Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
    Dat ziet er mij een airride uit, zoals pmmeke onder die E93 gaat leggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Ze zijn er nog maar net, ze zijn geïntroduceerd ten tijde van de facelift.
      Je ziet al heel veel facelift E60's, ik heb er nog maar eentje gezien met die velgen. Heb er zelfs een foto van.
      Het zijn inderdaad dure velgen, maar het zijn juweeltjes. Als we de 530d hadden genomen, had 'ie er dus zo uitgezien...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten

---> Perfectie!

Comment

• 2 deuren teveel
          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Neen.

Comment

• Tulpje en co heeft dezelfde in Sportshatch
              Last edited by Lotuzzz; 04/10/2007, 00:58.
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• M-pack hoéft zelfs niet

Maar sportshatch... wél!!
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ja, mooi.

Maar ik vind de 5 deurs geslaagder.

meer in proportie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                    Ja, mooi.

meer in proportie.
                    Vind ik ook 5deurs is gewoon meer auto dan de 3deurs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

meer in proportie.
                      Ik ook, maar als ik jong ben kies ik wel voor de 3-deurs hoor, goedkoper en je hebt frameloze coupé-deuren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                        Zondag gaan we de auto bekijken en waarschijnlijk ook kopen. Waar op letten bij de testrit, typische mankementenv an een E30?
                        Vind het eigenlijk veel geld voor 'maar' een 316tje te zijn. De lpg installatie doet natuurlijk wel iets.

Kriksteunen vooraan controleren, ne keer goe op kloppen desnoods, langs de onderkant en langs de wielkas (zijkant)

Voor de rest testrit doen totdat motor warm staat en zien of er niets vreemd is. Ne keer goe remmen, roestplekken onder de vooruit zijn mogelijk, water in de kofferbak of niet...
                        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                          Vind het eigenlijk veel geld voor 'maar' een 316tje te zijn. De lpg installatie doet natuurlijk wel iets.

Kriksteunen vooraan controleren, ne keer goe op kloppen desnoods, langs de onderkant en langs de wielkas (zijkant)

Voor de rest testrit doen totdat motor warm staat en zien of er niets vreemd is. Ne keer goe remmen, roestplekken onder de vooruit zijn mogelijk, water in de kofferbak of niet...
                          het is misschien veel geld, maar volgens de verkoper en de foto's is hij in heel goede staat, en dat kan je niet zeggen van een 316 van 1000€.
                          Ik heb een bod gedaan van 2100€ en dan krijg ik de winterbanden + velgen er niet bij dus de prijs is weer wat lager. Hopelijk krijg ik hem zonder nog onder 2000€

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                            het is misschien veel geld, maar volgens de verkoper en de foto's is hij in heel goede staat, en dat kan je niet zeggen van een 316 van 1000€.
                            Ik heb een bod gedaan van 2100€ en dan krijg ik de winterbanden + velgen er niet bij dus de prijs is weer wat lager. Hopelijk krijg ik hem zonder nog onder 2000€
                            Knap, maar wel spijtig van de uitlaat.
                            1991 Mazda MX-5 NA
                            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• En spijtig van de spoiler en dat het een 4-deurs is. Hij ziet er wel goed uit.

Comment

• Ik heb vandaag een witte 118i Sportshatch met M-pack gezien. Daarbij was het donkere gedeelte van de achterbumper gewoon meegespoten. Het was echt mijn ding niet. Nu ben ik er zeker van: dat gedeelte moet ongespoten blijven. Niet alleen op een witte 1' trouwens. Het breekt het kleur van de wagen een beetje.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                  2 deuren teveel
                                  En nog M6 velgen erop!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                    Knap, maar wel spijtig van de uitlaat.
                                    Ik vind de uitlaat wel goed meevallen, hopelijk klinkt ze mooi en niet te tjoeing. ander koop ik wel een andere uitlaat. Nog 2 dagen wachten

Comment

Ik vind de uitlaat wel goed meevallen, hopelijk klinkt ze mooi en niet te tjoeing. ander koop ik wel een andere uitlaat. Nog 2 dagen wachten
                                      Ik vind die uitlaat Tjoening.

Dus hopelijk klinkt hij ook zo
                                      1991 Mazda MX-5 NA
                                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Ik weet niet of hier al een bericht over bestaat maar dan toch nog maar es een mening van mij erbij en de link. Zalige tweekamp en zalige garage heeft die kerel man man man.

enjoy!

Btw als het van mij zou afhangen en ik had het geld, toch ook 2x liever de CSL! WAT EEN BEEST!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk Berichten
                                          Ik weet niet of hier al een bericht over bestaat maar dan toch nog maar es een mening van mij erbij en de link. Zalige tweekamp en zalige garage heeft die kerel man man man.

enjoy!

Btw als het van mij zou afhangen en ik had het geld, toch ook 2x liever de CSL! WAT EEN BEEST!
                                          De CSL klinkt echt zalig
                                          Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

Working...
                                          X