Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus 'kinetic' facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• die van mij zou 18-6 gebouwd worden, weet wel niet waar
    maar de afleverdatum aan de garage zou volgens Ford 5-7 zijn
    (al denkt de garage wel dat dit eerder zal zijn)

Ponny, als ik het goed begrijp is die van jullie al geleverd...foto's zijn altijd welkom!

Comment

• Hoe zit het nu eigenlijk?
      Ik heb ook een focus clipper besteld ( hij zou volgens de garage gemaakt zijn maar ja de weg is erg lang precies )

heb een Ford focus clipper titanium 1.6Ti VCT gekozen
      kleur wit
      met lederen interieur
      zwarte dakrails
      zwart behuisde koplampen
      getinte ruiten
      die 18 duims Y velgen (die ga ik mss zwart laten spuiten)

....

waar word die nu gemaakt?
      en is da nu normaal dat ik zolang moet wachten?

want had eerst op 19/01/2008 een Ford Focus 5d besteld met het francorchamps pack maar na 6 weken zeiden ze dat die optie niet op de 1.6Ti VCT kon worden geleverd terwijl ze dit eerst hadde bevestigd in de fabriek.
      dan boden ze me ee 1.8l voor dezelfde prijs aan maar dat is fiscaal niet aantrekbaar en heb dan deze besteld en wat opties gekregen e

maar ben dus nu nog aant wachten!!!

Comment

• Dan is hij normaal ook in Saarlouis gebouwd. Mijn dealer zei dat de goedkope versies (ambiente en trend) in Valencia worden gemaakt en de luxeversies (titanium en ghia) in Saarlouis.

Die van jouw gaat ook knap worden precies. Alleen ben ik niet zo te vinden voor wit.
        Last edited by '0DAVID0'; 16/06/2008, 22:19.
        http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• Ponny, als ik het goed begrijp is die van jullie al geleverd...foto's zijn altijd welkom!
          Die is idd al meer dan een week geleverd, een van de eerste toen hier in België. Ik zal er eens een foto van trekken een van de dagen en hier neerplanten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk Berichten
            Dan is hij normaal ook in Saarlouis gebouwd. Mijn dealer zei dat de goedkope versies (ambiente en trend) in Valencia worden gemaakt en de luxeversies (titanium en ghia) in Saarlouis.

Die van jouw gaat ook knap worden precies. Alleen ben ik niet zo te vinden voor wit.
            Klopt niet want onze Focus Ghia Business is in Valencia gebouwd en een van de stockwagens (Trend Business) die we gekocht hebben is dan weer in Saarlouis gemaakt

Comment

Mijn dealer zei dat de goedkope versies (ambiente en trend) in Valencia worden gemaakt en de luxeversies (titanium en ghia) in Saarlouis.
              Dat is nu eens zever in pakskes sé...

Mvg,
              =================
              2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
                Dat is nu eens zever in pakskes sé...

Mvg,
                Kan zijn. Hij zei dat ze in de zuiders landen een grotere markt hebben voor de basisversies en ze die dus daar produceren en hier in het westen worden er meer de luxe-versies gekocht dus worden die in saarlouis geproduceerd. Achja mij interesseert het niet. De mijn is (hopelijk) gisterern gemaakt in Saarlouis en zou tegen het einde van de week in de garage moeten zijn.

Comment

Kan zijn. Hij zei dat ze in de zuiders landen een grotere markt hebben voor de basisversies en ze die dus daar produceren en hier in het westen worden er meer de luxe-versies gekocht dus worden die in saarlouis geproduceerd.
                  Heeft enkel en alleen met productieplanning, -capaciteit en -mogelijkheid te maken.
                  SLS: Focus 3d, 5d, Clipper, C-Max én Kuga
                  VAL: Ka, Focus 4d, 5d, Clipper.
                  Als de capaciteit voor de 5d+Clipper volzit in SLS, zal VAL de rest produceren voor o.a. onze markt..

Mvg,
                  =================
                  2016 Skoda Octavia RS

Comment

Heeft enkel en alleen met productieplanning, -capaciteit en -mogelijkheid te maken.
                    SLS: Focus 3d, 5d, Clipper, C-Max én Kuga
                    VAL: Ka, Focus 4d, 5d, Clipper.
                    Als de capaciteit voor de 5d+Clipper volzit in SLS, zal VAL de rest produceren voor o.a. onze markt..

Mvg,
                    Ja dat klinkt eigenlijk wel logischer hé. Toevallig nog geen zwarte Focus met 18" en xenon voorbij zien komen in Tongeren? Zou normaal tegen het einde van deze week in de garage zijn dus zal die nu wel bij jullie staan.

