Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus 'kinetic' facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
    Dit is een optie dacht ik, weer één of ander connectionpakket of zo..

Mvg,
    Heb alles teruggevonden in de duitse prijslijst die je kan downloaden op de officiele Duitse website. Optie van € 300 in deze prijslijst.

Vandaag ook dezelfde vraag gesteld aan een informant op de Ford stand van het salon. Hij kon me niet antwoorden en riep er een verantwoordelijke bij. Die wist dat de 2 wagens naast de ST, Ford Europe Cars zijn en ook uitgerust zijn met opties die niet in België verkrijgbaar zullen zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LPG Driver Bekijk Berichten
      Heb alles teruggevonden in de duitse prijslijst die je kan downloaden op de officiele Duitse website. Optie van € 300 in deze prijslijst.

Vandaag ook dezelfde vraag gesteld aan een informant op de Ford stand van het salon. Hij kon me niet antwoorden en riep er een verantwoordelijke bij. Die wist dat de 2 wagens naast de ST, Ford Europe Cars zijn en ook uitgerust zijn met opties die niet in België verkrijgbaar zullen zijn.
      't moet weer eens lukken.. Ik heb zo een aantal vragen gesteld waarop niemand een antwoord wist. Trouwens, hier de Clipper.

En die USB-poort in die luxe-armsteun... Daarmee kan je toch een MP3 speler verbinden met de radio? Vraag me niet of je dan alle functies kan benutten van de Ipod via je stuur... Dat wisten ze ginder ook niet. Hangt waarschijnlijk af van welke radio je koopt...
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Die Focus met powershift transmissie die had ook het leder/stoffen interieur wat in duitsland een optie is en hier in belgië helemaal niet te krijgen is...
        http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• waarom eigenlijk niet? waarom beslist ford belgie in godsnaam zo'n dingen? de focus titanium stond bv de voorbije jaren ook niet op de prijslijsten. was uiteindelijk wel te krijgen, maar ge moest maar weten dat het bestond.

Comment

• Ik snap het eigenlijk ook niet waarom ze het hier niet aanbieden. Voor de fabriek zal het uiteindelijk niet uitmaken of er nu een wagen met bepaalde opties meer of minder van de band rolt.
            http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• Vandaag gaan kijken bij een dealer naar de radio van een titanium (Sony Radio/CD 6000 met 6ls en MP3aansluiting).
              In het handschoenkastje is er een audio jack. Kan je je MP3-speler op aansluiten. Kan dat ook met een Ipod? En weet iemand welke functies dan mogelijk zijn? Bijvoorbeeld alleen volume omhoog en omlaag; volgende, vorige track en FFWD; FBWD of bijvoorbeeld ook scrollen tussen liedjes, playlist,...?

En de titanium zetels half leer, half stof (zoals die op 't salon), komen die ook naar België of niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk Berichten
                Vandaag gaan kijken bij een dealer naar de radio van een titanium (Sony Radio/CD 6000 met 6ls en MP3aansluiting).
                In het handschoenkastje is er een audio jack. Kan je je MP3-speler op aansluiten. Kan dat ook met een Ipod? En weet iemand welke functies dan mogelijk zijn? Bijvoorbeeld alleen volume omhoog en omlaag; volgende, vorige track en FFWD; FBWD of bijvoorbeeld ook scrollen tussen liedjes, playlist,...?
                nee alleen het geluid wordt zo doorgestuurd naar de AUX IN van de radio, alle bediening moet die dan doen op je ipod of of je walkman of eender wat je aansluit. Bediening van ipod met de stuurbediening kan alleen met een bepaald pack denk ik (speciale connector) of aftermarket.

En de titanium zetels half leer, half stof (zoals die op 't salon), komen die ook naar België of niet?
                blijkbaar niet als ik de reacties hier lees

Comment

• de middenarmsteun met ipod aansluiting, 12v en een aux poort denk ik.
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• dit is dezelfde aansluiting als die van op het autosalon, op de blauwe focus die naast de st staat. Het was daar wel degelijk een usb aansluiting, en geen specifieke ipod connector.

Comment

• Met een kabeltje van Ipod naar USB-poort is dat opgelost. Maar de vraag is nog steeds of dat beschikbaar gaat zijn op de focus op onze markt..
                      En wat je precies allemaal kan doen met de huidige MP3 aansluiting in het handschoenkastje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk Berichten
                        Met een kabeltje van Ipod naar USB-poort is dat opgelost. Maar de vraag is nog steeds of dat beschikbaar gaat zijn op de focus op onze markt..
                        En wat je precies allemaal kan doen met de huidige MP3 aansluiting in het handschoenkastje.
                        luke, zoals ik hierboven al zei, de standaard aansluiting in handschoenkastje is AUX, en dat is alleen het geluid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wasco Bekijk Berichten
                          luke, zoals ik hierboven al zei, de standaard aansluiting in handschoenkastje is AUX, en dat is alleen het geluid.
                          Ca va.
                          Kabeltje te vinden in mediamarkt of eerder ACS..?

Comment

• zo'n kabeltje vind ge echt ooooveral, zelfs in de supermarkt bijna denk ik. beide van die winkels zullen dat hebben. Of de van loock

Comment

• mooie foto van de 2 navigatie systemen bijeen.
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• weet er iemand of er al een catalogus of zoiets verkrijgbaar is? ik wil weten wat er exact verkrijgbaar is in optie en wat er standaard op de wagens zit.

Comment

• Enkel een preview catalogus en die prijslijstmapjes apart voor diesel & benzine.
                                  Intern is er wel een prijslijst met de gegevens van wat er nu juist in de wagen zit, zal eens zien of ik hem morgen kan uploaden

Comment

• Weet iemand of er ondertussen een garage is in West- of Oostvlaanderen die een Focus (liefst in 1.8tdci) voor test staan heeft?
                                    Heb al enkele garages opgebeld maar niemand lijkt één te staan hebben om proef te rijden.

Comment

• Heb ook al gevraagd proefritje te kunnen maken met een Titanium clipper, maar heb eveneens bot gevangen. Meestal staat er een Ghia en Trend in de showroom. Het komt maar traag op gang precies (net zoals met de officiële catalogi). Ik meen nochtans enkele dagen terug op autostrade in andere richting een camion met aanhanger vol focusjes te hebben zien rijden.

Comment

• ja ik zie ook altijd trendjes of econetics, grrr

Comment

• Mijn garage heeft een focus titanium 5deurs als demowagen

Comment

Working...
                                          X