Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMoest daarnet naar de bank
Volgens mij heeft LL al gekocht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenJaja, dat kennen we !
Volgens mij heeft LL al gekocht
Wat is jullie mening over die 320d?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenKerel zot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtengeen xenon?
Als het er niet bijstaat, nee zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenAls het er niet bijstaat, nee zeker?
Comment
-
Comment
-
Vooral die '2' stoort mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenVooral die '2' stoort mij.
Voor dat probleem van die Xenon's op te lossen kan je nog altijd een blauwe alcoolstift gebruiken hè.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten²²²²²²²²²²²
Voor dat probleem van die Xenon's op te lossen kan je nog altijd een blauwe alcoolstift gebruiken hè.
TopTjoening is vetgeil, gast!
En de verbeterde versie moet nog online komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenLeuke kar, Leftlane.
Voor het doel waar jij hem voor wilt gebruiken is een 320d sowieso de beste keus. Essentieel zuiniger dan een 330d en absoluut snel genoeg.
Wat mij wel stoort is dat hij geen xenon heeft.
'k moet zeggen, persoonlijk neig ik ook naar iets sterker maar de gezonde geest in mij zegt dat een kar als deze eigenlijk superdegelijk is voor mijn doel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenOver hoeveel zuiniger hebben we het hier?
'k moet zeggen, persoonlijk neig ik ook naar iets sterker maar de gezonde geest in mij zegt dat een kar als deze eigenlijk superdegelijk is voor mijn doel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichtenen een alfa romeo 156 of 159 sportwagon? die 2.4jtd is goed naart schijnt
Afgezien daarvan vind ik een alfa 159 break MACHTIG mooi. Die front
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenSorry ik heb vooroordelen over alfa. Zeker als het geen operationele leasing is en als je ze moet hebben om veel kilometers te doen.
Afgezien daarvan vind ik een alfa 159 break MACHTIG mooi. Die front
En wat dacht je van een volvo v70 d5 ofzo, het vorige model ( wordt nog altijd gemaakt), die zijn super degelijk, zeer comfortabel voor lange afstanden en best mooi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenBMW LOVERS !
bmw bmw bmw bmw, geen Alfa, geen Volvo....
LL ga voor een bimmer !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichtennja en het schijnt dat die 5 jaar garantie niet op alles is dat kan fout gaan is e, Toch vind ik het prijs/kwaliteit/prestaties een zeer mooie wagen.
En wat dacht je van een volvo v70 d5 ofzo, het vorige model ( wordt nog altijd gemaakt), die zijn super degelijk, zeer comfortabel voor lange afstanden en best mooi.
Volvo is uiteraard mega degelijk! Maar ik vind het een ieniemienebitty ouwbollig nog, voor mijn leeftijd
Hoewel die dingen retesnel zijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenBMW LOVERS !
bmw bmw bmw bmw, geen Alfa, geen Volvo....
LL ga voor een bimmer !
Comment
Comment