Comment

ik ga voor zwart wit e, je zal wel zien hoe hij er vanachter gaat komen ik zal hier wel ergens wat foto's zetten.

en wit is eigenlijk mode aant worden precies en daarom maak ik het contrast groter met het zwart e.

enkel nog de 18duims velgen laten spuiten en dan de voorste ramen laten tinten int zwart ( ik weet de er een optie was voor de voorste ruiten int blauw te tinten maar den word het een kakaphonie e)
                      en dan ga ik mss nog als ik niet content moest zijn de voorbumper ( allee de onderste lip bestellen en laten steken en moest ik dan nog niet content zijn de achterbumper van de francorchamps pack bestellen en wit zwart laten spuiten met daar dan een dubbel uitlaat)

maar eerst zien wet het zo zegt e

waar kan ik hier foto's van mijn focus plaatsen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                        Voor de Ford kenners hier...

Is er trouwens al een oplossing beschikbaar om een IPOD op een degelijke manier aan te sluiten op de radio? En waarbij dus de bediening van de IPOD via de radio mogelijk is? (Dus niet via de AUX in, die kwaliteit is gewoon om te huilen).

Voor een Prefacelift (10/2007) uitgerust met een Sony radio.

Mijn dealer kwam totaal uit de lucht gevallen en had blijkbaar nog nooit van een IPOD gehoord

thx
                        Ik zit zelf ook te wachten op een kant en klaar product, liefst nog van de constructeur zelf.

=>Er wordt vanaf november, naar ik me heb laten vertellen, een USB-poort aangeboden als optie samen met een 'stopcontact' voor laptop,... in de luxe-opbergbox annex centrale armsteun.
                        Wat de mogelijkheden van die USB-poort zijn zal ik je laten weten van zodra ik het zelf heb uitgeprobeerd...
                        Op deze link vind je alvast een afbeelding.

http://www.nl.ford.be/ie/newfocus/fo...op3/popup/-/-/

En inderdaad zoals je zegt, in de garages zijn ze niet echt op de hoogte. Zeker niet over die multimedia toestanden.
                        Toen ik bijvoorbeeld een tijdje terug nog niet zo lang na de lancering van de FOFO facelift de zekerheid had dat de econetics mét lichtmetalen velgen konden besteld worden, ben ik eens gaan horen in een garage hoe dat nu precies zat met de efficiëntie van hun econetic-concept als er zwaardere en bredere velgen en rubber oplagen...
                        Die mens maakte er geen woorden aan vuil.
                        Hij geloofde daar precies niet in en zei me simpelweg dat econetics zelfs geen lichtmetalen velgen konden krijgen van Ford, terwijl ik er toen eentje voor zijn deur zou hebben kunnen parkeren mét...
                        Last edited by ; 19/06/2008, 04:19.

Comment

• Heb ook gevraagd achter die USB-aansluiting toen ik de mijne besteld heb. Vanaf productiemaand oktober zou het hier beschikbaar zijn ja. Dat stopcontact kan je nu al bestellen hé.

Comment

Ja dat klinkt eigenlijk wel logischer hé. Toevallig nog geen zwarte Focus met 18" en xenon voorbij zien komen in Tongeren? Zou normaal tegen het einde van deze week in de garage zijn dus zal die nu wel bij jullie staan.
                            Heb deze week congé.. Dus er zal niks "rapper" geleverd worden..

Mvg,
                            =================
                            2016 Skoda Octavia RS

Comment

Heb deze week congé.. Dus er zal niks "rapper" geleverd worden..

Mvg,
                              Jammer Want hij was nog niet in de garage aangekomen. Zal dus wel voor volgende week ergens zijn.

Comment

• Iemand een idee van de levertermijn voor een focus econetic clipper 1,6 tdci 109 pk ?

Ik heb deze al in februari via mijn werk besteld, aanvankelijk werd mij 28 juni als afleverdatum gegeven dit zou nu pas op 13 september zijn ?
                                Iemand een verklaring hiervoor ?

Comment

• dat moet dan daar de clipper-versie zijn, want hier op werk is begin juni een econetic 5d 1.6 109 geleverd die besteld was eind februari.

Comment

• Ik heb zonet een clipper besteld (via 't werk). Zou eind sept - begin okt geleverd worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stoffeltjen Bekijk Berichten
                                      Iemand een idee van de levertermijn voor een focus econetic clipper 1,6 tdci 109 pk ?

Ik heb deze al in februari via mijn werk besteld, aanvankelijk werd mij 28 juni als afleverdatum gegeven dit zou nu pas op 13 september zijn ?
                                      Iemand een verklaring hiervoor ?
                                      officieel zou hij op 17 maart besteld zijn...
                                      toch raar dat dit allemaal zo lang duurt, of is dit misschien door het businesspack en een aantal andere opties ?

Comment

• De mijne is geleverd in de garage. Vandaag al even gaan kijken en de papieren gaan halen voor de verzekering in orde te laten maken. Vrijdagmorgen ga ik 'em halen. Ben al vast zeer tevreden over mijn keuze

Al twee slechte foto is mijn topic:

Comment

• Ja ik heb weer geluk zene

mijnen oto is dus nog ni klaar en moet terug in de planning worden opgenomen

das dus den 2DE x e

wat moet ik nu doen???
                                          Ik heb dus mijnen focus de 19DE JANUARIE besteld en sta terug vanachter in de rij

Comment

Working...
                                          X