Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus 'kinetic' facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• neen hoor ambiente zal er wel zijn, als je wilt upload ik mijn optieprijslijst wel even

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door biker_WV Bekijk Berichten

Zit de kans er hierdoor niet in dat je wel een heel zuinige wagen krijgt, maar die met geen stokken vooruit te krijgen is.
      De andere aanpassingen (verlaagde ophanging, andere banden, grille sluiten) lijken mij OK, maar die andere overbrenging

Ford heeft sowieso al iets te lange overbrengingen, naar verluidt
      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Shoves Bekijk Berichten
        neen hoor ambiente zal er wel zijn, als je wilt upload ik mijn optieprijslijst wel even
        Als dat geen probleem is mag dat ja Thx
        http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• voila
          Is dus nog niet 100% officieel en kunnen nog wijzigingen bij aangebracht worden !

Comment

• Thx! Jij bent precies verkoper ofzo bij Ford Weet jij dan of die First Edition-packs voor het Ford-personeel aan speciale prijzen worden aangeboden? Volgens die verkoper gisteren zijn ze allesinds al niet gratis aangezien ik via mijn pa de personeelskorting krijg. Maar meestal zijn die dan toch verkrijgbaar tegen een prijs maar daar wist hij niks over. Jij enig idee?

Comment

• volgens mij geven ze geen korting op die packs (wel op de wagen en afzonderlijke opties), enkel de speciale promoprijs die naar alle waarschijnlijkheid het volgende zal kosten:

voor de Trend : €1050 incl
              voor Econetic: € 1035 incl
              voor Ghia: € 1025 incl
              voor Titanium: € 1225 incl

niet heel zeker natuurlijk

Comment

• 'k Heb de lijsten ondertussen al sinds een week op kantoor liggen, 'k zal ze volgende week met de prijzen bij eens online zetten. De ambiente is inderdaad beschikbaar en de eerste nieuwe voertuigen zullen volgens onze dealer al volgende maand geleverd worden.

'k Blijf toch content dat ik met een "oude" zit :d

Comment

volgens mij geven ze geen korting op die packs (wel op de wagen en afzonderlijke opties), enkel de speciale promoprijs die naar alle waarschijnlijkheid het volgende zal kosten:

voor de Trend : €1050 incl
                  voor Econetic: € 1035 incl
                  voor Ghia: € 1025 incl
                  voor Titanium: € 1225 incl

niet heel zeker natuurlijk
                  De First Edition packs zijn toch gratis? Tenminste als je nu besteld

De Business packs idem dito behalve op de Ghia/Titanium (1.000 EUR).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                    De First Edition packs zijn toch gratis? Tenminste als je nu besteld

De Business packs idem dito behalve op de Ghia/Titanium (1.000 EUR).
                    Ja voor gewone particulieren wel. Maar voor Ford-personeel niet. Omdat wij al 19% korting krijgen op een Focus (of 18% indien er familie van je bij Ford werkt)

Comment

de eerste nieuwe voertuigen zullen volgens onze dealer al volgende maand geleverd worden.
                      eerste voertuig, in de showroom onder een 'bache' op 26 december
                      10 januari avant-première bij de Ford-verdelers
                      15 januari publieke lancering, samen met persdag salon

Comment

eerste voertuig, in de showroom onder een 'bache' op 26 december
                        10 januari avant-première bij de Ford-verdelers
                        15 januari publieke lancering, samen met persdag salon
                        Strange... Mijn dealer belde mij om te vragen of ik kortelings nieuwe Focus'sen nodig had, hij moest er doorbestellen en zou er dan eventueel een of meerdere volgens onze specs bestellen die dan ergens in december aan ons geleverd zouden worden.

Nu heb ik op 't eerste zicht toch geen interesse aangezien ik geen voertuigen meer inschrijf in december en bijkomend heb ik niet onmiddelijk Focus'sen nodig. En ten derde heb ik het zo niet voor 1ste productie modellekes

'k Ga dus voorlopig nog wat wachten, maybe binnen een paar maanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk Berichten
                          Ja voor gewone particulieren wel. Maar voor Ford-personeel niet. Omdat wij al 19% korting krijgen op een Focus (of 18% indien er familie van je bij Ford werkt)
                          19% is een leuke korting
                          Daar zit ik nog een eindje vanaf met de fleetkortingen...

Comment

19% is een leuke korting
                            Daar zit ik nog een eindje vanaf met de fleetkortingen...
                            Ja qua korting hebben we echt niet te klagen dus ik zou stom zijn moest ik geen Ford kopen als ik een nieuwe auto koop aangezien ik via mijn pa die kortingen kan krijgen. Op een Fiesta ist 18% (17% familie), Focus 19% (18% familie), Mondeo - S-max - Galaxy 22% (familie 21%). Maar dit was off-topic!

Comment

• iemand een idee wat de fleetkorting is met en zonder Business pack?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lancer-evo Bekijk Berichten
                                iemand een idee wat de fleetkorting is met en zonder Business pack?
                                10% + eventuele extra's naar gelang de afname per jaar.
                                Wat de bonus betreft zonder buspack gok ik op 1.000 EUR maar hiervan ben ik niet zeker

Comment

• Komen er ook weer van die first edition option pakketten en goed zicht packs enzo ? die ook fleet klanten kunnen gebruiken?

Wat met de belofte van DAB autoradio ik zie dit nergens in de prijslijst staan of een optie voor mislichten vooraan ?

niemand ?
                                  Last edited by ; 19/11/2007, 11:40.

Comment

• Hoe zit het tegenwoordig met de levertermijnen voor een focus of C-max ?
                                    De 5 tot 6 maanden levertijd voor de S-max of mondeo kon ik echt niet opbrengen, en het is dus een opel geworden.
                                    Maar voor de madam zou het een nieuwe focus of c-max worden, te bestellen tijdens salon.
                                    Anyone ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stoffeltjen Bekijk Berichten
                                      Komen er ook weer van die first edition option pakketten en goed zicht packs enzo ? die ook fleet klanten kunnen gebruiken?

Wat met de belofte van DAB autoradio ik zie dit nergens in de prijslijst staan of een optie voor mislichten vooraan ?

niemand ?
                                      FE packs zijn er dacht ik, ik weet echter niet of deze ook voor fleetklanten beschikbaar zijn. Goed zicht pack staat denk ik niet op de voorlopige lijst...

DAB staat niet in de optielijst... Mistlampen zal je wel kunnen kiezen als optie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                                        Hoe zit het tegenwoordig met de levertermijnen voor een focus of C-max ?
                                        De 5 tot 6 maanden levertijd voor de S-max of mondeo kon ik echt niet opbrengen, en het is dus een opel geworden.
                                        Maar voor de madam zou het een nieuwe focus of c-max worden, te bestellen tijdens salon.
                                        Anyone ?
                                        Ik heb mijn Focus begin september besteld, 15 oktober werd deze geleverd. Een goede maand dus Al moet ik wel toegeven dat ik zitten pushen heb via diverse wegen

Normale levertermijn is 2 à 3 maanden...

Comment

• normaalgezien zou er ford europe toch in de focus als eerste een sony radio leveren met DAB ... zo heb ik toch op verschillende sites al gelezen toen de voorstelling was ip de iaa in frankfurt

Comment

Working...
                                          X