Oorspronkelijk geplaatst door Beké
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZe zijn er nog maar net, ze zijn geïntroduceerd ten tijde van de facelift.
Het zijn inderdaad dure velgen, maar het zijn juweeltjes. Als we de 530d hadden genomen, had 'ie er dus zo uitgezien...
Comment
-
-
Comment
-
M-pack hoéft zelfs niet
Maar sportshatch... wél!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenJa, mooi.
Maar ik vind de 5 deurs geslaagder.
meer in proportie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenMaar ik vind de 5 deurs geslaagder.
meer in proportie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenZondag gaan we de auto bekijken en waarschijnlijk ook kopen. Waar op letten bij de testrit, typische mankementenv an een E30?
Kriksteunen vooraan controleren, ne keer goe op kloppen desnoods, langs de onderkant en langs de wielkas (zijkant)
Voor de rest testrit doen totdat motor warm staat en zien of er niets vreemd is. Ne keer goe remmen, roestplekken onder de vooruit zijn mogelijk, water in de kofferbak of niet...Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenVind het eigenlijk veel geld voor 'maar' een 316tje te zijn. De lpg installatie doet natuurlijk wel iets.
Kriksteunen vooraan controleren, ne keer goe op kloppen desnoods, langs de onderkant en langs de wielkas (zijkant)
Voor de rest testrit doen totdat motor warm staat en zien of er niets vreemd is. Ne keer goe remmen, roestplekken onder de vooruit zijn mogelijk, water in de kofferbak of niet...
Ik heb een bod gedaan van 2100€ en dan krijg ik de winterbanden + velgen er niet bij dus de prijs is weer wat lager. Hopelijk krijg ik hem zonder nog onder 2000€
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenhet is misschien veel geld, maar volgens de verkoper en de foto's is hij in heel goede staat, en dat kan je niet zeggen van een 316 van 1000€.
Ik heb een bod gedaan van 2100€ en dan krijg ik de winterbanden + velgen er niet bij dus de prijs is weer wat lager. Hopelijk krijg ik hem zonder nog onder 2000€1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Ik heb vandaag een witte 118i Sportshatch met M-pack gezien. Daarbij was het donkere gedeelte van de achterbumper gewoon meegespoten. Het was echt mijn ding niet. Nu ben ik er zeker van: dat gedeelte moet ongespoten blijven. Niet alleen op een witte 1' trouwens. Het breekt het kleur van de wagen een beetje.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenKnap, maar wel spijtig van de uitlaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenIk vind de uitlaat wel goed meevallen, hopelijk klinkt ze mooi en niet te tjoeing. ander koop ik wel een andere uitlaat. Nog 2 dagen wachten
Dus hopelijk klinkt hij ook zo1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk Berichten
Comment
Comment