Het was druk bij herroelen precies.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Focus 'kinetic' facelift
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door noname Bekijk BerichtenHet was druk bij herroelen precies.Weinig volk, schat zo'n 30 personen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk BerichtenMeer foto's op het focusforum, AXdude?? Weet iemand eigenlijk grote en duidelijke foto's staan van de econetic break?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
Comment
-
Ben een offerte gaan laten maken vandaag. Ik wou voor de Powershift gaan maar de verkoper raadde mij die af. Allé het is te zeggen dat 'em zei dat dat in deze klasse de verkoopbaarheid binnen X-jaar vermoeilijkt. Dus heb ik maar eens de prijs laten maken van een 1.8 TDCI.
Offerte:
Ford Focus II 5-deurs Titanium 1.8 TDCI
Opties:
- Titanium First Edition Pack (Sony radio/CD/mp3 8LS, Bluetooth & voicecontrol, dubbele automatische airco, automatische koplampen, automatische ruitenwisser met regensensor, automatisch dimmende interieurspiegel)
- Metaalkleur
- Snelle voorruitontdooiing
- Donkere ruiten achter
- 18" Alu-velgen
- Leder interieur
- Klein reservewiel
Prijs - 17% familiekorting (via mijn pa): 22065,55 EUR
In de garage waar ik mijn Fiesta gekocht heb geven ze 11250,00 voor de mijne terug maar de verkoper zei dat ik als ik het deed er nog particulier een 12500,00 voor zou kunnen krijgen.
Comment
-
Wij hebben gisteren eens gepolst voor een mogelijke opvolger van de Fiesta van mijn vriendin..
Focus II clipper Trend, 1.6 TDCi 90pk
Opties:
Metaalkleur
First Edition Pack: autom. lichten, ruitenwissers, dimmende binnenspiegel, mistlichten, voorruitontdooiing, 16" alu velgen, 3-spakig lederen stuur, coming-home functie koplampen.- Catalogusprijs wagen: 19350 EUR
- Metaalkleur 400 EUR
- FE pack 0 EUR (salon)
- Lanceringspremie -720 EUR
Voor haar Fiesta (1.3i, Trend, 5d, geen airco, 98K km, bj. 2003) wilde hij nu max. 4000 EUR geven.
Dus zou de nieuwe wagen een kleine 15000 EUR kosten.
Om eerlijk te zijn: ik vind dit écht geen overtuigende verkoopprijs... Volgende zondag gaan we opnieuw een offerte laten maken bij mijn vertrouwde garage...
Ik kan nu al zeggen dat we goedkoper gaan uitkomen..
Mvg,Last edited by The_ReBeL; 13/01/2008, 21:15.=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk BerichtenBen een offerte gaan laten maken vandaag. Ik wou voor de Powershift gaan maar de verkoper raadde mij die af. Allé het is te zeggen dat 'em zei dat dat in deze klasse de verkoopbaarheid binnen X-jaar vermoeilijkt. Dus heb ik maar eens de prijs laten maken van een 1.8 TDCI.
Offerte:
Ford Focus II 5-deurs Titanium 1.8 TDCI
Opties:- Titanium First Edition Pack (Sony radio/CD/mp3 8LS, Bluetooth & voicecontrol, dubbele automatische airco, automatische koplampen, automatische ruitenwisser met regensensor, automatisch dimmende interieurspiegel)
- Metaalkleur
- Snelle voorruitontdooiing
- Donkere ruiten achter
- 18" Alu-velgen
- Leder interieur
- Klein reservewiel
Prijs - 17% familiekorting (via mijn pa): 22065,55 EUR
In de garage waar ik mijn Fiesta gekocht heb geven ze 11250,00 voor de mijne terug maar de verkoper zei dat ik als ik het deed er nog particulier een 12500,00 voor zou kunnen krijgen.Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport(sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk BerichtenDat gaat een knappe wagen worden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wasco Bekijk Berichtenis dat den econetic-front en zijschorten?
Mvg,=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wasco Bekijk Berichten
is dat den econetic-front en zijschorten?
die kleur bevalt me wel, spijtig dat er zo hard aan gefotoshopped is, want ik denk dat het gewoon het donkerste grijs is tesamen met wat kleurmanipulaties?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenZe hebben zelfs een officiële Belgische nrplaat op de voorkant geshopped
en echte balgische kasseien, en een mooie belgische electriciteitsdoos
prachtig detail!
Comment
-
Cool baxke! Die verve is ook de max. Mooie modelletjes tegenwoordig bij Ford. Vanavond eens snel binnengesprongen bij een Ford dealer. De trend (clipper), titanium, ghia en trend met opties stonden er.
Stoeltjes van de ghia (leder) zitten lekker. Van de luxe-opbergbox had ik toch iets meer verwacht. De armsteun kan verschuiven, maar daaronder is er gewoon een grote bak met 1 12V aansluiting. Had 't toch iets praktischer verwacht...
Vanachter wel veel plaats!
Jammer genoeg nog geen econetic van dichtbij gezien. Afwachten tot maandag. Trouwens nog iemand geïnteresseerd in kaarten voor autosalon? Heb er nog enkele gekregen van m'n pa.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spoof Bekijk Berichten
Comment
-
Comment
-
wat ist dat rondje in de voorbumper, het is er alleen maar rechts vooraan blijkbaar, naast de onderste grille. (links als je er van voren opkijkt)
ik had het eerst nog niet gezien, maar nu merk ik het bij allemaal als ik terug ga kijken. Ik herinner mij niet dat mijn focus 2 pre-facelift dit heeft (morgen is kijken)
Comment
Comment