Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus 'kinetic' facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Thanks voor de info!

Ga hem normaal gezien vanavond bestellen, hopelijk krijg ik nog wat korting op de leds
    De sportzetels zouden er sowieso moeten instaan, dus de steun zou voldoende moeten
    zijn

Ik hou jullie op de hoogte...

Comment

• Aangezien de Kuga veel te duur uitviel ga ik maandag of dinsdag de bestelbon voor een Focus ondertekenen Het is de volgende geworden:

Ford Focus 5d Titanium 1.8 TDCI

Opties:
      • Metaalkleur (Panther Black)
      • Titanium First Edition Pakket (Sony radio/CD/MP3, bluetooth & voice control, 4-spakig lederen stuurwiel met Cruise Control, dubbele automatische airco, automatische koplampen, ruitenwisser met regensensor, automatisch dimmende interieurspiegel)
      • Xenon koplampen in combinatie met LED achterlichten
      • Tweede inklapsleutel
      • Snelle voorruitontdooiing Quickclear
      • Parkeerhulp achteraan
      • Elektrisch inklapbare spiegels
      • 18" alu velgen met 225/40W R18 banden
      • Donker getinte ruiten achteraan
      • Plaatsbesparend reservewiel
      • Lederen/simili interieur inclusief manuele 4-weg verstelbare passagierszetel met lendensteun en verwarmbare voorzetels
      Maandag of dinsdag dus de bestelbon tekenen en dan gingen ze zien of ze nog ergens een stockwagen die ze in bestelling hadden konden aanpassen en dan zou 'em er eind juli ten laatste zijn. Anders gaat het augustus worden.
      Last edited by '0DAVID0'; 25/05/2008, 12:17.
      http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• mooi mooi, wat zegt het prijskaartje als ik vragen mag?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmieboy Bekijk Berichten
          mooi mooi, wat zegt het prijskaartje als ik vragen mag?
          Normaal 27035,00 maar ik krijg familiekorting (17%) omdat mijn pa bij Ford Genk werkt en dan nog es een premie van 655 euro en dan kom ik op 21785,00 uit.

Comment

• Dakrails of trekhaak? En waarom de 1.8 TDci?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk Berichten
              Dakrails of trekhaak? En waarom de 1.8 TDci?
              Geen van de twee Is gewoon een 5-deurs en geen Clipper Heb de 1.8 TDCI genomen omdat ik weet dat dit een zeer goede motor is. Mijn pa heeft deze in zijn Focus gehad (wel de Focus I) en zijn daar supertevreden over geweest altijd. Presteerde goed en het verbruik was redelijk. Dus daarom ben ik nu ook voor deze motor gegaan.

Comment

• Weet iemand of er op de nieuwe focus econetic wagon een achterspoiler zit, ik heb al foto's gezien van op autosalon en hier enkele posts geleden maar ik zie niet of die achteraan op koffer een spoiler heeft, in de car configurator vindt ik die wel altijd terug... iemand die dit kan bevestigen ?

Comment

• Ik denk niet dat dat standaard is. In de prijslijst staat als extra uitrusting voor de Econetic: sportophanging, Aerodynamic pack (speciale voor- en achterbumper, zijschorten en grille). In de brochure staan wel enkele achterspoilers die beschikbaar zijn als accesoire.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stoffeltjen Bekijk Berichten
                    Weet iemand of er op de nieuwe focus econetic wagon een achterspoiler zit, ik heb al foto's gezien van op autosalon en hier enkele posts geleden maar ik zie niet of die achteraan op koffer een spoiler heeft, in de car configurator vindt ik die wel altijd terug... iemand die dit kan bevestigen ?

Op de econetic van mijn vader zit er dat standaard misbaksel in plastic kleurke.Je kan wel een overzetstuk bij bestellen in lakkleur.Standaard is er een andere voorbumper,achterbumper en zijschorten.Op die van mijn pa kon je ook 16inch velgen erbij bestellen.Dit was eerst ook niet mogelijk.Met velgen ziet het er stukken beter uit dan de versie met sierdeksels.

