelijk verschil met de 1. Die paar cm's doen het em wel met mijn lengte.
Ook nog even een Saphirschwarz E46 320d touring gaan checken met M Sportpaket 2, was echt een prachtig ding!
Leuke kar, Leftlane.
Voor het doel waar jij hem voor wilt gebruiken is een 320d sowieso de beste keus. Essentieel zuiniger dan een 330d en absoluut snel genoeg.
Leuke kar, Leftlane.
Voor het doel waar jij hem voor wilt gebruiken is een 320d sowieso de beste keus. Essentieel zuiniger dan een 330d en absoluut snel genoeg.
Wat mij wel stoort is dat hij geen xenon heeft.
Over hoeveel zuiniger hebben we het hier?
'k moet zeggen, persoonlijk neig ik ook naar iets sterker maar de gezonde geest in mij zegt dat een kar als deze eigenlijk superdegelijk is voor mijn doel.
'k moet zeggen, persoonlijk neig ik ook naar iets sterker maar de gezonde geest in mij zegt dat een kar als deze eigenlijk superdegelijk is voor mijn doel.
en een alfa romeo 156 of 159 sportwagon? die 2.4jtd is goed naart schijnt
Sorry ik heb vooroordelen over alfa. Zeker als het geen operationele leasing is en als je ze moet hebben om veel kilometers te doen.
Afgezien daarvan vind ik een alfa 159 break MACHTIG mooi. Die front
nja en het schijnt dat die 5 jaar garantie niet op alles is dat kan fout gaan is e, Toch vind ik het prijs/kwaliteit/prestaties een zeer mooie wagen.
En wat dacht je van een volvo v70 d5 ofzo, het vorige model ( wordt nog altijd gemaakt), die zijn super degelijk, zeer comfortabel voor lange afstanden en best mooi.
ja ik ben ook BMW LOVER, maar er zijn ook andere merken die goed zijn e, een volvo heeft niet de emotionele waarde en het rijplezier van een bmw, een alfa niet de afwerking enzo
nja en het schijnt dat die 5 jaar garantie niet op alles is dat kan fout gaan is e, Toch vind ik het prijs/kwaliteit/prestaties een zeer mooie wagen.
En wat dacht je van een volvo v70 d5 ofzo, het vorige model ( wordt nog altijd gemaakt), die zijn super degelijk, zeer comfortabel voor lange afstanden en best mooi.
Volvo is uiteraard mega degelijk! Maar ik vind het een ieniemienebitty ouwbollig nog, voor mijn leeftijd
Comment