Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Goed om te zien dat er op de nieuwe versie WEL Xenons te verkrijgen zijn in alle uitrustingsreeksen.
Ik dacht dat dit ervoor gereserveerd was voor de sport en Ghia.
Ik heb er reeds een aantal gezien. De achterlichten zijn best mooi, maar van de voorkant hadden ze beter afgebleven. Laat de Mondeo toch zijn eigen snuit hebben en een Focus ook. Ik begrijp niet waarom plots het gamma van een bepaald merk een quasi indentieke front moet krijgen.
Ik heb er reeds een aantal gezien. De achterlichten zijn best mooi, maar van de voorkant hadden ze beter afgebleven. Laat de Mondeo toch zijn eigen snuit hebben en een Focus ook. Ik begrijp niet waarom plots het gamma van een bepaald merk een quasi indentieke front moet krijgen.
Op de duitse site van ford kan je al de prijslijsten en doucmentatie downloaden, echter wel minicatalogus maar wel uitgebreide prijslijsten en optie packs, maar ik denk dat die een beetje zullen verschillen op belgische markt ?
Bij Opel was het een aantal jaar geleden net hetzelfde. De Opel Astra (H) kwam uit, en ineens moest elke wagen van het Opel gamma die neus hebben.
Als ik m'n eigen er niet van overtuigd had dat het dom zou zijn van mijn Fiesta al weg te doen na een jaar dan ging ik eens kijken voor zo'n nieuwe Focus! Ga er nog een jaartje mee wachten en eens zien wat die nieuwe powershift-transimissie gaat geven...
ik blijf het nog spijtig vinden wat ze met de voorkant gedaan hebben.
De verbeteringen aan de zijkant en de achterkant vind ik knap, maar de vorige voorkant vond ik veel meer klasse uitstralen.
Ze hebben allebei wel iets, maar vind den oude toch juiste ietsje knapper!
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Heb woensdag een vrachtwagen of 2 gezien met nieuwe focus'en en ondertussen staat ook een prijslijst op de nederlandse ford site die ingaat vanaf februari 2008
de prijzen vallen wel heel goed mee en die packs daar zitten een paar ferme deals bij.
als er iemand voor focus aan het zien is en wel wat budget wil spenderen, ga dan voor de titanium. ik vind die zetels echt de max, ik hoef echt geen full leder. en in titanium is de wagen zoveel beter voorzien binnenin van allerlei kleine extra's.
de prijzen vallen wel heel goed mee en die packs daar zitten een paar ferme deals bij.
als er iemand voor focus aan het zien is en wel wat budget wil spenderen, ga dan voor de titanium. ik vind die zetels echt de max, ik hoef echt geen full leder. en in titanium is de wagen zoveel beter voorzien binnenin van allerlei kleine extra's.
Bedoel je dan nog beter dan de Ghia? Dat is traditioneel toch de LUXE uitvoering? Leder is bij mij ook zeker geen must. Goede zetels, metaalkleur, alu velgen, mistlichten voor, autom airco en lichtjes, opbergvakjes, armsteun midden enzo wel.
in de mk2 voor de facelift vond ik de dashboard middenconsole bij de ghia heel lelijk, fake 100-meter afstand plastiek-look hout, terwijl bij titanium dit een veel mooier inlegje was. ik heb nog geen interieurfoto's gemaakt, maar heb nu sinds kort een goed fototoestel dus zal dat eens doen
edit: zie net dat je van booischot bent, kom anders eens zien, ik woon in heist
Comment