Comment

• Hallo iedereen...
                      'k wou nog even zeggen dat de Francorchamps in bestelling is
                      en het is er eentje met leds geworden :o)
                      Hopelijk heeft de staking in Spanje geen invloed op de leveringstermijn
                      of komt deze versie uit Duitsland??

Comment

• Proficiat met de aankoop. De mijne is ook in bestelling. De Focus wordt in Saarlouis in Duitsland gebouwd. Het probleem is dat ze eind juli, begin augustus daar 3 weken dicht gaan en als je pech hebt, en die kans is groot als je nu pas je bestelling geplaatst hebt (dus ook bij mij), dat je wagen pas in productie gaat gaan na die sluiting en dan is het sowiezo pas eind augustus dat 'em geleverd gaat worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk Berichten
                          Proficiat met de aankoop. De mijne is ook in bestelling. De Focus wordt in Saarlouis in Duitsland gebouwd..
                          Nope, loopt ook in E-Valencia van de band... Je weet nooit op voorhand waar je Focus zal gemaakt worden... Momenteel is het grotendeels Kuga dat vanuit Saarlouis binnengesijpeld komt..

Mvg,
                          =================
                          2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Voor de Ford kenners hier...

Is er trouwens al een oplossing beschikbaar om een IPOD op een degelijke manier aan te sluiten op de radio? En waarbij dus de bediening van de IPOD via de radio mogelijk is? (Dus niet via de AUX in, die kwaliteit is gewoon om te huilen).

Voor een Prefacelift (10/2007) uitgerust met een Sony radio.

Mijn dealer kwam totaal uit de lucht gevallen en had blijkbaar nog nooit van een IPOD gehoord

thx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                              Voor de Ford kenners hier...

Is er trouwens al een oplossing beschikbaar om een IPOD op een degelijke manier aan te sluiten op de radio? En waarbij dus de bediening van de IPOD via de radio mogelijk is? (Dus niet via de AUX in, die kwaliteit is gewoon om te huilen).

Voor een Prefacelift (10/2007) uitgerust met een Sony radio.

Mvg,
                              =================
                              2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
                                Blijkbaar niet voor de Sony Radio's

Op de site van Dension staan de Sony's er niet bij en bij de Belgische leverancier (Uniq BVBA) staat in hun overzicht bij Ford (Niet voor Sony Soundsystem)

Comment

Nope, loopt ook in E-Valencia van de band... Je weet nooit op voorhand waar je Focus zal gemaakt worden... Momenteel is het grotendeels Kuga dat vanuit Saarlouis binnengesijpeld komt..

Mvg,
                                  Ah tegen mij hadden ze gezegd dat hij in Saarlouis gebouwd zou worden. Maakt niet uit voor mij zolang hij er maar snel is Mag zaterdag een testrit gaan maken met de Kuga en dan zou mijn verkoper mij normaalgezien kunnen zeggen wanneer hij gebouwd gaat worden.

Comment

Mvg,

Ik dacht dat enkel de 4-deurs Focus uit Valencia kwam? (was vroeger toch zo)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
                                      Ik dacht dat enkel de 4-deurs Focus uit Valencia kwam? (was vroeger toch zo)
                                      Nope, de laatste Focus (5d) die we hier besteld hadden is ook in Valencia gebouwd (wat trouwens een ramp is wat levertermijnen betreft)

De mijne (prefacelift, 10/2007) is dan weer in Duitsland gemaakt...

Comment

• Mijn vader heeft 2 weken geleden de Francorchamps editie van deze wagen gekocht! Prachtige wagen maar qua rijgedrag is het toch enorm wennen tegenover de vorige versie merk ik!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                                          Nope, de laatste Focus (5d) die we hier besteld hadden is ook in Valencia gebouwd (wat trouwens een ramp is wat levertermijnen betreft)

De mijne (prefacelift, 10/2007) is dan weer in Duitsland gemaakt...
                                          Heb vandaag bevestiging gekregen dat de mijne in Saarlouis gebouwd gaat worden. En het beste van al is dat 'em nu maandag (16 juni) al gebouwd gaat worden! De garage heeft goed z'n best gedaan want hij is op 27/5 besteld... Dus normaalgezien kan ik 'em vanaf de 24ste gaan halen.

Comment

Working...
                                          X