Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oké, dit moet écht moeilijk zijn, denk ik.

Chapeau!

Comment

• Lekkkkur!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
        http://www.youtube.com/watch?v=mEvF2...elated&search=

Oké, dit moet écht moeilijk zijn, denk ik.

Chapeau!

Jawadde, inderdaad iemand die er wat van kan

Die 130

Comment

Chapeau!

Respect!
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• BMW M

Comment

• Comment

• Oproep aan alle Bmw-kenners en dan vooral Gta . Wat vinden jullie van volgende advertenties? Goede prijs ? Waar op te letten enz enz. Alle tips zijn welkom

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                  Got it. Maar bij uitbollen of remmen heeft het dus geen enkel nut?
                  Jawel, ten eerste remt een wagen in versnelling meer af, dan een wagen uit versnelling (gebruik van de rem buiten beschouwing gelaten), en ten tweede is een wagen in versnelling - met de daarbij horende correcte toeren - een wagen die direct zijn snelheid kan oppikken, indien nodig.

Voor de gemakkelijkheid kan je wel eens uw voet op de koppeling (en rem) houden, om tot stilstand te komen, maar je mag daar geen gewoonte van maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                    Oproep aan alle Bmw-kenners en dan vooral Gta . Wat vinden jullie van volgende advertenties? Goede prijs ? Waar op te letten enz enz. Alle tips zijn welkom

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=109807992
                    BMW bij Peeters: Pluspunt: sportzetels
                    Eventueel minpunt: toch al 135.000 km op 3 jaar (lease?)
                    Zie ik dat nu goed, maar heeft hij vooraan witte pinkers en
                    achteraan oranje ? (geswitched?, Ongeval ?)

BMW op autoscout: Minpunt: geen sportzetels
                    Pluspunt: Leder, laatste-bouwreeks, 100.000 km
                    trekhaak en last but not least 12 maanden
                    garantie

Puur op gevoel zou ik die van Autoscout nemen (ik zou de trekhaak wel afvijzen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                      BMW bij Peeters: Pluspunt: sportzetels
                      Eventueel minpunt: toch al 135.000 km op 3 jaar (lease?)
                      Zie ik dat nu goed, maar heeft hij vooraan witte pinkers en
                      achteraan oranje ? (geswitched?, Ongeval ?)

BMW op autoscout: Minpunt: geen sportzetels
                      Pluspunt: Leder, laatste-bouwreeks, 100.000 km
                      trekhaak en last but not least 12 maanden
                      garantie

Puur op gevoel zou ik die van Autoscout nemen (ik zou de trekhaak wel afvijzen)
                      Thanks

Ik neig ook wel meer naar die van autoscout. Als ik zou overschakelen naar een 320d, zou ik wel het liefst de sportzetels hebben. Is het mogelijk om die achteraf nog te laten plaatsen?

Ik zal anders van de week wel eens een topicje openen bij advies voor mogelijke suggesties.

Comment

• Die zwart/zwarte 320d touring bij garage Peeters is 'n basic uitgeruste 320d (geen lederen stuurwiel, geen multifunctioneel stuurwiel), is volgens mij zelfs een gewone zwarte (geen metaalkleur), maar heeft eigenlijk wel alles wat je "nodig" hebt (radio/CD, airco, armsteuntje, ...). De sportzetels zijn zeker een pluspunt. Ik vermoed dat de 17"-velgen replica's zullen zijn (kan je zo op die foto's echter niet zien).
                        De staat van een auto kan je online niet beoordelen. Deze heeft 134k km op 3,5 jaar, wat goed mogelijk is, en de auto kan dat eigenlijk gemakkelijk aan. Maar 't is niet weinig, en de prijs lijkt me nou ook niet meteen super.

De andere is zo'n Exclusive Line ding (of hoe heette dat in België? in Duitsland heten die "Exclusive Edition"). Best knap. Eigenlijk is dat de auto die Sega heeft, maar dan voor de wijzigingen die 'ie eraan deed (M aeropack naplaatsen, andere velgen, interieurlijsten in koetswerkkleur spuiten, aanbouwdelen in koetswerkkleur spuiten).
                        Die versie ziet er wat leuker uit (chroom rond de ramen maakt 'm wat chiquer ; tellers zijn door 'n aluring omrand), en is ook iets beter uitgerust (multifunctioneel lederen stuurwiel, el.ruiten v+a, verw.zetels, PDC, ...). 'Ie mist wel de sportzetels, en da's jammer.
                        Ook hier kan je de staat geenszins beoordelen, maar met z'n 107k km heeft 'ie er toch iets minder (ongeveer dezelfde leeftijd), en de prijs is ook beter.

