Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus 'kinetic' facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hey Rebel ik denk dat dit idd. 't francopack is.

Is er iemand die mij een betrouwbare ford-garage kan aanbevelen , waar de klant niet in 't zak word gezet ?! Hier in de streek zijn 't allemaal "bandieten"
    Ik ben v/h Leuvense & zit er niks mee in om binnen een straal van ongeveer 30 km naar een andere garage te gaan.

Comment

• waar ben je al geweest? Bijna alles in de streek is hergon of feyaerts denk ik ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wasco Bekijk Berichten
        waar ben je al geweest? Bijna alles in de streek is hergon of feyaerts denk ik ...

Idd. spijtig genoeg nemen ze alles over , maar de verkoop is dus "boerenbedrog" ... heb er gewoon geen andere woorden voor

Comment

• btw, ik heb gezien dat op de opel corsa hetzelfde verhaal geldt. Daar is er ook het gold/silver pack OF 400 euro korting.

Comment

• Francorchamps pack is mooi, maar lip vooronder en zijskirts zijn die niet dezelfde als die van de econetic? Kijk naar die kiewen net voor de voorwielen.
            Men had mij gezegd dat Feyaerts een degelijke garage is... Wie zal het zeggen. Niemand daar klant?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk Berichten
              Francorchamps pack is mooi, maar lip vooronder en zijskirts zijn die niet dezelfde als die van de econetic? Kijk naar die kiewen net voor de voorwielen.
              Men had mij gezegd dat Feyaerts een degelijke garage is... Wie zal het zeggen. Niemand daar klant?

Ik ben er wel ni zeker van dat 't wel degelijk 't francorchamps pack is & idd. de lip vooraan heeft een beetje weg v/d econetic.

Dat Feyaerts goed zou zijn hadden ze mij ook gezegd , maar ..........

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wasco Bekijk Berichten
                btw, ik heb gezien dat op de opel corsa hetzelfde verhaal geldt. Daar is er ook het gold/silver pack OF 400 euro korting.

Bij de astra merk ik toch een andere trend ....300 € voor optiepack ipv. 1700 € + nog ferme salonkorting er bovenop.

Btw. ondertussen heeft Shoves 't hier toch al geschreven(& via pm) dat de redenering v/d verkopers idd. niet klopt & hij kan 't weten !
                Maar wat helpt 't......ik weet dat ik gelijk heb & kan 't ook bewijzen op papier & toch kan ik er niets aan doen....maar als ik geen eerlijke verkopers&of garage vind bij Ford , dan ga ik gewoon naar een ander merk over & neem van mij aan , der zijn er die zelfs meer korting geven dan ze eigenlijk beloven via de reklame .......DE OMGEKEERDE WERELD DUS

Comment

• Misschien ligt het ook aan Ford zelf en niet aan de dealer... Als zij richtlijnen krijgen voor hun kortingpolitiek zullen ze zich daaraan moeten houden, zeker?
                  Ik ben vandaag nog eens bij een dealer langsgegaan(op de baan naar Kortenberg) en er is nog steeds geen officiële catalogus. Mensen waren daar wel heel vriendelijk, moet ik zeggen.

Comment

Misschien ligt het ook aan Ford zelf en niet aan de dealer... Als zij richtlijnen krijgen voor hun kortingpolitiek zullen ze zich daaraan moeten houden, zeker?
                    Ik ben vandaag nog eens bij een dealer langsgegaan(op de baan naar Kortenberg) en er is nog steeds geen officiële catalogus. Mensen waren daar wel heel vriendelijk, moet ik zeggen.
                    Awel dat ga ik nu proberen uit te zoeken se ; meestal is 't een kat & muis spelletje ....je weet wel iedereen steekt 't op iedereen , maar ik zit te wachten & binnenkort zijn de condities voorbij
                    Vriendelijk zijn ze overal ... in uw gezicht ... maar je moest eens weten

Btw. ze hebben op ford.be hun site aangepast met dezelfde condities tot eind v/d maand !
                    & very strange de mirakelkorting is TERUG 1060€ ... maar droom niet , JE KRIJGT ZE TOCH NIET

PS.; dan ben je in mijn geburen geweest

Comment

• 'k Vind 't erg dat op de site nog steeds de nieuwe focus niet volledig opgenomen is in 't gamma. Ook bij de configurator ontbreekt de Focus...

