Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Focus 'kinetic' facelift
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk BerichtenEen beller is sneller
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk BerichtenDan weet ik wss al hoe t komt, bij Zender is het momenteel erg druk waardoor het schandalig lang duurt eer de wagens afgeleverd kunnen worden
Hier komen ze ze af fabriek uit SLS binnen, mét trekhaak.. Het zal idd wel één of andere toeleverancier zijn, die dit verbouwt.
Mvg,=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichtenin de haven van Valencia te wachten op een boot...
Mvg,=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk BerichtenNogal een chance dat't niet de tram is...
Mvg,
Comment
-
Audio / Navigatie
Iemand hier ook problemen mee ? Ik rij nu ca. 1 maand met de wagen met het kleinere model van audio/navigatiesysteem. Regelmatig heb ik hier kuren mee. Posten verspringen plots, het systeem loopt soms vast en enkel de radio werkt, de knoppen aan het stuur werken plots niet meer, enfin ... een hele boterham. Laat ik de wagen dan enkele uren staan, dan werkt alles weer normaal of ... is er iets anders fout.
De wagen zelf ... zalig !
Comment
-
=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenSpijtig dat in het huidige businesspack op de trend geen mistlampen en aluvelgen meer zitten...
We hebben nu de eerste "nieuwe" Focus gaan afhalen en dat oogt echt wel triestig zo tov vroeger
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk BerichtenEn vooral: die uitlaat!!
Konden ze daar nu gene rechten auspuff opzetten?!
Mvg,=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
-
Hoi Iedereen,
Mijn 1ste post hier
Ik sta op het punt een FF Francorchamps te kopen
115 pk tdci 5d
met al zeker deze optie's
donkere ramen achter
en parkeerhulp
aan deze twijfel ik nog:
meedraaiende lichten + leds achteraan...(Rebel, wat is het mooiste op een zwarte auto,
de leds of de gewone lichten achteraan?)
zetelverwarming
electrisch inklapbare spiegels
het interieur is spijtig genoeg iets anders van bekleding dan de titanium, maar om hiervoor
nu meteen leder gaan te nemen??
Groetjes en alle advies welkom...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Focus_owner Bekijk Berichtenmeedraaiende lichten + leds achteraan...(Rebel, wat is het mooiste op een zwarte auto,
de leds of de gewone lichten achteraan?)
dat je't niet gedaan hebt..
Mvg,=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
-
Ja, die LED verlichting is wel geinig ;-)
Ik zou de titanium nemen voor de zetels die beter ondersteuning geven dan die van de Ghia.
Ik weet niet of het meer kost dan nu ineens leder te bestellen, maar je kan achteraf altijd nog je zetels laten overtrekken, eh. Kan je de kleur kiezen die je echt het mooiste vind en misschien ook het soort leer.
Comment
Comment