Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus 'kinetic' facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind de facelift bijzonder goed geslaagd en ben bijzonder tevreden over Fords nieuwe Kinetic Design...

Comment

• de ST is echt magnifiek zo

BRON

Comment

• hier nog wat meer info qua motorisaties (nieuwe 2liter automaten) en de standaarduitrusting per niveau:

Bijgevoegde Bestanden
        Last edited by ; 09/11/2007, 20:39.

Comment

• De ST ziet er in dat oranje vooraan echt knap uit met die koplampen, alleen de achterkant kan mij niet bekoren , echt spijtig van die extra "lijn" in de koffer en de achterlichten .. Waarom toch altijd die te kleine velgen op de fotos..deze wagen hunkert echt om op grote wielen geplaatst te worden..
          Anyways, blij dat ik nog in het bezit van een schoon poepke ben .

Comment

• Ik vind de Clipper er best wel leuk uit zien.....een serieuze verbetering!

Heb net een Focus Clipper gekozen als nieuwe bedrijfswagen!
            Hij wordt nu besteld, krijg ik nu nog de oude versie () of de vernieuwde versie()?

Comment

• Ik weet het nog niet met die nieuwe neus
              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Denk dat je dan nog de huidige versie gaat toegestopt krijgen ....En als de leasefirma vooruitdenkend is ingesteld de nieuwe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten

Ik weet het nog niet met die nieuwe neus
                  Allé, jong? De nieuwe is toch een pak agressiever, vind ik. Ik ben over het algemeen aangenaam verrast. Ook de clipper is een stuk mooier geworden.

Comment

• De clipper is fantastisch, vooral de achterkant (die achterlichten )

ST ziet er ook knap uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk Berichten
                      Allé, jong? De nieuwe is toch een pak agressiever, vind ik. Ik ben over het algemeen aangenaam verrast. Ook de clipper is een stuk mooier geworden.
                      't Zijn die Mondeo-koplampen denk ik... Ze lijken te groot voor de Focus. En ze lopen over de hoeken, vroeger niet, en dat gaf 'm net zo'n bolle-wangen-effect
                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                      Bestelt
                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Mij begint 'em meer en meer te bevallen. Ben vandaag de prijslijst gaan halen bij de dealer. Heeft mij een kopietje meegegeven want ze hadden hem ook nog maar net gekregen en wisten ook nog niet superveel over de faceliftversie. Hij vroeg mij achter een klein twee weken nog es terug te komen en dan wisten ze er alles over
                        http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• Ik mag'm ook wel, en zoals eerder aangehaald hoop ik dat hij weer beschikbaar zal zijn als Francorchamps-versie, alleen zo vond ik de pré-facelift echt zalig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
                            Ik mag'm ook wel, en zoals eerder aangehaald hoop ik dat hij weer beschikbaar zal zijn als Francorchamps-versie, alleen zo vond ik de pré-facelift echt zalig.
                            Is voorlopig niet verkrijgbaar in Francorchamps-versie. Je kan wel die velgen nemen. Is een meerprijs van 600,00 EUR.

Comment

• Op Auto55.be het volgende gevonden:

Het merk met het blauwe ovaal wipt in één beweging mee op de milieu-trein. Van het nieuwe exemplaar verschijnt ook een ECOnetic dieselversie in de catalogus. Het recept is inmiddels gekend. Door met de overbrengingsverhoudingen te rommelen, zo veel mogelijk gaten in het koetswerk (de frontale grille bijvoorbeeld) dicht te stoppen, de ophanging te laten zakken en banden met een lage rolweerstand te monteren, zakt het verbruik en -bijgevolg- ook de CO2-uitstoot.

Zit de kans er hierdoor niet in dat je wel een heel zuinige wagen krijgt, maar die met geen stokken vooruit te krijgen is.
                              De andere aanpassingen (verlaagde ophanging, andere banden, grille sluiten) lijken mij OK, maar die andere overbrenging

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk Berichten
                                Mij begint 'em meer en meer te bevallen. Ben vandaag de prijslijst gaan halen bij de dealer. Heeft mij een kopietje meegegeven want ze hadden hem ook nog maar net gekregen en wisten ook nog niet superveel over de faceliftversie. Hij vroeg mij achter een klein twee weken nog es terug te komen en dan wisten ze er alles over

Zou je die prijslijst eens kunnen inscannen ofzo?

Comment

• Dit is de optielijst. De andere wat ik meegekregen heb staan hier al enkele pagina's terug. Sorry voor de slechte kwaliteit maar ze hebben mij ook enkel dit kunnen meegeven aangezien ze zelf alleen maar zo'n kopie hadden
                                  Last edited by '0DAVID0'; 24/11/2007, 17:47.

Comment

• Merci David

Comment

• die prijslijst is trouwens niet correct
                                      op de ambiente is geen automatische airco te verkrijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
                                        Merci David
                                        No problem. Ge zet hem ook maar op fordclub.be want krijg die daar niet op en heb geen zin om mij zo'n imageshark of hoe noemt het aan te maken voor de moment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Shoves Bekijk Berichten
                                          die prijslijst is trouwens niet correct
                                          op de ambiente is geen automatische airco te verkrijgen.
                                          Ik zie nergens de ambiente-uitvoering op die prijslijst staan. Zou die hier in België nog wel ingevoerd gaan worden of gaan ze niet net zoals bij de nieuwe Mondeo bij de Trend beginnen?

Comment

Working...
                                          X