Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus 'kinetic' facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ghia:
    + cruise control
    + 4-spaaks stuur

titanium:
    + sportieve voorzetels
    + 3-spaaks stuur

maar er is ook andere interieuraankleding en andere kleine detailverschillen. Ik heb toen de ganse catalogus en alle lijstjes nauw nagekeken en kwam aan meer verschil dan er op dit overzichtsblad stond.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jempie Bekijk Berichten
      Heeft er iemand meer informatie over de nieuwe travelpilot navigatie uit de focus?
      Ik kan daar maar zeer weinig info over vinden.
      Het is met een map die je net zoals de premium kan in en uitscrollen.
      Er zit zowel een cd-rom van de benelux als een sd-kaart met de voorgeinstalleerde software in. (Dus is de cd-rom onnodig, als je het kaartje gebruikt)
      De Voice control kan idd zowel voor automatische airco, telefoon, radio als navigatie gebruikt worden.
      (bvb: temperature - 21)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Shoves Bekijk Berichten
        De Voice control kan idd zowel voor automatische airco, telefoon, radio als navigatie gebruikt worden.
        (bvb: temperature - 21)
        -21, brrr das berekoud

maar alle gekheid, dat kan inderdaad
        druk op voice control knop
        <beep>
        temperature
        <temperature please>
        21
        <21>
        en de muziek speelt terug verder en de airco is gezet op 21 graden

in de praktijk volkomen onnuttig. je kan ook zo de radio en de cd etc verzetten, maar daarvoor heb je knoppen aan het stuur en das veel sneller.
        het is wél enorm handig in combinatie met bluetooth, om te bellen.
        <beep>
        dial name
        <name please>
        thuis
        <thuis, confirm yes or no>
        yes
        <dialling>
        en ge zijt aant bellen, gsm blijft gewoon in de broekzak zitten. dat gebruik ik ongeveer dagelijks en zou ik echt spijt van hebben als ik het moest missen.
        Last edited by ; 08/01/2008, 14:42.

Comment

• Dat is een feit.
          De enigste keer dat ik die gebruik is idd voor te bellen. en dan nog, ik scroll regelmatig gewoon via men hoofdscherm (tussen de wijzerplaten) door men telefoonboek. Die voice dingens voor verwarming of radio is compleet nutteloos wegens te omslachtig.

Comment

• mja, ik heb alleen de voice control + bluetooth basic zonder carkit, ik kan dus niet door de telefoonboek scrollen.

Comment

• Heb je verschillende varianten?
              (ik heb wel een mondeo).
              Maar bij mij gaat er een icoontje branden op men dashboard van als ik instap en hij de telefoon herkend. Dan kan ik -via het grote scherm tussen men wijzerplaten- beginnen scrollen door den telefoonboek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wasco Bekijk Berichten
                wat mij vooral opviel toen ik twee jaar geleden uit een ghia stapte en plaats nam in een titanium was "waaaw wat een zetels". op een of andere manier maakten die een groot verschil voor het luxegevoel. wat de verkopers ook mogen zeggen, ik vond de ghia er vrij kaal en zeker niet luxueus uitzien, terwijl ik de titanium veel meer stijl vond hebben. Ik spreek hier dus nog altijd over het vorige interieur, want dat is nu grondig verandert. ik zou even proberen beide interieurs te kunnen zien, desnoods even een paar garages opbellen en tot daar bollen, dat heb ik twee jaar geleden ook gedaan, en ben er nog altijd blij om.
                Die zetels van de vorige Titanium waren idd zeer mooi. Jammer dat ze nu volledig in het stof zijn.
                http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

mja, ik heb alleen de voice control + bluetooth basic zonder carkit, ik kan dus niet door de telefoonboek scrollen.
                  Toch wel

Ik heb de Sony Radio icm Bluetooth Voice Control zonder carkit en ik kan gewoon door m'n contacten bladeren

't Gaat wel vrij traag maar toch handig omdat op m'n scherm netjes de namen verschijnen van de mensen die me bellen.

Comment

• Zetels zijn heel belangrijk, zou ik zeggen. 'k Zou dan voor de Titanium gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                      Toch wel

Ik heb de Sony Radio icm Bluetooth Voice Control zonder carkit en ik kan gewoon door m'n contacten bladeren

't Gaat wel vrij traag maar toch handig omdat op m'n scherm netjes de namen verschijnen van de mensen die me bellen.
                      is misschien telefoon afhankelijk? ik heb sony ericsson k750i, en jij?

Comment

is misschien telefoon afhankelijk? ik heb sony ericsson k750i, en jij?
                        Werkte met alle gsm's die ik de voorbije weken gehad heb

Nokia 6310i
                        Nokia 7390
                        Nokia 3109
                        HTC S710

Comment

• de mijne is besteld:
                          Focus clipper 1.6 tdci 90
                          Kleur zwart
                          afwerking Ghia
                          Interieur Beige Leder
                          OPTIES:
                          * Business pack ghia [metaalkleur, leder verwarmde sportzetels, parkeersensoren (achter), travelpilot 5" SD gps benelux, bluetooth & voice control]
                          * Automatische dubbele airco
                          * 17" velgen
                          * alarmsysteem
                          Leveringstermijn 3 maand

* Alu Dakrails
                          Last edited by ; 10/01/2008, 18:46.

Comment

• ik ben echt nieuwsgierig om twee dingen:
                            - travelpilot 5" SD gps benelux
                            hoe goed is die gps, maar nog belangrijker, hoe goed is de geluidskwaliteit, want ik hou van mooi geluid! (ik vind de sony cd/mp3 8LS goed, maar minder dan dat zou me toch al gauw storen)

- stoelen van de kinetic titanium:
                            deze zijn anders lees ik. Hoe anders? geen deels leder meer? Hoe zitten ze tov de vorige?

Comment

• Die zijn inderdaad niet meer met half leder. Ik vind ze wel goed zitten. Kreeg er hetzelfde gevoel bij als wanneer ik mij in mijn Fiesta met de sportzetels zet. Juist dat de wangen wat minder ver uitkomen. Dus voor mij zitten ze heel goed.

Ik zag wel in de Duitse prijslijst dat je daar kon bijbetalen voor een interieur met gedeeltelijk leder dus misschien dat dat hier binnenkort ook zo besteld kan worden.

Was daarstraks bij de garage voor een afspraak te maken voor een onderhoud voor mijn Fiesta en daar stond een Ghia met lederen zetels en ik moet zeggen dat die wel echt zalig zitten.
                              http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• de ghia lederen zetels zijn normaal gezien dezelfde als de titanium sportzetels, behalve danhet leder natuurlijk.
                                Ik vond ze ook inderdaad goed zitten, kheb er wel nog niet mee gereden, dus zijdelingse steun enz dat weet ik niet.

de travelpilot gps is toch wel serieus geupwaardeerd tov de vorige. Maar idd sound kwaliteit dat zal afwachten zijn.... ik denk niet dat het de sony gaat evenaren.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X