Blijven uitkijken! En schuw Duitsland niet!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                          Is het mogelijk om die achteraf nog te laten plaatsen?
                          Ja, maar doorgaans is dat 'n dure zaak. Bij de optieprijs betaal je enkel het verschil tussen de zetelbouw. Bij 'n eigen auto moet je de ganse zetels bestellen + nog 'es de bekleding ook. Kan best kostelijk zijn. In het geval van stoffen zetels kom je m.i. niet toe met 750 EUR (zonder plaatsen, maar da's eigenlijk poepsimpel), en als je lederen zetels hebt ga je 'n eindje over de 1.000 EUR gaan lijkt me.

Vind ik 't niet waard, persoonlijk.

Check ook ebay en andere plaatsen waar regelmatig lederen interieurs (i.e. zetels & achterzetel & hoofdsteunen & deurpanelen ; soms ook met sportzetels) worden aangeboden voor auto's. Er zijn hier nog links geplaatst geweest naar een site van zo'n verkoper (dacht 'n Nederlander, maar ben niet meer zeker). Er zal zeker wel iemand zijn hier die weet waarover 't gaat...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            Die zwart/zwarte 320d touring bij garage Peeters is 'n basic uitgeruste 320d (geen lederen stuurwiel, geen multifunctioneel stuurwiel), is volgens mij zelfs een gewone zwarte (geen metaalkleur), maar heeft eigenlijk wel alles wat je "nodig" hebt (radio/CD, airco, armsteuntje, ...). De sportzetels zijn zeker een pluspunt. Ik vermoed dat de 17"-velgen replica's zullen zijn (kan je zo op die foto's echter niet zien).
                            De staat van een auto kan je online niet beoordelen. Deze heeft 134k km op 3,5 jaar, wat goed mogelijk is, en de auto kan dat eigenlijk gemakkelijk aan. Maar 't is niet weinig, en de prijs lijkt me nou ook niet meteen super.

De andere is zo'n Exclusive Line ding (of hoe heette dat in België? in Duitsland heten die "Exclusive Edition"). Best knap. Eigenlijk is dat de auto die Sega heeft, maar dan voor de wijzigingen die 'ie eraan deed (M aeropack naplaatsen, andere velgen, interieurlijsten in koetswerkkleur spuiten, aanbouwdelen in koetswerkkleur spuiten).
                            Die versie ziet er wat leuker uit (chroom rond de ramen maakt 'm wat chiquer ; tellers zijn door 'n aluring omrand), en is ook iets beter uitgerust (multifunctioneel lederen stuurwiel, el.ruiten v+a, verw.zetels, PDC, ...). 'Ie mist wel de sportzetels, en da's jammer.
                            Ook hier kan je de staat geenszins beoordelen, maar met z'n 107k km heeft 'ie er toch iets minder (ongeveer dezelfde leeftijd), en de prijs is ook beter.

Blijven uitkijken! En schuw Duitsland niet!!!

Bedankt voor de toelichting .

Er is geen haast bij en ik weet ook nog niet zeker wat ik juist ga doen, maar zo'n 320d is zeker 1 van de mogelijkheden.

Comment

Chapeau!

Super!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                                Super!!!

Een beetje zoals je avatar

Comment

Een beetje zoals je avatar

owyeahhhhhhhhh
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• QP Launch!!!

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Zalig!

Is dat een 3.0?

Comment

• een vraagje ...

kun je ergens zien hoeveel auto's er van een bepaald merk/model verkocht worden op een jaar ?
                                        iemand die ik ken heeft zich een nieuwe BMW 7serie gekocht en in de garage vertelden ze hem dat er van dit model jaarlijks maar 15 verkocht worden
                                        hij weet wel niet of ze in belgie bedoelden of enkel bij die BMW verdeler

ik kan dat toch moeilijk geloven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                          een vraagje ...

kun je ergens zien hoeveel auto's er van een bepaald merk/model verkocht worden op een jaar ?
                                          iemand die ik ken heeft zich een nieuwe BMW 7serie gekocht en in de garage vertelden ze hem dat er van dit model jaarlijks maar 15 verkocht worden
                                          hij weet wel niet of ze in belgie bedoelden of enkel bij die BMW verdeler

ik kan dat toch moeilijk geloven
                                          Als dat een officiële dealer was, zal dat wel 15 op een jaar geweest zijn voor die dealer

Comment

Working...
                                          X