Comment

• TravelPilot FX

Weet er iemand of dit -TravelPilot FX 5" scherm + MP3 - navigatiesysteem beschikt over TMC ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door orbyte Bekijk Berichten
                          Weet er iemand of dit -TravelPilot FX 5" scherm + MP3 - navigatiesysteem beschikt over TMC ?
                          ja.

Comment

• Covers middenconsole

Iemand een idee waar je voor Ford Focus Ghia andere covers kan bestellen voor de middenconsole?
                            Nu is deze in immitatie hout. Die van de Titianium versie in een zilver look en lijkt mooier ... enfin, dit is een persoonlijke smaak natuurlijk.

Comment

• Bij de garage moet dit wel lukken

Comment

• Of je kan de carbonlook van de ST bestellen:

Mvg,
                                =================
                                2016 Skoda Octavia RS

Comment

• ik zie op de foto van de st dat er een knop is om de esp uit te schakelen.
                                  Is dit ook voor de andere versies en motoren? want ik zie de esp knop nooit meer staan.
                                  Misschien omdat het nu standaard is, kan je de esp niet uitschakelen.

Comment

• Ik vroeg mij ook af of iemand al meer info heeft of een review op internet heeft gevonden over de nieuwe navigatie van de focus? De blaukpunt travel pilot op sd.
                                    Zijn dit dezelfde sd kaarten als in de draagbare blaukpunt gps'en? Weet er iemand of het mogelijk is om video (tv, dvd) af te kunnen spelen op het standaard navigatie scherm? Eventueel via een video interface/convertor? Ik merk dat dit voor bijna elk merk wordt verkocht, behalve voor ford (of blaukpunt) dan.

Comment

Heb ook prijsofferte laten maken bij Ford.
                                      Het F.E.P. stond op de offerte als optie aangeduid aan 1780€ catalogusprijs. In een kolom daarvoor stond 1225€ promoprijs.
                                      Bij de voordelen stond dan nog eens Packvoordeel 555€ (1225+555=1780), eco overname van 750 en "uitzonderlijke" korting 2184€.
                                      Je krijgt naast de gewone korting (2184) dus nog een kleine korting op het F.E.P. van in dit geval ongeveer 32procent... Niet gratis dus. Of ben ik hier verkeerd aan 't redeneren..?

Trouwens bij verschillende offertes leer ik dat de ene garage het First edition pack eerst als optie toevoegd, bij de andere garage vertrek je gewoon van een Ford Focus die en die motorisatie, die versie en First edition pack. Als je dan in 't tweede geval gaat kijken naar de optielijst zie je dat pack daar dus niet staan.
                                      Ik was vorige keer nog iets vergeten hierover : jij krijgt 2184 € korting & 't fep aan de promoprijs (zijnde 1225 €) Daar kan ik alleen maar van dromen

Comment

• Wauw ! Via de garage te koop of via een shop ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jempie Bekijk Berichten
                                          ik zie op de foto van de st dat er een knop is om de esp uit te schakelen.
                                          Is dit ook voor de andere versies en motoren? want ik zie de esp knop nooit meer staan.
                                          Misschien omdat het nu standaard is, kan je de esp niet uitschakelen.
                                          Bij de andere modellen kan je de ESP uitschakelen in de boordcomputer.

Hier zal een knop voorzien zijn om de ESP sneller uit te schakelen voor stoplichtsprints

Comment

Working...
                                          X