Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenPaar weken geleden zei ik nog dat ik eens een E91 met de 19" M-pakket velgen van de E92 wou zien. Zalig gewoon.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIdd prachtig maar hij zou echt af zijn zonder dakrails en zonder die stomme dinges aan de binnenspiegel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenKun je op een BMW (E91) standaard uitgerust met runflats zomaar gewone sportbanden leggen (bvb. Michelin Pilot Sport)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtengTa, kan je die foto's eens posten van die witte E91 318i die op de IAA stond ?
Sorry voor de slechte foto, 't was er zeer druk..1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenOp zwarte stalen velgen is zo'n ding ook geil ja, maar dan moet 'ie niet "zomaar" gedropt zijn, maar moet 'ie tegen de grond hangen.
Zoiets dan ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
Sorry voor de slechte foto, 't was er zeer druk..
Zijn er nog pics van?
En is het moeilijk om dakrails te verwijderen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtengTa, kan je die foto's eens posten van die witte E91 318i die op de IAA stond ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWill do, 'k heb een mooie zonder mensen errond, als ik 'es tijd heb én eraan denk, post ik 'm hier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
Sorry voor de slechte foto, 't was er zeer druk..
Zo is ie echt wel zalig vet!!!Senna, Driven To Perfection
Comment
Comment