Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
mijnen oto is dus nog ni klaar en moet terug in de planning worden opgenomen
das dus den 2DE x e
wat moet ik nu doen???
Ik heb dus mijnen focus de 19DE JANUARIE besteld en sta terug vanachter in de rij
Amai dat is wel heel lang Ik heb mijne 27 mei besteld en is gisteren (23 juni) aangekomen in de garage... Is de uwe een econetic? Heb gehoord dat je daar wel 'even' op moet wachten ja...
Amai dat is wel heel lang Ik heb mijne 27 mei besteld en is gisteren (23 juni) aangekomen in de garage... Is de uwe een econetic? Heb gehoord dat je daar wel 'even' op moet wachten ja...
dit was mijn eerste bericht hier
"
Hoe zit het nu eigenlijk?
Ik heb ook een focus clipper besteld ( hij zou volgens de garage gemaakt zijn maar ja de weg is erg lang precies )
heb een Ford focus clipper titanium 1.6Ti VCT gekozen
kleur wit
met lederen interieur
zwarte dakrails
zwart behuisde koplampen
getinte ruiten
die 18 duims Y velgen (die ik mss zwart laten spuiten)
....
waar word die nu gemaakt?
en is da nu normaal dat ik zolang moet wachten?
want had eerst op 19/01/2008 een Ford Focus 5d besteld met het francorchamps pack maar na 6 weken zeiden ze dat die optie niet op de 1.6Ti VCT kon worden geleverd terwijl ze dit eerst hadde bevestigd in de fabriek.
dan boden ze me ee 1.8l voor dezelfde prijs aan maar dat is fiscaal niet aantrekbaar en heb dan deze besteld en wat opties gekregen e
maar ben dus nu nog aant wachten!!! "
dus ben al aant wachten van 19JANUARIE
en nu blijkt dat ze zelfs moeilijk doen omdat ik een schade vergoeding vraag voor het lange wachten .
op mijn contract staat lever datum ongeveer 12weken ( ik ben nu 23weken aant wachten en heb gistere vernomen dat hij dus maar op 11september gaat gemaakt worden, dat zij dan 34weken voor hij pas gemaakt word e. moest ik nu nen exclusieve wagen had besteld dan had ik mij daarbij neergelegd)
ist nu nog de moeite om te wachten?? want hij moet terug besteld worden omdat er ergens een missing is gebeurd en mijnen oto niet in de planning stond of staat
is da nu ni schandalig?? wat moet ik daar nu van denken en wat moet ik er nu mee doen????
Uw dealer moet toch iets kunnen regelen hé. Bij mij heeft hij gekeken welke wagens hij in bestelling had staan voor zijn stock. Toen heeft hij gekeken welke al het langste in bestelling stond en nog aanpasbaar was. Deze heeft hij dan aangepast naar mijn wensen en uiteindelijk stond 'em hier op 3 weken tijd... Uw dealer moet, zeker in uw geval, toch ook zoiets kunnen doen hé.
Ik kreeg vandaag te horen, dat de fabriek in duitsland voor een maand gesloten wordt in augustus (die mensen krijgen blijkbaar ook verlof)
De 109pk versies duren iets langer,
Model met opties duur ook langer dan standaard
(ps in Spanje worden ook Focus gemaakt maar deze zijn niet bestemd voor de Europese markt, ze worden dus enkel in Saarlouis Duitsland gemaakt)
Aangezien ik de mijne maar pas in september zal krijgen hoop ik da die mannen goe uitgerust zijn en een degelijke wagen afleveren.
Ik wacht al van 2 februari en levering gebeurt pas 13 september, ...
Het ziet er niet naar uit dat mijn dealer iets kan doen hieraan of liever niets wil doen
want collega's die 2-3 maand later bestelden krijgen die ook op dezelfde datum of zelfs maar in oktober of november
Niet voor de belgische markt , ale dat heeft die verkoper mij toch wijs gemaakt
De firma waar ik werk, verzorgt al jaaaaaaaren de distributie van alle Ford-modellen in de Belux; dus ook wagens uit Valencia, die met de boot in Antwerpen aankomen. Maak dit dan maar eens aan die verkoper wijs.
Amai als ik dat zo lees van die levertijden van de Focus (hier en op Fordclub.be) dan mag ik echt van heel veel geluk spreken dat ik 'em morgen na exact 1 maand wachten mag gaan ophalen...
Ik heb een focus clipper besteld de eerste week van mei en die wordt pas in de garage verwacht half september, da's dus 4 maand en half (in 't beste geval dan nog).
En mijn huidige auto die de garage ging overnemen is zo langzamerhand aan 't desintegreren. Dat wordt nog leuk om ermee op congé te trekken...
Ik heb een focus clipper besteld de eerste week van mei en die wordt pas in de garage verwacht half september, da's dus 4 maand en half (in 't beste geval dan nog).
En mijn huidige auto die de garage ging overnemen is zo langzamerhand aan 't desintegreren. Dat wordt nog leuk om ermee op congé te trekken...
Hoe kan dit ? ik wacht al van 17 maart en die wordt nu ook verwacht half september ipv eind juni. Dit is zeker 6 maanden, ik rij ondertussen ook al 7 maand met een voorlopige poolwagen, ma als da zo doorgaat dan is die poolwagen ook einde leasing (max aantal km). Iemand een iedee van de vertraging ?
Ik heb de mijne, FF Econetic Break besteld in Maart. Zou eerst in juni geleverd worden, dan juli, augustus, september en gisteren telefoontje gekregen dat hij vandaag geleverd zal worden in de garage. Dus in de loop van volgende week heb ik 'em.
Ik heb wel de laatste weken dagelijks gebeld of gemaild... (kwestie van de druk wat op te voeren....)
De mijne is ook besteld in maart de 17 , hij was ook voorzien voor 28 juni, de laatste week van juni informeer ik even wanneer em er zal zijn, laten ze mij weten nog geen chassis nr te hebben, 2 weken later hebben ze die wel, dus staat hij nog in fabriek, ma die in verlof van 11juli tot 4 augustus. Ik moet dus zeker nog wachten tot half augustus, en grappige van al is dat een collega van mij dezelfde besteld heeft pas half mei en die is vorige week al geleverd. Hoe verklaar je dit ?
Ik heb de mijne, FF Econetic Break besteld in Maart. Zou eerst in juni geleverd worden, dan juli, augustus, september en gisteren telefoontje gekregen dat hij vandaag geleverd zal worden in de garage. Dus in de loop van volgende week heb ik 'em.
Ik heb wel de laatste weken dagelijks gebeld of gemaild... (kwestie van de druk wat op te voeren....)
De mijne is ook besteld in maart de 17 , hij was ook voorzien voor 28 juni, de laatste week van juni informeer ik even wanneer em er zal zijn, laten ze mij weten nog geen chassis nr te hebben, 2 weken later hebben ze die wel, dus staat hij nog in fabriek, ma die in verlof van 11juli tot 4 augustus. Ik moet dus zeker nog wachten tot half augustus, en grappige van al is dat een collega van mij dezelfde besteld heeft pas half mei en die is vorige week al geleverd. Hoe verklaar je dit ?
Opties en kleur, dat is iets dat ik van bij Audi ken. Een kleur kan een paar weken verschil maken.
Opties en kleur, dat is iets dat ik van bij Audi ken. Een kleur kan een paar weken verschil maken.
het gaat om het zelfde model, zelfde kleur, type opties, collega heeft ook maar de keuze tussen de c-max trend of de focus econetic, als de rest kunne we niets aan wijzigen, is dus volledig zelfde wagen
Comment