Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
wat ist dat rondje in de voorbumper, het is er alleen maar rechts vooraan blijkbaar, naast de onderste grille. (links als je er van voren opkijkt)
ik had het eerst nog niet gezien, maar nu merk ik het bij allemaal als ik terug ga kijken. Ik herinner mij niet dat mijn focus 2 pre-facelift dit heeft (morgen is kijken)
Ben een offerte gaan laten maken vandaag. Ik wou voor de Powershift gaan maar de verkoper raadde mij die af. Allé het is te zeggen dat 'em zei dat dat in deze klasse de verkoopbaarheid binnen X-jaar vermoeilijkt. Dus heb ik maar eens de prijs laten maken van een 1.8 TDCI.
Offerte:
Ford Focus II 5-deurs Titanium 1.8 TDCI
Opties:
Titanium First Edition Pack (Sony radio/CD/mp3 8LS, Bluetooth & voicecontrol, dubbele automatische airco, automatische koplampen, automatische ruitenwisser met regensensor, automatisch dimmende interieurspiegel)
In de garage waar ik mijn Fiesta gekocht heb geven ze 11250,00 voor de mijne terug maar de verkoper zei dat ik als ik het deed er nog particulier een 12500,00 voor zou kunnen krijgen.
Ga hem dus toch niet kopen Vandaag is de offerte van de verzekeringen gekomen. 1950,00 euro per jaar vind ik een beetje veel te veel van het goede...
Tegen mij hebben ze gezegd dat op de econetic geen alu-velgen gezet konden worden.
Kunde d'r achteraf nog altijd op zetten he
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Maar dan zou je volgens de verkopers bij de CO² reducerende banden moeten blijven, wat steeds moeilijker wordt naargelang de band breder wordt.
De focus heeft bij ons de duimen moeten leggen voor de C-max.
De focus 5 deurs heeft een belachelijke kleine koffer. De reden hiervan ligt bij een volwaardig reservewiel, maar deze blijft desondanks te klein voor dergelijke prijsklasse. Verder prima wagen, ziet er erg goed uit met de facelift.
De 5-deurs is misschien wat te klein vanachter, maar de break is oké. Koffer is vrij groot (niet zo groot als VW Golf variant) mét stalen reservewiel.
En knight-rider, je bedoelt dat ik via Ford bijv, geen andere velgen op de wagen kan laten zetten, maar nadat ik de wagen gekocht zou hebben, wel even langs donckers kan gaan en daar nieuwe velgen en ineens een setje winterbanden ofzo kan laten installeren?
En knight-rider, je bedoelt dat ik via Ford bijv, geen andere velgen op de wagen kan laten zetten, maar nadat ik de wagen gekocht zou hebben, wel even langs donckers kan gaan en daar nieuwe velgen en ineens een setje winterbanden ofzo kan laten installeren?
Ja
Maar dan zal je zoals kamikaze ook al zei niet meer aan de strenge eisen van die wagen beantwoorden en dus aan hogere CO2 uitstoot en een iets hoger verbruik kunnen komen. Maar dat lijkt me niet zo erg. (tenzij je echt een groene jongen bent )
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
MMMmmm, we moeten een beetje de kerk in het midden houden, eh :-)
Als die uitbouwkit rondom de wagen een beetje sjiek is, zou 't foemp zijn om 't geheel uncool te maken door er niet de juiste velgen onder te zwieren,eh?
En op het salon staat de focus clipper econetic ook met alu velgen als ik me niet vergis.
Dat is geen referentie wat er daar te zien is op 'Het Salon'.
De Bio-ethanol Focus van vorig jaar was eigenlijk een beplakte 1.8 TDCi!
En al heel wat jaren terug heeft er een verlaagde Galaxy gestaan! Gewoon de veren samengetrokken met spanriemen!
De Bio-ethanol Focus van vorig jaar was eigenlijk een beplakte 1.8 TDCi!
Klopt! Op de openingsavond was dit nog een gewone zwarte Clipper TDCi.. En een paar dagen later was hij beplakt met groene stickers en "Bio-Ethanol"...
Dus zou de nieuwe wagen een kleine 15000 EUR kosten.
Om eerlijk te zijn: ik vind dit écht geen overtuigende verkoopprijs... Volgende zondag gaan we opnieuw een offerte laten maken bij mijn vertrouwde garage...
Ik kan nu al zeggen dat we goedkoper gaan uitkomen..
En inderdaad, vandaag opnieuw laten tellen...
Resultaat: meer korting en hogere overnameprijs voor de oude wagen... Een verschil van 1250 EUR
op het salon gezien, in de armsteun van een focus zat een usb poort. Nu heb ik nog nergens info gevonden dat er usbpoorten in de focus zouden zitten, iemand meer info hierover? Ik heb rondgekeken maar blijkbaar was het maar op 1 model, de blauwe titanium met 8LS die naast de ST stond.
op het salon gezien, in de armsteun van een focus zat een usb poort. Nu heb ik nog nergens info gevonden dat er usbpoorten in de focus zouden zitten, iemand meer info hierover? Ik heb rondgekeken maar blijkbaar was het maar op 1 model, de blauwe titanium met 8LS die naast de ST stond.
Dit is een optie dacht ik, weer één of ander connectionpakket of zo..
Comment