Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk Berichten
    Zou die km's wel kloppen? Zouden ze niet terug gedraaid zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
      met 19" M-velgen

http://www.e90post.com
      Supermooi. De eerste die 'k live zag was die witte 318i touring op de IAA. Had die ook liggen. Passen prachtig op de E91.

Comment

• Zoals die van Davy. Ze zijn idd prachtig Alleen vind ik maat 19" één maat te groot wat de wagen te hard maakt, zekers op onze slechte wegen. Na mijn 18" runflates, komen er geen runflates meer op.

Bij deze wie geïnteresseerd is in 2de hands 18" runflates

Comment

• Die velgen zijn eigenlijk fantastisch mooi. Gebaseerd op de velgen van een E36 M3 vind ik, zeer mooi. Sportief en stijlvol.

Wel al meteen 19 inch.

Comment

met 19" M-velgen

http://www.e90post.com
            Paar weken geleden zei ik nog dat ik eens een E91 met de 19" M-pakket velgen van de E92 wou zien. Zalig gewoon.

Comment

• Kun je op een BMW (E91) standaard uitgerust met runflats zomaar gewone sportbanden leggen (bvb. Michelin Pilot Sport)?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                Paar weken geleden zei ik nog dat ik eens een E91 met de 19" M-pakket velgen van de E92 wou zien. Zalig gewoon.
                Idd prachtig maar hij zou echt af zijn zonder dakrails en zonder die stomme dinges aan de binnenspiegel

Comment

Idd prachtig maar hij zou echt af zijn zonder dakrails en zonder die stomme dinges aan de binnenspiegel
                  Die 'stomme dinges' aan de binnenspiegel zijn er snel afgehaald hé, die dakrails, dat gaat iets langer duren.

Comment

Kun je op een BMW (E91) standaard uitgerust met runflats zomaar gewone sportbanden leggen (bvb. Michelin Pilot Sport)?
                    Met modellen tot eind vorig jaar geen enkel probleem, dan zijn ze dacht ik echter overgeschakeld op een nieuw systeem om de bandenspanning te controleren waardoor het iets ingewikkelder is, maar nog altijd mogelijk.

Comment

• gTa, kan je die foto's eens posten van die witte E91 318i die op de IAA stond ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                        gTa, kan je die foto's eens posten van die witte E91 318i die op de IAA stond ?

Sorry voor de slechte foto, 't was er zeer druk..
                        1991 Mazda MX-5 NA
                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Op zwarte stalen velgen is zo'n ding ook geil ja, maar dan moet 'ie niet "zomaar" gedropt zijn, maar moet 'ie tegen de grond hangen.

Zoiets dan ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten

Fak die is lekker
                            Zijn er nog pics van?
                            En is het moeilijk om dakrails te verwijderen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                              gTa, kan je die foto's eens posten van die witte E91 318i die op de IAA stond ?
                              Will do, 'k heb een mooie zonder mensen errond, als ik 'es tijd heb én eraan denk, post ik 'm hier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Will do, 'k heb een mooie zonder mensen errond, als ik 'es tijd heb én eraan denk, post ik 'm hier.
                                Ge zou mij een gelukkig mens maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten

Me like...

Zo is ie echt wel zalig vet!!!
                                  Senna, Driven To Perfection

Comment

• Duurste E91 van de moment op mobile maar zo lekker

Comment

• 335iA
                                      66.502

Comment

• Is zen geld wel waard

Comment

• E92 front op E90

Comment

Working...
                                          X