Het is geen verbetering.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Focus 'kinetic' facelift
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER... Bekijk BerichtenIk ben er niet echt weg van en zeker niet in die kleur. In een ander kleurtje zoals hieronder is het al iets beter, maar nog steeds niet wat het zou moeten zijn.
Comment
-
De Focus II was al niet veel soeps, wat ze nu hier uit hun pen hebben geschud mja...
Dit lijkt wel hetzelfde verhaal te zijn als bij de facelift van de Mondeo MK I, die werd er ook alleen maar lelijker op
Dat de 1.8Tdci niet meer beschikbaar zou zijn verbaast me, nu ben je dus wel verplicht om met zo'n prul van PSA rond te rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
De Focus II was al niet veel soeps, wat ze nu hier uit hun pen hebben geschud mja...
Dit lijkt wel hetzelfde verhaal te zijn als bij de facelift van de Mondeo MK I, die werd er ook alleen maar lelijker op
Dat de 1.8Tdci niet meer beschikbaar zou zijn verbaast me, nu ben je dus wel verplicht om met zo'n prul van PSA rond te rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenHeel dit topic verbaast me eigenlijk. Enkele maanden terug nog wist Bralo te vertellen dat Ford zo snel mogelijk van de huidige Focus vanaf wou omdat deze, naar hun en zijn zeggen, niet voldeed aan de verkoopsverwachtingen. En nu deze facelift ipv een compleet nieuw model...
Het compleet nieuwe model volgt pas over 2 jaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
Dat de 1.8Tdci niet meer beschikbaar zou zijn verbaast me, nu ben je dus wel verplicht om met zo'n prul van PSA rond te rijdenOorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten.
Het compleet nieuwe model volgt pas over 2 jaar
In vergelijking met de concurentie vind ik hem dus best meevallen. De Astra, 308, C4 of Auris doen zeker niet beter.
En je gaat mij toch niet vertellen dat je dit mooier vind...
Comment
-
De Focus-II was al 'n zeer duf baasje, vergeleken met de pittige Focus-I, en nou geven ze 'm nog van die "vermoeide ogen" mee ook. 'k Ben niet meteen wild van de restyling, 'k vind 't geen verbetering.
Bralo, geen spijt dat je niet "de nieuwe" gaat hebben? Ik zou zot worden, 'n bestelling plaatsen een week nadien zien dat er een facelift komt, raaaaaaaaaaagh!!
Comment
-
Ik zou een 3-deurs variant moeten zien maar...
die vouw in de deuren
die luchthapper vooraan met het chromen biesje en een veel te groot plat zwart stuk
De wielkasten die vergroot zijn blijkbaar terwijl de doorsnee velgmaat voor deze auto 16 duim gaat zijn
De voorste lichten
Het hadden gerust een beetje subtieler gemogen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenHeel dit topic verbaast me eigenlijk. Enkele maanden terug nog wist Bralo te vertellen dat Ford zo snel mogelijk van de huidige Focus vanaf wou omdat deze, naar hun en zijn zeggen, niet voldeed aan de verkoopsverwachtingen. En nu deze facelift ipv een compleet nieuw model...
Tot voor 2 weken, toen ik prijs ging vragen voor m'n nieuwe wagen, bleven de dealers waarmee ik werk (Een ervan is rechtstreeks eigendom van Ford Europe en heeft "normaal gezien" sneller correcte info dan de anderen) volhouden dat er GEEN facelift zou komen maar dat er een nieuwe Focus zou volgen...
Ik bestel mijn nieuwe wagen en nog geen week later wordt de facelift aangekondigd... Nu ja, echt rouwig ben ik er niet om aangezien ik liever een 1.8TDCI heb ipv de PSA brol... (ja, ondertussen zouden die motoren ook bij Ford zelf gebouwd worden in de UK maar ik blijf voorstander van de 1.8TDCI)
Enfin, ergens vind ik de facelift niet echt slecht, meer zelfs het heeft wel "iets"...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBralo, geen spijt dat je niet "de nieuwe" gaat hebben? Ik zou zot worden, 'n bestelling plaatsen een week nadien zien dat er een facelift komt, raaaaaaaaaaagh!!
Dus eigenlijk gemengde gevoelens... Ik zal wss een van de laatste "oude" Focussen hebben die gebouwd zullen worden en eerlijk gezegd heb ik daar weinig problemen mee
Als nu blijkt dat de 1.8TDCI wel beschikbaar is ga ik mss mijn bestelling nog proberen te wijzigen... Hoewel... De Focus I blijft toch de knapste
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenEerlijk? Ik ben ergens wel "pissed" omdat ze de "facelift" verzwegen hebben maar langs de andere kant wil ik persé de 1.8TDCI hebben en naar het er nu naar uitziet is die niet (meer) leverbaar...
Dus eigenlijk gemengde gevoelens... Ik zal wss een van de laatste "oude" Focussen hebben die gebouwd zullen worden en eerlijk gezegd heb ik daar weinig problemen mee
Als nu blijkt dat de 1.8TDCI wel beschikbaar is ga ik mss mijn bestelling nog proberen te wijzigen... Hoewel... De Focus I blijft toch de knapste
Comment
-
Ik ben voor het vrouwke op zoek naar een nieuwe wagen, en ze vond de achterkant van de huidige focusII niet mooi. Hij zit wel beter dan de Astra, die dus definitief is afgevallen.
OF het wordt een C-Max, dat weten we nog niet goed. Als nu blijkt dat deze facelift op niet veel trekt, of nog minder in de smaal valt, dan is het allicht een C-max die besteld wordt...
Zij vond ook de Focus I stukken mooier, ik heb daar zelf nog 2 jaar mee rondgetufd in break versie 1.8 TDCI 115pk. Was toen een zalige bak, met geen enkel mankement. Onderhoud, banden, kuisen en tanken, meer was er daar niet aan.
Comment
-
Ondertussen toch efkes de dealer gebeld om te horen hoe het zit met de "nieuwe" Focus...
- Levering voor België wss niet vroeger dan maart (eerste bestellingen tijdens salon)
- Wss 1 wagen per dealer tegen 't salon als demo
- Geen prijzen bekend noch motorisatie...
Maw: we houden het op de oude bestelling
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
- Geen prijzen bekend noch motorisatie...
Hopelijk zijn ze zo snugger om de 1.8Tdci van 125pk aan te bieden
Comment
Comment